
FGRC
Потребители-
Мнения
115 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
FGRC last won the day on Юли 25 2020
FGRC had the most liked content!
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно FGRC

-
Ранг
ръждясъл
- Рожден ден 1.02.1958
Previous Fields
-
Автомобил
Opel Astra H 19 150HP GTC
-
Защита от ботове / Protection from bots
681
Contact Methods
-
Website URL
http://dayfon@abv.bg
Profile Information
-
Пол
Male
-
От
София,Младост 3
Последни посетители
268 профилни разглеждания
-
Термостата ти е електронен и компа решава кога да го отвори(чрез нагревателя в него).
-
Проблем запалване Opel Astra H1.7 CDTI Z17DTH когато загрее
FGRC отговори на DEDEV's тема в Astra H/GTC
Виж какво налягане има в рейла при въртене на стартера.Пали над 160 бара. -
Горивен филтър.По скоро вода във филтъра.
-
Правилно сте го нарекли студио Х сервиза.Ял съм ви попарата.Колата няма мощнос а те ми сменят подгревни свещи за две седмици стояне там.НИКОГА ТАМ.
-
Абе напишете номерата на грешките,как да ви помогнем като не знаем какви са.Проблемите са ви в турбопътищата и управлението на турбините ви,но точно какво става не се знае.
-
Клапана се вакуумира да не изпуска вакуум,а от филтър няма нужда.Но най добре нов.Това е временна манипулация.
-
Hill Start Assist (HSA) / Асистент за потегляне при наклон
FGRC отговори на Nikolay Manev's тема в Astra H/GTC
Браво за усърдието и уменията. -
Ето потвърждение,че проблема е в управление на турбината а не от вихровите клапи.1.7 доколкото знам е без вихрови клапи ,но с турбина с променлива геометрия.Клапана за управлението реагира по мудно и затова колата влиза в авариен режим.При всички коли с вакуумно управление се случва.Колегата пак не казва номера на грешката,за да кажем точно от къде е проблема.Сега грешката е записана в компютъра.Лампата с ключа гасне вече след запалване,а не преди това.
-
Смени си пресостата.Явно не постъпва сигнал от него към блока за управление.
-
Направи теста с педалите.Обикновено проблема е в ключа.
-
Дай номерата на грешките и поясни кой точно клапан си сменил.Теста с педалите какво показа.Какво значи изходящ клапан.
-
На колко градуса се включва перката за оxлаждане на антифриза?
FGRC отговори на nv952's тема в Astra H/GTC
Термостата започва да отваря на 88 гр. и е напълно отворен на 95гр.Как ти държи лятото 87гр. нещо бъркаш.Освен твоя да отваря на 82гр.Астра GTC 150кс. РАБОТИ НА 95гр температура на двигателя.На 98гр- първа степен,на 105- втора степен и на 110-112гр включва трета степен.1-двата вентилатора работят бавно. 2-работят по бързо,3-задния започва да работи с много високи обороти,но 3та степен работи много рядко.Това е охлаждането на 19DTH . -
Максимум 2 до 3 секунди след запалване.Винаги гасне заедно с лампата на рециклиращата верига (ЕГР).Компа гаси лампата след като получи сигнал от дачика за налягане на маслото.
-
Има колега от Ямбол ,който ги продава тапите и изпраща по Еконт.Тапите са два вида 15мм и 18,5мм в зависимост от отворите на колектора.Капковидните вихрови клапи са 15мм,а тези с по удълженото рамо са 18,5 мм.Първите са хванати с винтове за осите а вторите са пласмасови и директно се избиват.Всичко това обаче става при свален колектор.Играчката е голяма,но си заслужава.