Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Стаевски

Потребители
  • Мнения

    307
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Стаевски last won the day on Август 30

Стаевски had the most liked content!

Обществена Репутация

10 Good

Относно Стаевски

  • Ранг
    китван и боядисан

Previous Fields

  • Автомобил
    ZAFIRA A Y20DTH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • От
    Свищов

Последни посетители

569 профилни разглеждания
  1. Светва ЧЕК

    Чека свети, ама нали пишело нещо за лампите там... Пиши ги тез работи, че Митко се бърка
  2. Въпрос за дисплея на километража

    Виж ТУК
  3. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Виенето не е от диференциала От лагерите му е хлопането на полуоските. Според мен тази кутия е отваряна! Това не е твоята кутия. Луфта на лагерите на диференциала е голям, щото е сменяно нещо там и не е гласена хлабината на лагерите. На трета и четвърта пък луфта е малък-даже никакъв. Затова вие като е под товар. Семерините при полуоските са износени, затова пропускат. Аз карам с шум в диференциала-хлабави лагери, но за 3-4 години нямам теч от там. Шума е от сепараторите. Има го на всички скорости. И при мен има луфт при полуоските. Луфта е от диференциала, не от шлиците на полуоските...... Виж цвета, цапаното по двигателя и кутията. Там дето се съединяват. Трябва да са еднакво замърсени. Ако не- кутията не е твоята. Може и друго да е разменено! Какво да кажа друго.... Като се махне кутията, най личи дали е отваряна. От към съединителя има една пластмасова капачка. Почти невъзможно е да се изкара непокътната. А без махането ѝ не може да се отвори кутията! Та така....
  4. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Не разбрах почти нищо от отговора... Не говорим за гумата При скоростната кутия на къде мърдат полуоските? Може да има минимален ход навътре-навън. Те и така се вадят.. това не е проблем. Теча от къде е? Какво тече? Ако кутията не е твоя, направо нямам думи. От смяна на съединител, кутията не може да почне да вие!!! И да капе!!! От не вкарана докрай полуоска не може да капе!!! При самата кутия полуоските мърдат ли нагоре-надолу? Омаслено ли е там?
  5. Зафира а Y20DTH ск.кутия

    Луфта на полуоската на къде е? По оста/аксиален/ или нагоре-надолу, напред-назад/радиален? Виенето на 3 и 4 няма общо с полуоските и дифа! Сигурен ли си, че кутията е твоята?
  6. P1130

    Не знам. Аз диагностика не съм имал никога. Би трябвало да си четеш живите данни. Да гледаш стойности...как се изменят.... когато натискаш педала. Абе имаше тема за прецакан потенциометър на дросела. Правеха му друга настройка и колата заспа. Просто не се ползваше повредения участък, който е в началото.... При тихите обороти! Лека!
  7. P1130

    Здравей! Преди време бях писал за изменението на показанието на положението на дроселовата клапа. Щом излиза на диагностиката, можеш да видиш как се държи при натискане на педала. Самата стойност на съпротивлението не е от значение. Важно е дали е линейно. Дали прескача някъде. Я си представи ситуацията, дето потенциометъра на дроселовата клапа отчита, че тя е отворена повече. Демек си подал газ. Компа вкарва съответното гориво, според акъла си. Да, ама се получава обогатена смес и ламбдата я засича. Разкачи я таз букса на дроселовата клапа най-сетне и я почисти. Какво обучение да ти иска после. Там електроника няма. Може и да не е от това, ама то е от нещата дето не си пробвал. Лек ден! :-)
  8. Свтнаха тези лампи.

