Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Стаевски

Потребители
  • Мнения

    287
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Стаевски last won the day on Май 10 2019

Стаевски had the most liked content!

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Стаевски

  • Ранг
    ръждясъл

Previous Fields

  • Автомобил
    ZAFIRA A Y20DTH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • От
    Свищов

Последни посетители

380 профилни разглеждания
  1. P1130

    Според мен при не натиснат педал /затворена дроселова клапа/ имаме по-голямо разреждане, от колкото при натиснат педал. Говоря за във входящите колектори. Тези вакууми съм ги играл с механична инжекция на друг вид кола... Дето пак има регулатор на налягане... Както и да е. Митко, не отговори на въпроса ми за вида на въпросния регулатор при теб. Въобще ли няма кабели по него?
  2. P1130

    Добре де, па измий го тоз клапан... :-) Само не и с кориселин
  3. P1130

    То ако не се чете налягането с датчик, а се осланя на показанията на ламбдата, би трябвало компа да го тълкува, че като не може да намали дозите чрез дюзите, щото явно показанията на ламбдата го искат.....значи е твърде високо налягането в рейката... Знам ли? Ти сменя ламбди... Ако показанията са им извън норми, компа ще напише или, че няма връзка или късо... Явно не се излиза от стойностите, но не се и отчита коректно. Добре де, можеш ли принудително да поставиш въпросния клапан да държи ниско налягане в рейката и при натоварване на двигателя да видиш дали ще отчете бедна смес? Демек да го орежеш от към гориво. Ламбдата трябва да го засече. Не разбрах въпросния клапан въобще има ли кабели по него или е напълно с вакуум управление.
  4. P1130

    В другата ти тема, колега беше писал за евентуално лошо смесообразуване. Чудно как компа разбира, че налягането в рейката е високо. Датчик ли има?
  5. Диагностика

    Компа няма как да ти познае, че си с друга кутия. Познава само дали е натоварен двигателя или не което си идва от смяната на кутията... За стойностите и аз не мога да ти кажа. Въпроса е изменението да е линейно, а не с прекъсвания и т.н. Имаше тема, дето около тихите обороти пистата се е прецакала и компа се бърка. Правеше се нова "Нула" като един вид се мести зоната на действие на потенциометъра.... Ако някой се сеща, да подсказва.
  6. Диагностика

    Проверяван ли е потенциометъра на дебитомера или дроселовата клапа? Стойностите на съпротивлението отговарят ли на положението му? Демек плавно ли се изменят или има "скокове" /при стрелкови уред/.
  7. Ще кажа нещо дето не е смешно: Докато е студена можеш да локализираш проблема с пистолет за горещ въздух. Нали се сещаш как?
  8. изчезват оборотите

    Така става при ниско напрежение на таблото. Провери си първо напрежението на генератора. Сложи едно волтметърче в запалката и гледай напрежението което показва като ти направи номер.
  9. Ynyfri

    чисти ли стъпковото моторче?
  10. Ламбда сонда

    Буксите на компютъра преглеждал ли си ги? Спрейчета....туй-онуй?
  11. Странен проблем с охладителната система

    От май 2013 все ще е дошъл някакъв сигнал
  12. opel zafira 2003 g. 2.0 dti

    Какво значи нищо не става? Помпата не натиска съединителя ли?
  13. Ламбда сонда

    Маслото е изолатор, не може да окъси, стига да няма стружки в него /последното е майтап/ На тези ли двигатели компютрите имаха проблемни алуминиеви изводи?
  14. Аномалия с хидравликата

    Пластините на буксата на таблото се кривят лесно. Внимавайте. И си гледай ламБите по таблото :-)
  15. Не става с програмиране. Става с преправяне на схемата на инсталацията. Може да го вържеш към двойното заключване - примерно...
×