Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

DeeZoo

Потребители
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно DeeZoo

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 23.05.1988

Previous Fields

  • Автомобил
    Vectra b x20xev
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Силистра

Последни посетители

61 профилни разглеждания
  1. Гледам темата хваща прах и реших да драсна. С помощта на willy който ме свърза с един него приятел успяхме да напишем чип за компа. Разлика определено се усеща въпреки че чипа е писан на сляпо без дори колата да е при човека. Мотора сега е малко по-гъвкав и отзивчив. Скоро сменях ингенерацията- вече е на 55 мм и мотора стана малко по-плавен. До скоро карах със стандартния дросел и от няколко дни съм със стърган. Честно казано има разлика но не съм сигурес с оригиналния дросел или със стъргания ми е по-удобна колата да карам. Разхода на газ е приемлив- 14/15 л градско но много зависи и от качеството на газта. Извънграда няколко пъти я засичам - 8.5/8.7 без климатик. С климатик,5 човека и много ама много тормоз ми даде 10.5 което пак си е постижение. Ето и клип с новия чип,за съжаление генерацията още не беше сложена
  2. Да колега всичко си работи- централното е на оъделен модул, то няма връзка с мотора. Климатика също работи. При мен нещата станаха малконпо трудния начин- от две инсталации /ц18хе и х20хев/ направихме една инсталация, понеже на вектрата е малко по-различна ситуацията. Трябват ти няколко букси да си набавиш и фоста мислене и двете схеми на двата компа да сравняваш. Може и твоята инсталация да преработиш, което до някъде е по-добрия вариянт. Сменя се дамо датчика на коляновия вал, всичко друго си остава
  3. Така.... След някои перипетий по слагането на компа с инсталацията дойде време да покараме и да кажем първите си впечатления. На пръв поглед -преди тръгваше да набира от 3000 оборота нагоре , а сега от 2500 тръгва. Със стария компютър даваше от 0 до 100 около 8,5 секунди което пак си е доволно впредвид че колата е вектра б с тегло около 1350-1400 кг . Сега с новият компютър дава може би между 8 и 8.5 а от 0 до 160 имаме подобрение от около секунда/ преди беше 21.5-22 секунди а сега е около 20.5-21 секунди. При изготвянето на инсталацията ползвах познанията на един приятел, но честно казано мисля че и аз можех да се справя.както каза колегата willy от астра ф на астра ф е лесно понеже дължините на всички кабели идват точно. Но уви при мен беше по трудния начин- на вектрата инсталацията се разделя на две след като влезе в моторния отсег.... Ок до тук лесното- ползвахме снопа от оригиналната инсталация. Другия сноп обаче който ходи по мотора идва с около 30см по- дълъг и се наложи скъсяване и запояване на всеки един кабел, това ми от е един ден понеже краката много умаляват. След недоглеждане се оказа че без да искам съм застъпал екранировката на единия кабел на бобината със сърцевината му-дефакто те са две маси които се управляват от еку-то. След като бобината не може да освободи натрупания заряд искрата си търси място от къде да излезе и съответно се появи т.н. "Сив технологичен пушек" . Тази моя грешка ми струва изгарянето на моята бобина че и на още една....друг път- обеца на ухото/ винаги проверявай всичко по два пъти/ За сега съм доволен от интервенцията.сега живот и здраве ще посъберем малко праички и после в русе на валяците....за сега толково . А иначе клип от първите няколко засичания.
  4. Въъъъх....не съм писал от една година!!!!бахти колко несериозно съм се отнесъл към форума....даже преди време бях казал дори да изтрият темат,но както и да е....по колата както съм писал по-нагоре има затапен егр,еднопътен колектор и валове от ц18хе,къстъм изпускател/с по-големи тръби от на ХЕ/ , стърган дросел на 63мм и портната и полирана глава с бронзови водачи/пълна ревизия на главата/ след някой проблеми от септември 2014г и доста ходене по мъките се оказа че поради кофти масло сегментите бяха спекли в резултат на което - много висок разход /22-24л градско и около 15 извънградско/ след отваряне на мотора и слагането на нови сегменти и лагери,наляхме масло гм10в40 и след слагането на портнатата глава колата тръгна да върви доста добре.преди около месец бях пуснал клип в групата във фесйбук който предизвика малко емоции в групата.клипа е качен в youtube и ето ли к към него Утре след като ми свърши дежурството съм при един приятел да слагаме компютър и инсталация от ц18хе....след монтажа ще пиша какви са ми впечатленията
  5. Доработки по X20XEV

