Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

jorkata333

Потребители
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно jorkata333

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Zafira Z1.9DTH 2010
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male

Последни посетители

153 профилни разглеждания
  1. Пролем с мощността и грешка P0400

    Става въпрос за този вакуум: http://imageshack.com/a/img921/3074/7ajrRc.jpg http://imageshack.com/a/img923/2584/d5Jkp3.jpg
  2. Проблем с палене/гаснене след палене.

    Преди месец започна да ми прави проблем пак с паленето, като този път се оказа, че трябваше да сменим корпуса на горивния филтър. Сложихме от Голф 2
  3. Проблем с палене/гаснене след палене.

    Датчик на коляновия вал, като го хванахме на работещ двигател
  4. Пролем с мощността и грешка P0400

    Здравей, днес бях при един майстор, като при него проверихме едно палче за разтоварване на турбото, което се движеше изправно (намира се зад турбото), но при тестване на вакуум клапанчето намиращо се зад въздушния филтър, не получихме сигнал, че работи изправно. Не цъкаше при стартиране на двигателя и при закачане извън колата на 12V не даваше признаци на живо Става въпрос за: pat 4522371. Сега търся тази част на старо, за да видим дали ще има решение на проблема. Ще пиша като тествам.
  5. Пролем с мощността и грешка P0400

    Здравейте. Имам един проблем и моля за съдействие. Колата е Опел Зафира 2.0 ДТИ 101к. 2001година. От известно време ми дава грешка P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description). Прочетох някои теми, като реших да пробвам първо сам да проверя за възможни решения. Днес свалих ЕГР клапана и го почистих. Беше доста зацапан, но уви, след монтиране колата след известно време отново взе да дава грешката и да забива муцуна. Прави го когато си реши, като светва и угасва многократно. След известно каране светва за по-дълъг период. Проверих маркучите. Не ми изглеждат сцепени и нямаше масло в тях. Видях на долната страна на ЕГР клапана, че има едно уплатнение оранжево което беше закъсано. Може ли от него да е проблема. И другият въпрос ми е възможно ли е да имам прецакана мембрана на вакума който се намира зад въздушния филтър, защото като е запалена колата се чува от него от повече от година как бръжди. Ремонти: Преди месец ми смениха горивния цилиндър + филтъра от голф 2-ка защото имах проблем след палене колата да работи 3-4 сек и да гасне, а също и семерини на дюзите. Проблема беше решен. Този проблем се появи седмица и половина след ремонта. Също така от време на време като спирам колата с предницата на долу, при следващо палене ми свети лампа ABS, като си угасва след известно време каране. https://imageshack.com/i/pm7CighRj https://imageshack.com/i/pojVhxhXj https://imageshack.com/i/poChSQRCj https://imageshack.com/i/pnplKyhuj Качвам и лог с живи данни при запален двигател: OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool Date and time>,14/11/2016. 22:2128 Workshop information: hkj Selected model>,2002,Zafira,Engine,Y 20 DTH Control Unit: Keyword #1: 6B Keyword #2: 8F Normal timing parameter set. VIN: W0L0TGF7522037388 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505 systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015 systemNameOrEngineType: Y20DTH D3 RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001005639 ProgrammingDate: 20021018 Identifier: 0548 VehicleManufacturerSpecific: 0281010268 Measuring blocks information: System Voltage,14.3 V Accelerator Position Sensor Signal,0.0 % Idle Switch,Active Mass Air Flow Sensor,565 mg/strk Barometer Sensor,1.0 bar Boost Pressure Command,1.1 bar Boost Pressure,1.1 bar Intake Air Temperature,28 °C Coolant Temperature,79 °C Engine Oil Temperature,77 °C Fuel Temperature,30 °C Brake Switch 1,Inactive Brake Switch 2,Inactive 12V Clutch Switch,Inactive A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V Fuel Cutoff Valve,Active Start of Delivery,21.6 °CA Desired Injection Start,4.2 °CA Actual Injection Start,4.2 °CA Desired Injection Quantity,2.2 mg/strk Injection Quantity,3.1 mg/strk Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0.0 % EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),273 mg/strk EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),65 % Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,0.0 % Desired Engine Idle Speed,800 RPM Engine Speed,801 RPM Pump Speed,399 RPM Diagnosis Glow Time Relay,Inactive Glow Time Relay,Inactive 12V Key (I) (Set/Accelerate),Inactive Key ® (Set/Decelerate),Inactive Key (O) (Switch Off),Active Vehicle Speed,0 km/h Vehicle Speed Command,0 km/h A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V Telltale (Check Light),Off 12V Glow Time Telltale,Off 12V High Pressure Diagnosis 1,0 Counts High Pressure Diagnosis 2,0 Counts Immobiliser Function Programmed,Yes Security Wait Time,Inactive
  6. Проблем с палене/гаснене след палене.

