Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

FGRC

Потребители
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

FGRC last won the day on Юли 25

FGRC had the most liked content!

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно FGRC

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 1.02.1958

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H 19 150HP GTC
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://dayfon@abv.bg

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София,Младост 3

Последни посетители

234 профилни разглеждания
  1. Грешка P0597-61 Opel Zafira

    Термостата ти е електронен и компа решава кога да го отвори(чрез нагревателя в него).
  2. Виж какво налягане има в рейла при въртене на стартера.Пали над 160 бара.
  3. Загуба на мощност/ влизане в авариен режим

    Горивен филтър.По скоро вода във филтъра.
  4. Проверка на екстри по VIN

    ILCATS.RU
  5. Правилно сте го нарекли студио Х сервиза.Ял съм ви попарата.Колата няма мощнос а те ми сменят подгревни свещи за две седмици стояне там.НИКОГА ТАМ.
  6. Проблем с ускорението на Инсигния

    Абе напишете номерата на грешките,как да ви помогнем като не знаем какви са.Проблемите са ви в турбопътищата и управлението на турбините ви,но точно какво става не се знае.
  7. Загуба на мощност/ влизане в авариен режим

    Клапана се вакуумира да не изпуска вакуум,а от филтър няма нужда.Но най добре нов.Това е временна манипулация.
  8. Браво за усърдието и уменията.
  9. Ето потвърждение,че проблема е в управление на турбината а не от вихровите клапи.1.7 доколкото знам е без вихрови клапи ,но с турбина с променлива геометрия.Клапана за управлението реагира по мудно и затова колата влиза в авариен режим.При всички коли с вакуумно управление се случва.Колегата пак не казва номера на грешката,за да кажем точно от къде е проблема.Сега грешката е записана в компютъра.Лампата с ключа гасне вече след запалване,а не преди това.
  10. Смени си пресостата.Явно не постъпва сигнал от него към блока за управление.
  11. Проблем с палене Астра H 1.4 XEP

    Направи теста с педалите.Обикновено проблема е в ключа.
  12. Чек лампа, загуба на мощност

    Дай номерата на грешките и поясни кой точно клапан си сменил.Теста с педалите какво показа.Какво значи изходящ клапан.
  13. Термостата започва да отваря на 88 гр. и е напълно отворен на 95гр.Как ти държи лятото 87гр. нещо бъркаш.Освен твоя да отваря на 82гр.Астра GTC 150кс. РАБОТИ НА 95гр температура на двигателя.На 98гр- първа степен,на 105- втора степен и на 110-112гр включва трета степен.1-двата вентилатора работят бавно. 2-работят по бързо,3-задния започва да работи с много високи обороти,но 3та степен работи много рядко.Това е охлаждането на 19DTH .
  14. Късно гасне лампата за маслото

    Максимум 2 до 3 секунди след запалване.Винаги гасне заедно с лампата на рециклиращата верига (ЕГР).Компа гаси лампата след като получи сигнал от дачика за налягане на маслото.
  15. премахнати вихрови клапи

    Има колега от Ямбол ,който ги продава тапите и изпраща по Еконт.Тапите са два вида 15мм и 18,5мм в зависимост от отворите на колектора.Капковидните вихрови клапи са 15мм,а тези с по удълженото рамо са 18,5 мм.Първите са хванати с винтове за осите а вторите са пласмасови и директно се избиват.Всичко това обаче става при свален колектор.Играчката е голяма,но си заслужава.
×