    Здравей колега!имам тема пусната малко по-надолу от твоята за същото нещо.даже бях казал на willy да я изтрие за да пълним форума с повтарящи теми.при мен ситуацията е почти същата.случайно ми изпадна евтин компютър от ц18хе с инсталация и скоро време предстой слагане.за маховика също се бях наканил да слагам ама после се отказах понеже вектра б е тежка кола и според мен на мотора ще му идва зор дари и на малки баири... Предстой ми също и слагане на генерация от дизелова вектра на 55мм.имам също и порт на главата но не може да се усети до там разликата щото си трябва чип.много неща са променени по мотора а компа работи по стоковите таблици.аз съм от силистра и бях готов да ходя до русе да ми правят чип обаче така и не се стигна до някакъв консенсус с цената.никой не ми каза такава.Варна ми е на същото разстояние а там има един батка/gsm_boss/ дето много ги чува нещата но там willy трябва да направи връзкатабях говорил с човека преди време и ми каза цена 150лв което според мен си е добре.цял ден си с негои сам виждаш и усещаш дали има разлика във вървежа.в русе е още по-добре щото имат и дино и ще видиш резултатите в цифри,но цената е много относителна според мен.аз лична на пролет може и да се разходя до варна стоян да ми направи един чипи от чисто любопитство може да се пусна до русе да я качим на валяците да видим резултата...
  6. Така....дебитомер не е,стъпков мотор не е,датчик темп. на входящия въздух не е...Що е то? Майтапа на страна взех да се съмнявам,че има студена спойка в компа...
  7. След малко ще правя точно това....
  8. Проблема е отдавна...още като бях с оригиналния държеше високи обороти...като се постопли ще бутам по-подробно...утре съм на работа и мисля да взема мултицета и да меря всичко наред щото си мисля,че или е датчика за темп. на входящия въздух или дебитомер ама гадая за сега...извинявам се че темата тръгна в друга посока...
  9. Така...гледам,че темата е малко позамряла затова реших да драсна...главата е почти готова,но за съжаление нямам още снимки че от коледа насам боледувам и не съм се виждал с моя човек.порта на главата е готов вече обаче...тук малко ще се отклоня от темата ищенавлява в друг раздел за което се извинявам....от известно време имам голям проблем с оборотите...или много високи или много ниски...направо бяс ме хваща вече...стъпковия мотор е изчистен,темп. датчик за антифриза е в норма,до колкото установихме и въздух не смуче от никъде...времето не позволява напоследък да замеря дебитомера,ламбда сондата и други тем подобни датчици...последни ми даде грешка 0505 мисля че беше/висок волтаж на стъпковия ако не бъркам/ не мога да го хвана проблема от къде е и толкова...ако някой има предложения моля да сподели...и още един въпрос - комютър от ц18хел /понеже няма датчик на температурата на входящия въздух и егр/ дали ще може да го нагудим по моята инсталация...предполагам няма да е толкова "напомпан" като на ц18хе но вкрай на сметка ме устройва и това че няма егр...предложения?
  10. Еми то найстина няма да е лошо някой да услужи с такъв софт/сигурен съм че има хора разполагащи с такъв.../.за сега на дневен ред е главата.тая седмига мисля да вземам една глава, да я ревизирам и да се направи порт за да подобрим потока,че е слабичак...за сега се подготвям полека/гумички,водачи,гарнитури.../за след това съм запланувал едни валове ама ще видим копири или нови щото разликата не е малка/около 200 кинта с който мога да взема чип/в момента вече работят по раздвижните ролки и умуваме едни размери за по-добър смукател/нещо като менцел ще бъде ама то мястото ще покаже/...то като има нещо ново аз качвам снимки в албума във фейса...чипа мисля да го оставя последен,защото според мен ще е най-удачно.въпроса е кой и къде,защото мисля че ще е хубаво да има и дино да се видят резултатите нагледно...май ще званя в русе
  11. За тия пари няма ли да е по-добре копири? Пак на шрик или ризе...че може и копир на оригиналните хер .... ?
  12. За хер ясно ама мнго трудно се намират и са доста скъпи/все пак са лимитирана версия-3000 броя произведени/ мисля си за едни копири за 300 кинта има човек който ги прави ама тогава със сигурност ще трябват и раздвижни ролки то е ясно.четох че ако намеря файловете от компа мога да ги запиша на празен чип.до тук добре...въпроса е мойте карантий в компа заедно с новия чип дали ще работят правилно и да не да излезе "технологичния сив пушек"а според теб дали ще стане при записването на чипа да се "изкорми" опцията егр и клапана на смукателя
  13. Така...здравейте колеги.отварям една стара и може би добре позната тема на много хора с цел малко акъл и помощ...по принцип не съм от хората който се хвалят затова не искам никой да го приема като хвалба и точно заради това ще помоля хора,който не са чули добре,не знаят и не са виждали да не пълнят темата с глупости....от началото на месец януари съм собственик на вектра б 2.0 /х20хев/за сега съм доволен от колата впредвид,че до сега съм карал все дизели.опела е добра машинка,набарах я с със екстри който поне на мен са ми достатъчни... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=102...e=3&theater това е колицата и всичко,което съм сменял по мотора.не съм правил нищо по-различно от всеки един който кара такъв мотор-валове и смукател от ц18хе, "къстъм" изпускателен колектор 4-2-1 и разстърган дросел на 63мм.... и сега...понеже съм на принципа на мечо пух - "колкото повече-толкова повече" питанката ми към вас колеги е с какво да продулжа?валовете от ц18хе на колко градуса са /ако имате инфо кажете и оригиналните на колко градуса са/ и подходящи ли са за раздвижни ролки?също така като идея ми е върти и порт на главата за целта обаче трябва някой от вас на добро сърце да ми подари или срещу малка сума да ми даде пукната или счупена глава.чакам вашите предложения.... Също така карам с оригиналния компютър,не съм си играл да сменям компа с такъв от ц18 понеже не знам дали ще се справя с инсталацията,пък и в една тема четох че симтек 56 нямал да работи с мойте датчици,което още оскъпява работата....в една тема бях чел че можел само да се "клонира" чипа на ц18 и да го сложа на моя комп.ако е така-добре...колегата willi пише,че колата става по-пъргава с този комп... Също така четох доста теми,в който се говори за маховик от ц20не но не стигнах до краен извод- по-добре ли е или не...щото едни пишат,че не са доволни,други че на 1-ва и 2-ра била ракета ама на трета чичкото със симсончето го бил настигал.други пишат че преди вдигала не знам си колко си пък сега едвал 150 хващала.други пък оспорват пишат че максималната скорост се вдигнала/което мисля,че е най-удачно за вярване..третия бил сложил ама бил скъсал един дето бил 1.4 ама много вървял и така... Надявам се да сте коректни,моля за вашите мнения
×