    Здравейте, значи проблемът с оборотите беше свързан с датчик, а проблема с паленето с заминали семерини, от които освен въздух е влизало и масло.
  7. Проблем с палене/гаснене след палене.

    Вчера я оставих на един майстор. Да видим какво ще излезе
  8. Проблем с палене/гаснене след палене.

    Също така съм сменял и маркучетата за обратна нафта... според мен от някъде засмуква въздух ама трябва да се разбере от къде.
  9. Проблем с палене/гаснене след палене.

    Зафирата е 2.0 DTI , 2001 год.
  10. Здравейте, имам проблем с моята зафира. от година насам имам проблем с паленето. първо беше когато колата е паркирана с предницата нагоре, а вече паля трудно и без значение от наклона. Сменял съм акумулатор и свещи миналата година, също така на скоро сменях всички филтри като проверих горивния и е ок. От няколко дни ми направи два пъти проблема: Подгрявам свещите, паля, работи няколко секунди, след което оборотите падат и угасва. После няма палене. Преди време беше ми заминала платката на помпата, но я ремонтирахме и не знам дали е от нея. Няколко пъти забелязвам също, че както си карам светва лампата за сервизен режим, но след известно време си изгасва сама, като не забелязвам проблеми с поведението на колата. Не на последно място имам от доста време проблема: Като карам над 3500 (примерно на пета предавка с 140км/ч) изведнъж светва сервизната лампа и мощността пада. Колата продължава да се движи но ако не извадя ключа и го вкарам на ново проблема не се оправя/ След като я изгася и извадя ключа, после няма проблем. Не знам дали двата проблема имат общо, но взеха да стават много проблеми и не знам какво да я правя колата.
  11. Здравейте, имам проблем с моята зафира. от година насам имам проблем с паленето. първо беше когато колата е паркирана с предницата нагоре, а вече паля трудно и без значение от наклона. Сменял съм акумулатор и свещи миналата година, също така на скоро сменях всички филтри като проверих горивния и е ок. От няколко дни ми направи два пъти проблема: Подгрявам свещите, паля, работи няколко секунди, след което оборотите падат и угасва. После няма палене. Преди време беше ми заминала платката на помпата, но я ремонтирахме и не знам дали е от нея. Няколко пъти забелязвам също, че както си карам светва лампата за сервизен режим, но след известно време си изгасва сама, като не забелязвам проблеми с поведението на колата. Не на последно място имам от доста време проблема: Като карам над 3500 (примерно на пета предавка с 140км/ч) изведнъж светва сервизната лампа и мощността пада. Колата продължава да се движи но ако не извадя ключа и го вкарам на ново проблема не се оправя/ След като я изгася и извадя ключа, после няма проблем. Не знам дали двата проблема имат общо, но взеха да стават много проблеми и не знам какво да я правя колата.
  12. попринцип като ги сменях и като бяха в багажника, ми отчиташе едната(задня дясна) тоест хваща от някакво разстояние, и затова си мисля че трябва и сега да ги хване, смисъл не е чак толкова голямо разстоянието
  13. възможно ли е причината да е , че смених предните със задните джанти защото бяха изтъркани гумите ?
  14. ами колега правил съм го със изключен двигател, със всякаква скорост на движение, но не става. може би наистина трябва да измине някакво разстояние преди да се задейства. някъде бях чел че има значение атмосферите на гумите. трябвало да са според предписанията за да работи, ама аз не ги знам тея предписания
  15. Ами явно не съм изминал км още. Защото ми мига три пъти и нищо...
×