Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

FGRC

Потребители
  • Мнения

    108
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

FGRC last won the day on Март 2

FGRC had the most liked content!

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно FGRC

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 1.02.1958

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H 19 150HP GTC
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://dayfon@abv.bg

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София,Младост 3

Последни посетители

140 профилни разглеждания
  1. Браво за усърдието и уменията.
  2. Ето потвърждение,че проблема е в управление на турбината а не от вихровите клапи.1.7 доколкото знам е без вихрови клапи ,но с турбина с променлива геометрия.Клапана за управлението реагира по мудно и затова колата влиза в авариен режим.При всички коли с вакуумно управление се случва.Колегата пак не казва номера на грешката,за да кажем точно от къде е проблема.Сега грешката е записана в компютъра.Лампата с ключа гасне вече след запалване,а не преди това.
  3. Смени си пресостата.Явно не постъпва сигнал от него към блока за управление.
  4. Проблем с палене Астра H 1.4 XEP

    Направи теста с педалите.Обикновено проблема е в ключа.
  5. Чек лампа, загуба на мощност

    Дай номерата на грешките и поясни кой точно клапан си сменил.Теста с педалите какво показа.Какво значи изходящ клапан.
  6. Термостата започва да отваря на 88 гр. и е напълно отворен на 95гр.Как ти държи лятото 87гр. нещо бъркаш.Освен твоя да отваря на 82гр.Астра GTC 150кс. РАБОТИ НА 95гр температура на двигателя.На 98гр- първа степен,на 105- втора степен и на 110-112гр включва трета степен.1-двата вентилатора работят бавно. 2-работят по бързо,3-задния започва да работи с много високи обороти,но 3та степен работи много рядко.Това е охлаждането на 19DTH .
  7. Късно гасне лампата за маслото

    Максимум 2 до 3 секунди след запалване.Винаги гасне заедно с лампата на рециклиращата верига (ЕГР).Компа гаси лампата след като получи сигнал от дачика за налягане на маслото.
  8. премахнати вихрови клапи

    Има колега от Ямбол ,който ги продава тапите и изпраща по Еконт.Тапите са два вида 15мм и 18,5мм в зависимост от отворите на колектора.Капковидните вихрови клапи са 15мм,а тези с по удълженото рамо са 18,5 мм.Първите са хванати с винтове за осите а вторите са пласмасови и директно се избиват.Всичко това обаче става при свален колектор.Играчката е голяма,но си заслужава.
  9. Вижда се под рейла м/у главата и колектора.Колата става мудна във високите обороти (2-3000).
  10. Авариен режим

    Може ако не затваря клапана както трябва.Зимата обикновенно идват проблемите.
  11. Тропане от колелата (биалетки)

    Щеше да спре да тропа.Нищо друго.
  12. Проблем с паленето Астра H 1.8I - 125KS

    Aми налягането на горивото,помпа, реггулатор,мпх.
  13. Ел. схеми на Астра Н

    Ако някой има снемата на онлаждането на Астра Z19DTH ще го помоля да я качи.
  14. Когато почне да пренадува турбината,компютъра реже подаваното гориво за да предпази двигателя и турбината от претоварването и колата влиза в авариен режим.Като върне педала и влезе в неовходимите параметри лампата гасне и мощноста се връща.Грешката обикновено е Р0234 .При недостатъчен надув компютъра го приема като пробив във въздушния тракт.Факта, че няма записана грешка значи,че е имало някаква аномалия (под 4 секунди) затова теста с педалите не е дал резултат.И да я дигностицира сега няма да покаже нищо.Трябва релно време в различни натоварванияда види какво става,но тогава форума няма да е необходим. Тук даваме само предполагаеми причини,без диагностично доказани проблеми.Факта,че не се обажда повече,доказва ,че съм прав.Според мен всички теми без краен резултат трябва да бъдат премахнати.И пак казвам най-важни са симтомите,диагостиката е само помощтно средство.
  15. Щом са глупости поясни ти какъв е проблема за да се изказваш така.
×