Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

FGRC

Потребители
  • Мнения

    103
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

FGRC last won the day on Март 2

FGRC had the most liked content!

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно FGRC

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 1.02.1958

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H 19 150HP GTC
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://dayfon@abv.bg

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София,Младост 3

Последни посетители

110 профилни разглеждания
  1. Термостата започва да отваря на 88 гр. и е напълно отворен на 95гр.Как ти държи лятото 87гр. нещо бъркаш.Освен твоя да отваря на 82гр.Астра GTC 150кс. РАБОТИ НА 95гр температура на двигателя.На 98гр- първа степен,на 105- втора степен и на 110-112гр включва трета степен.1-двата вентилатора работят бавно. 2-работят по бързо,3-задния започва да работи с много високи обороти,но 3та степен работи много рядко.Това е охлаждането на 19DTH .
  2. Късно гасне лампата за маслото

    Максимум 2 до 3 секунди след запалване.Винаги гасне заедно с лампата на рециклиращата верига (ЕГР).Компа гаси лампата след като получи сигнал от дачика за налягане на маслото.
  3. премахнати вихрови клапи

    Има колега от Ямбол ,който ги продава тапите и изпраща по Еконт.Тапите са два вида 15мм и 18,5мм в зависимост от отворите на колектора.Капковидните вихрови клапи са 15мм,а тези с по удълженото рамо са 18,5 мм.Първите са хванати с винтове за осите а вторите са пласмасови и директно се избиват.Всичко това обаче става при свален колектор.Играчката е голяма,но си заслужава.
  4. Вижда се под рейла м/у главата и колектора.Колата става мудна във високите обороти (2-3000).
  5. Авариен режим

    Може ако не затваря клапана както трябва.Зимата обикновенно идват проблемите.
  6. Тропане от колелата (биалетки)

    Щеше да спре да тропа.Нищо друго.
  7. Проблем с паленето Астра H 1.8I - 125KS

    Aми налягането на горивото,помпа, реггулатор,мпх.
  8. Ел. схеми на Астра Н

    Ако някой има снемата на онлаждането на Астра Z19DTH ще го помоля да я качи.
  9. Когато почне да пренадува турбината,компютъра реже подаваното гориво за да предпази двигателя и турбината от претоварването и колата влиза в авариен режим.Като върне педала и влезе в неовходимите параметри лампата гасне и мощноста се връща.Грешката обикновено е Р0234 .При недостатъчен надув компютъра го приема като пробив във въздушния тракт.Факта, че няма записана грешка значи,че е имало някаква аномалия (под 4 секунди) затова теста с педалите не е дал резултат.И да я дигностицира сега няма да покаже нищо.Трябва релно време в различни натоварванияда види какво става,но тогава форума няма да е необходим. Тук даваме само предполагаеми причини,без диагностично доказани проблеми.Факта,че не се обажда повече,доказва ,че съм прав.Според мен всички теми без краен резултат трябва да бъдат премахнати.И пак казвам най-важни са симтомите,диагостиката е само помощтно средство.
  10. Щом са глупости поясни ти какъв е проблема за да се изказваш така.
  11. Проблем с алтернатор!!!

    Датчик за скорост на колата.
  12. Въпрос относно Астра от авто къща

    Колега от автокъщите в БГ. да купиш кола все едно да ходиш през минно поле.Мойта астра я купих от Пловдив само по снимка.Като я докараха с репатрака нямаше нещо което да беше напълно изправно.Турбината и беше в много добро състояние ,но тропаше маховика,скъсан по дължина агренажен ремък,тромав стартер,лошо палеше и куп още проблеми.Свали ми 2000лв от цената и затова я взех.Един месец я ремонтирах в гаража,но сега вече 4 г. върви брутално.Дето викат луд умора нема.Ако си такъв скачай смело.Моя съвет е 19 дизел да търсиш.
  13. Първо трябва да провериш стартера дали върти с нужните обороти и сила.DTH значи високо форсиран турбодизел и иска бързо завъртане при старт.Свещите при - 5гр. почти не играят роля.
  14. Астра х 1.9 проблем с мощността

    Ако мотора е изправен е добре.Затапват колектора и го оставят да се движи свободно.Ако е прецакан или друг мотор или софтуерно премахване,но не е желателно,защото се нарушава горивната карта.Все пак не са толкова страшни нещата.Колата си заслужава.
  15. Астра х 1.9 проблем с мощността

    То на ръка нея не можеш да я помръднеш,защото е свързана с мотора.Трябва да равоти колата и при подаване на гас тогава се движи.От тази клапа чрез рейката се движат и останалите.Компа засича мотора дали се движи ,за клапите не го е грижа.Ако мотора работи но тази клапа е блокирала тогава ще ти запише и грешка за вихровите клапи.Р1109 е малко относителна в тоя случай но все пак насочва към проблема.Може и сензора за барометричното наллягане да дава отклонение.
×