Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

kvel4ev

Потребители
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kvel4ev

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Графичен дисплей климатроник

    Малко ъп на темата - Проблемът е решен, трябва да се разглоби панела на климатроника и прочисти копченцето с контактен спрей, в линка по горе е описана подробно цялата процедура
  2. Графичен дисплей климатроник

    Точно така колега, с електронно управление съм, въпроса е че като натисна средното копче и не излиза нищо, не мога да влезна в настройките на климатроника, т.е не успявам да го вкл/изкл, както и да регулирам накъде да духа Поразрових се малко и видях, че това е доста срещан проблем и трябвало да се свали конзолата и да се напръска копченцето с контактен спрей - ето темата https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=99323 Понеже сам няма да успея да се справя, търся някой от София, който може да помогне, срещу заплащане разбира се
  3. Здравейте, Имам следния проблем - не съумявам да влезна в настройките на климатроника, откъдето се реглулират вкл/изкл, както и посоките на вентилация. Дисплеят е графичен, навсякъде е показано, че като се натисне средното копче, с което си регулирам температурата, трябва да излезе менюто за климатроника, но при мен нищо не се появява, някакви идеи?
  4. Пали и гасне веднага

    Извинявам се - 1,70CDTI DTH мотор, 101к.с
  5. Пали и гасне веднага

    Здравейте От известно време имам следния проблем - При студено време, под 0 градуса, колата пали веднага и след по малко от 10тина секунди угасва, след което в зависимост колко е студено я запалвам след десетия път... Забелязал съм че този проблем се проявява и лятото, но тогава колата не трябва да е палена поне 2-3 дена, разликата е че тогава се пали сравнително по лесно, да кажем след 3-4 опит Някакви идеи ?
  6. Нагревател задно стъкло/

    Привет, От известно време забелязах, че нагревателят за задното стъкло не работи, закарах колата в сервиз, оттам след 3 часа ръчкане ми "сервираха", че когато го пуснат през компютъра си работи без проблем, следователно според тях проблемът е в цялата конзола, т.е смяна на таблото с врътките над скоростния лост. Проблемът е че не ми се дават 100-200лв за втора употреба табло, при което не е сигурно дали нещо друго няма да не работи... Някой по - запознат да знае някакъв начин, по който може да се "излъже" копчето и да проработи отново, без да се налага да сменям цялото табло ?
  7. Проблема е решен, причината прекъснат кабел в гофрата на вратата (както са описали колегите по - горе) Цена на труда в сервиза - 20лв
  8. Абсолютно същия проблем се прояви от вчера и при мен... Централното от ключа заключва всички врати без задна дясна и при отваряне нна вратата се отключва целия автомобил... Колега моля ако разбереш какъв е проблема да споделиш, Благодаря предварително
  9. демпферен махових + съединител

    Колега, нямам основание да подавам грешна информация тук... при положение че доста съвети и препоръки съм получил от този форум! Ъпдейтнах темата, за да може и някой друг, който му се наложи да подменя този така скъп консуматив, да има едно наум и да не се изръсва с 1500лв+ за комплекта...
  10. Крушка къси светлини

    Колеги, коя е крушката за късите светлини на астрите h7 или h4, и една ли е и за къси и дълги или са различни ???
  11. Трудно палене при топъл двигател

    Проблемът е решен, оказа се, че датчикът на коляновия вал е бил за смяна(по - малкото зло)
  12. Трудно палене при топъл двигател

    Благодаря колега, Точно за това утре я карам в друг сервиз, защото при първия веднага - "няма връзка с компютъра, трябва нов...." Нали за това е форум да се допитам за второ, трето, пето мнение, пък дано да се окажеш прав и проблема да е в датчика на коляновия вал
  13. Трудно палене при топъл двигател

    Положението се влошава, започва да го прави по -често номера със запалването(при загрят двигател), а също така започна и да придърпва в движение(все едно че няма нафта или е некачествена)... Утре я карам в друг сервиз отново на диагностика, момчето каза че можело да е от грешката в коляновия вал, пък ще видим... Ремонт на компютъра незнам дали си заслужава да се прави, при положение, че днес от спец такъв сервиз ми казаха, че не дават гаранция впоследствие, а втора употреба също е рисковано, щото не се знае дали и той няма да даде фира след 1месец примерно... Общо взето да не се стига до смяна/ремонт на компютъра....нов бил 1800лв... което е абсурдно... уж опел, пък все едно мерцедес. Миналата година сменях съединител-1300 лв... Ако някой има нещо впредвид относно проблема нека сподели, защото като изключим тези 2 слаби места, бях изключително доволен от колата...досега..
  14. Трудно палене при топъл двигател

    Диагностиката показа 2грешки - грешка в коляновия вал и липса на връзка м/у компютърния модул и колата, въпросът е може ли проблема да е от датчика на коляновия, разпределителен вал, а да не е от компютъра, щот ако няма връзка, то постоянно няма да има ,а не 5-6 пъти в месеца? Някъде прочетох също, че при смяна на ангренажа, ако не е натегнат правилно и има разминаване, може и от това да е, възможно ли е ? П.п не излиза пушек от капачката на маслото...
  15. Колега здравей, Виждам че си написал, за ангренажа, дали е "зацепен правилно" какво имаш предвид, дали е възможно от там да идва и моя проблем, а именно че отскоро започна да не пали понякога, стартера върти, но не пали, чак след 5-6 опита "захапва". Диагностиката показа грешка в коляновия вал и също че не прави връзка с компютърния модул на колата, но преди да започна оттам, интересува мр възможно ли е проблемът да е от монтажа на ангренажния ремък ???
×