Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

vanko_pld90

Потребители
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vanko_pld90

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B X12XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Здравейте, колеги! Имам Опел Фронтера А 1993г. 2.3TD.От няколко месеца,когато се изкачвам по байр(20-30 мин) и стигна на равен път, започваше да ми пресветва лампата за маслото на ниски обороти.Като се охлади двигателя проблема изчезваше.И така до скоро,когато една сутрин лампата на студен двигател лампата светна постоянно,а манометъра показваше 0.Маслото и филтрите са сменени преди 2000км.Първо мислех,че проблема е от датчика за налягане на маслото,но след като го диагностирахме,се оказа че не е от него(подадохме му налягане с компресор,лампата за маслото веднага изгасна и налягането си се покачва).И тъй като джипа се намира далеч от града,няма с какво да го свалим,решихме да го разлобим,за да видим дали е нещо от маслената помпа.Свален е картера(след няколко часа борба ).Сега не можем да разберем помпата как се сваля,дали трябва да се демонтира и водния радиатор или не,защото помпата се намира в предната част на двигателя? Моля колегите,които са запознати,ако могат да дадат съвет ще съм много благодарен! Поздрави на всички!
  2. ПОМОГНЕТЕ!Нерешим проблем вече 4 години!

    Не съм го мерил налягането на горивото никога,но ако е от бензиновата помпа би следвало,ако подава по малко количество гориво и на загрял двигател да прекъсва и да забива муцуната така,а като поработи малко и всичко си е наред?
  3. ПОМОГНЕТЕ!Нерешим проблем вече 4 години!

    Свещите съм ги сменял просто профилактично,не съм имал проблеми с тях даже,когато ги смених старите ми бяха на ГМ и пише Германия(може и да са оригинални).бяха си светло сиви с бял нагар и още си ги пазя.Сега съм с Дензо.Със запалителната система не съм имал проблеми никога,кабели нямам,а за бубината,която ме питаш не съм я проверявал никога,дори не знам и къде се намира.Сменял съм : дебитомер,ламбда сонда,датчик температура,датчик за маслото,термостат,почистил съм дюзите,всички филтри са сменени,почистени са дроселовата клапа ,стъпковото моторче и бензиновата помпа!
  4. ПОМОГНЕТЕ!Нерешим проблем вече 4 години!

    Същата работа е и при мен колега.Ако я изчакам 2-3 минути колата,тръгвам и няма проблем,но ако запаля и тръгна,както в повечето случай колата пали на около 1200-1600 оборота и след 5 секунди падат до 1100-1200 и държат така,но след първото подаване на газ колата си тръгва нормално и нормално си се изфорсира и при втория път,когато подам газ започва да забива предницата и няма мощност.Не знам също дали е нормално това след като я запаля и дам газ оборотите падат веднага под 1000 няма значение дали е топло или студено(ако не подавам газ си държи 1200-1300 оборота в зависимост,колко е студено 2-3 минути и тогава си падат плавно.Та колега доста голям проблем си е това,особено зимата,когато постоянно е студено и проблема е винаги на лице,а аз нямам време всеки път да я чакам по 2-3 минути докато загрее.Ако пробвам и аз да изключа тая "прахосмукачка",дали ще има някаква промяна?
  5. ПОМОГНЕТЕ!Нерешим проблем вече 4 години!

    Работи термостата и той е сменян колега всичко си е добре.Не знам каква е тая прахосмукачка?
  6. ПОМОГНЕТЕ!Нерешим проблем вече 4 години!

    Никой ли няма идея по въпроса?
  7. ПОМОГНЕТЕ!Нерешим проблем вече 4 години!

    Ами от Пловдив съм колега.Свещите съм ги сменял просто профилактично,не съм имал проблеми с тях даже,когато ги смених старите ми бяха на ГМ и пише Германия(може и да са оригинални).бяха си светло сиви с бял нагар и още си ги пазя.Дебитомерът не съм го откачал докато колата работи,но може да опитам.Преди 2 години моят дебитомер сдаде багажа.Купих китайски за 180лв.не можа да изкара и половин година и той издаде.После си поръчах от Германия(имам вуйчо там) и излезна 450лв.Не вярвам да е от него,защото колата откакто съм я купил си е така на студено ми прави тия мизерии и така нямаше промяна с двата дебитомера!
  8. Здравейте,колеги! Незнам дали мястото за тази тема е тук,но ако модераторите сметнат,че не е нека я преместят.Та имам следния проблем: имам опел корса 2000г. Б 1.2 16в. от 4 години.Когато паля колата студена(независимо сутрин,вечер или на обяд)като подам газ рязко и вместо да върви,тя забива предница и предърпва.Когато я покарам 4-5 минути и загрее около 40-50 градуса вси4ко се оправя и върви добре няма проблеми.Много е лошо това на кръстовищата,защото трябва да давам много газ.Ако тръгвам с 3000-4000 оборота не прекъсва,но ако тръгна с 1500 забива.Карал съм колата доста пъти на диагностика но.....ефект никакъв.Последният път,когато я гледа майтор беше сутрин рано на студен мотор.Включи я на компа и каза че не достига гориво.И наистина личи че не достига гориво.Сега ще кажа и какво е сменено по колата:2 пъти съм сменял дебитомер(последния път беше преди година и половина 450 лв Бош от Германия(доставен),всички филтри са сменени като горивния е сменен преди 10000км.,сменени са свещите,ламбда сонда(Бош универсална)преди 6 месеца,почистил съм старателно дроселовата клапа и моторчето за празния ход,бензиновата помпа е отваряна и почистена,ЕГР е затапен!Катализатор нямам.След последната диагностика майсторът каза,че съм за почистване на дюзи-почистени са с ултразвук-ефект никакъв относно моя проблем само,където колата върви малко повече.Гледах из форумите,че може и от датчикът за температура на ЕКУ може да е-смених и двата датчика и ефектът беше нулев.Затова се обръщам към вас,кой с каквото може да помогне,защото идва зима,а пък тогава работата е отчайваща,защото двигателя е постоянно студен.Благодаря на всички предварително!Поздрави!
×