Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

opelcorsar

Потребители
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно opelcorsar

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa A 1.0s
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Монтираха ми газова уредба и забелязвам сега че маркучите са прекарани под колата. В смисъл закрепени са, но са абсолютно окрити под колата. Досега си мислех че някак се прекарват, че да не са видими от долу и да са защитени от евентуално надиране или каквото и да е нараняване... ако се закачат при шофиране. Нормално ли е така да са? Извинявам се, че питам такова нещо, но не разбирам!
  2. 1.4 или 1.6 за газова уредба

    Здравейте Искам да си взема Мерива 1.4 или 1.6, и двата с по 16V. Незнам дали е вярно, но чувам че 1.6 е по-лесен за газифициране... Има ли проблем при 1.4, или и двата еднакво добре се газицират. Благодаря
  3. Проблем с паленето на Corsa след каране

    Колега, мерси за отговора. Имаш впредвид подплавъка в карбуратора, че така съм чувал. Ако го и намеря къде е
  4. Подредба на кабелите за свещи

    Да, за реда 1 3 4 2, но на тази кола не съм се старал да ги гледам как са, а скоро са били май разменяни. Имало някакъв начин да се види къде е първи цилиндър, чета из нета, но не ми е ясно.
  5. Подредба на кабелите за свещи

    Здравейте. След изваждането им не съм сигурен каква е точно подредбата на кабелите за свещи - в дистрибуторната капачка. Колата е Opel Corsa A - 92г, мотор бензин 1.0s. Тази снимка е примерна само:
  6. Здравейте. Аз не съм голям разбирач, затова ще ви помоля за съвет, че в момента няма как да оправям колата в сервиз. Става въпрос за Опел Корса А - 92г, бензин 1.0s. Старичка като модел, но до скоро си работеше като пушка и не е правила проблеми. От скоро обаче не работи добре. Главния проблем е че след каране /дори и малко каране/ и гасене след това, при повторно запалване след това не може да запали. Върти се ключа, и само се мъчи но не пали. Дори ако трябва да се подаде с педала газ, той хлътва и колата е като задавена, като започва да мирише на безнин. Колкото повече се мъчи човек да я запали, става по-зле. Когато се пали сутрин няма особени проблеми, но кара ли се известно време и започва да прекъсва, да гасне. Налага се за да не прекъсва или да се избегне загасване на някой светофар - да се кара с леко дръпнат смукач. Случи се няколко пъти да загасва когато без да е на скорост е пусната по надолнище . До скоро трудно палеше при доста загрял двигател, но изчакаше ли се да поизстине - палеше. Сега вече дори след няколко км каране, след това отказва да запали. Иначе свещи,кабели, палец, чукче с наковалня са сменени сега и нови. От къде може да е проблема? Благодаря предварително.
×