    По-лесно ще е с диагностика. Това след смяната на гуми ли почна? Закачи я на диагностика, карай и гледай показанията на датчиците на колелата. Пък ако е останала грешка ще я видиш.
  9. Пробва ли да запали с бутане? Така играят стрелките като ти е слаб акумулатора. Ако е четки, не би трябвало да играят. Бендикса чува ли се? Ако ще слагаш другия стартер, първо го ревизирай.
  10. Здравейте, днес пак си ровя из форумите, та... За кой ли път чета темата, ама ми е убягнало пак нещо. Автора в първия пост пише, че свещите са сменяни Платка за подгряването също е сменяна??? Това ме навежда на мисълта, че е правен опит за ремонт на подгревното реле. Може това да е само на думи с цел облагодетелстване за сметка на клиента/автора. Та след сменени свещи да пуши бяло и да не пали /като е студена/... Това си е липса на напрежение до свещите /все едно по каква причина/ Последната диагностика /явно е четено където трябва из модулите/ показва "грешка-реле за подгряване на свещите/подгряващи свещи прекъсване- Това пишеше на екрана" "Подгряващи свещи прекъсване" не означава задължително, че свещите са прекъснали. Прекъсването може и да е в релето на изход към свещите. Най-накрая пак са сменени свещи, но и релето. Сега работи... Първия майстор е казал, че свещите работят. Значи ги е пробвал - не се знае как, но е било без подгревното реле. Иначе колата щеше да пали! Та цялото това нещо го пиша защото Според мен - мое мнение: Проблема е бил само в подгревното реле. Автора на темата има 4 работили и изправни свещи, дето са били на колата. От историята не се разбира колко общо свещи са купувани...4 ли, 8 ли? Както и да е. Така нареченото двойно реле явно му викат така, щото има два силови изхода за 2х2 свещи. Не знам кой с кой цилиндър е, но ми е интересно да науча. Ясене, провери си свалените от колата свещи. Дано не си ги хвърлил или да са останали при майстора Поздрави!
  11. Ако това с червеното значи - "независимо от температурата", това не е вярно. Не обърнах внимание, че пуши бяло като не пали. Извинявам се за подвеждането. При мен подгрева се включва от 15 градуса надолу. При 10 градуса на две свещи изправни /0,7 ома/, много трябва да се върти за да запали.
  12. Парно на зафира А

    Ми не е баш тъй. Ако е с кран в бинокъла, същия байпасира радиаторчето в купето. Топлото циркулира само по маркучите, но не и през радиаторчето. Единия маркуч топъл-другия студен имаме само при задръстване на радиаторчето. Ако не духа топло се проверява жилото дето мести клапата топло/студено. Зад кората от към краката на пасажера /при ляв волан/. Ако е с кранче в бинокъла: То се командва от изключвателче цъкащо при крайно студено положение на врътката. Понякога крана се спича и застава в положение байпас. Може при положение топло да го чукнеш леко с отверка и ако вземе, че отвори, му разкачи буксата от сами него. и си правиш топло/студено само чрез клапата. Не пречи нищо. Иначе: Купуваш бинокъл без клапан, махаш средната конзола, радиаторчето и около него, сменяш 4 бр. о-пръстени. Молиш се да не протече и да ти подгизне мокета, дето няма съхнене като е в колата. Всичко това с използването на нецензурни думи.
  13. Горивната система не е под налягане, а с вакуум. При тези симптоми си с въздух по тръбичките. Ако си сменял маркучета на обратната /излишната/ нафта, ако си сменял горивен филтър, или пипал нещо по всичкия горивопровод - от там е. Маркучетата за обратната нафта, ако са спечени доста трудно излизат от дюзите. Остават парченца, които трябва махнеш. Можеш да пробваш да затапиш маркучето дето събира четирите дюзи. От дюзите почти нищо не пикае при работа на двигателя. Демек разкачаш маркучето от тройника и го затапваш. При покой, ако някъде има разхерметизирване, нафтата бяга към резервоара, щото той е на ниско. Тази ръчна помпа никаква не я върши. Търси от къде влиза въздух. Общо взето зор се намира, но попрочети нещо. Пиши в гугъл - има много добри теми. Нафтата охлажда електрониката на помпата! При липса на нафта в помпата и дълго въртене на стартер, може да ти замине електрониката.
  14. P1130

    Бравос! Сега почвай да търсиш какво е туй зигзагообразното.
  15. При теб масления филтър цял елемент ли е или пълнител.
×