Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Earendil

Потребители
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Earendil

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Ampera (2012) ; Astra K 1.4 T (2016)
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  1. Здравейте, уж изпращам съобщения, но в "sent"няма никой... Отделно мой пост е безследно изчезнал.. може би в опит да се прехвърли към новосъздаден подфорум за Астра К, който също е изчезнал някъде в небетието.. Вижда се кеширано в гуугъл, че на 1ви август е имало такъв подфорум.. но..? Моля някой модератор да помогне.
  2. Ampera

    Да, наистина пътуване то в района излиза доста изгодно.. но си го плащаш със стойността на аятомобила . Понеже постоянно ми правят сравнения .. защо не съм си купил примерно дизелова Инсигния, пък останалите пари за дизел.. :) Мисля, че не съм глупав човек и съм си направил сметката.. тя излиза на кантар с дизелов автомобил от висок клас след около 4-5години, но аз съм я взел заради удоволствието от това да карам на ток.. а то е уникално. За данък и гражданска не съм проверявал защото ми я дадоха направо с готови документи и не съм се занимавал със застраховки. Но ще проверя. Живея в сграда с охраняем паркинг, в който съм си изкарал пвц ел. табло 50/40 см , в което е контакта и си оставям зарядното. Отнема не повече от 10сек. Да отворя кутията и да пъхна щепсела . И да - може да се настрои и съм го направил да се зарежда само след 23ч на нощна тарифа. Или може според това в колк ч. Ще тръгва човек на сутринта и тя да си се зареди за тогава. Освен това може да си я включа от дистанционното да се топли/изстудява 10мин преди да тръгна.. така черпи ток директно от контакта и не взима заряд за първоначалното топлене от батерията.. съответно я пази за пробега. Автомобилът е прекрасен.. не мога да разбера защо някой би взел примерно бмв 5 за тия пари вместо такава алтернатива.. но разни хора-разни идеали. Поздрави
  3. Ampera

    Така като го гледаш в реално време по равното - да. Но както разбираш, във всяко пътуване има и спирания и спускания при които енергия се връща. Ако погледнеш статистиката ми от днес и разделиш изхарчените Квч на минатите ел. км се получава 145 ватчаса/км или близо 6.7 км/киловатчас. Удивително ефективно е Бензина го изгори щото просто ми свърши батерията малко преди да се прибера .
  4. Ampera

    Днес изгорих 0.4 л бензин и ми е мн гадно Хайде да видим как сте с математиката - колко W/km харчи Амперата
  5. Ampera

    При цена на етикета 94 хил, тестовия можеш да се вземе между 65 и 70 хил. и то на много изгоден лизинг.
  6. Ampera

    Да, режимите са 4 и може да се сменят по всяко време. 1.Еко няма - по подразбиране тръгваш на "нормал". т.е. тръгва си на батерия и като свършия включва на бензин. 2. Спорт - същото, но педала става много по-чувствителен. 3. Планински - осигурява поне половин заряд, за дълго изкачване с висока скорост на планини. Какво ще рече това. Ако се включи с батерия над 50%, ще си кара на ток докато остане 50% и от там ще включи бензиновия, за да задържи този буфер. Ако обаче батерията е свършила или има под 50%, бензиновия се включва и освен, че дава ток за движение, зарежда и батерията, за да натрупа буфер. Докато натрупа заряд двигателя работи на по-високи обороти и мощността на движещия колелата ел. двигател е малко ограничена. 4. "задържане на заряда" - заряда се задържа на ниво, в което е в момента. Ако е пълна и остава пълна, за момента в който искаш да го включиш на нормал, ако е 10% си остава пак 10%.. тук е разликата с планинския.. там ако е по-нисък се дозарежда. Аз точно това направих като си взех колата.. като тръгнах от София бях с батерия до горе.. изхабих 5-6 км докато изляза от града и после карах по магистрала до Несебър на "задържане" , за да дам на приятелите да се кефят само на батерия. Заслужава си да се отбележи, че дори в режим на бензинов двг, същия пак се изключва доста често (особено ако не е на магистрала). т.е. включил си "задържане на 50%, заредиш 2-3% при намаляне на скоростта..или леко надолнище, ДВГ се изключва.. минава 2-3 км с този заряд, който е "в повече" от новото на задържане и пак си вкл. ДВГ.. Хайде сега да поработим Приятен ден.
  7. Ampera

    Здравейте, поздрави от Несебър. Като "пресен" собственик на Ампера, реших, че ще е хубаво да има тема за нея и в българските форуми, тъй като наличната за него информация е основно в американския Шевролет Волт форум. Нека модераторите преценят дали да преместят темата в основния форум. Снимки Колата е била тест автомобил и я взех от Дженеръс със значителна отстъпка, за което им благодаря (има и друг такъв тестов ако някой се интересува). Взех я на 15 хил км, на 1 г. Отдавна се интересувах от този автомобил и знаех почти всичко, което може да се знае за него. Освен това миналата година го карах на Парижкото изложение и останах очарован. Всичко това обаче не можа да ме подготви за удоволствието от това да притежава човек такъв автомобил. ЧУвствам се най-накрая в 21 век, макар досегашните ми автомобили да не са били никак лоши или стари. Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват: 1. ЕЛ. пробег - без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег. 2. Разход на бензин (реален). София - Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч - 6.8 л/100 (без да ползвам батерията). 3. Пътно поведение и возия - прекрасни. Леко стегнати. Шум - никакъв.. дори и с ДВГ - в повечето случаи е трудно да се разбере, че работи.. е по баир на магистралата може да го чуе човек за малко. Засега приключвам, ако имате въпроси - питайте
×