Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

kalin09

Потребители
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kalin09

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 30.04.1981

Previous Fields

  • Автомобил
    Астр Ф X16XEL

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  1. x17dtl скъса ангренажа

    Немския дизел ли е? 50 на 50 за сваляне на глава и смяна на клапани. Може да минеш само с кобилички...
  2. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Имам едно питане-колегата като е сменил валовете,какво е направил с лагера на вторичния вал точно до пиньона. Садене на работили ролки на черупка от друг лагер? Смяна на лагера(целия) от едната кутия на другата (как?!) или монтаж на нов лагер.
  3. Смяна на ангренажен ремък

    Ако наистина искаш да си полезен,то за в бъдеще говори за неща които са ти познати. Та един ангренажен комплект на твоята кола е 1 ремък и 3 ролки. Освен него можеш да смениш още 1 ремък и една ролка(външни) както и водната помпа в ангренажа. Същото е и за колегата пуснал темата. Аз като пилот-изпитател (хаха) на X16XEL сменявам само ремъци.
  4. Колектор от С20ХЕ на Х20ХЕv

    Понеже имаш сервиз да ти кажа да не се излагаш-има коли без меки връзки,без лещи и т.н.Но с надлъжен мотор.Понеже си маистор,ще се сетиш защо не са нужни.
  5. Скоростна кутия пробка за масло

    Значи има в кутията малко по-малко от 4 литра :icon_biggrin: Кои ти даде идечта да сипваш еи така едно към гьотере?С толкова масло ще избие някои семеринг.И си измешал новото със старото.Точи всичко през картера и го направи като хората,или отвии пробката за нивото да изтече излишъка.
  6. Ти си с реика,омегата с кормилна кутия(секторна) Нищо не става. Ама за самурая ми е ок,даи я насам
  7. Скоростна кутия пробка за масло

    Леле.Как до горе бе.До дългата полуоска гледаи за пробка,там е нивото.Това през къде си сипвал е отдушник.А старото масло източи ли?И какво сипваш. Представям си като сменяваш на двигателя
  8. Кое ще се скъса? И защо реглаж?Викаш конусите на накраиника и шарнира ще се стегнат по-така от преди това Евала за желанието да помогнеш,но не мисля че това ти е призванието
  9. Няма горен шарнир.Сваля се апарата,долния шарнир,накраиник,гаика на полуоска,горен тампон.Изстинския проблем е накраиника-здрава скоба с 2 рамена,или безразсъдно биене с чука.Посъбрал съм инструментец,и тая операция(амортесьори) ми отнема 20-25 мин на страна.Не бих се заел с подобно разглобяване на място.Колко време навива скобите с гаечния по този начин?
  10. Направи смяната толкова бързо,че почти нищо да не изтече.Преди да отвиеш датчика,отвии и завии капачката!
  11. Има ли я тази екстра на тигра?
  12. Перката се управлява от датчик на радиатора.Задното стъкло с ток,а предното от парното.Нали не мислиш,че една повреда е засегнала 3 точки?Трябва да се види,защо перката се пуска -мерене на датчика.Да се види защо реотаните не работят-мерене на напрежения по почти цялата кола.За предното стъкло-парното духа ли топло-да? влиза то вода отнякъде и стъклото се поти.
  13. Ако е имало нужда от картон,щяха да сложат още от завода.
  14. Трябва да държи 90 а не там да включва перката.
  15. Смени си датчика за стрелката
×