Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

rumen84

Потребители
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно rumen84

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra J A16LET
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. От няколко дена, усещам следния проблем. Като отпускам съединителя в края на хода се чува виене. Интересно това, май зависи от позицията на волана и не винаги се чува. Като позгрее спира.
  2. Astra J - проблем с климатроник

    Този звук ли е:
  3. Astra J - проблем с климатроник

    Колега и на мен ми се е случвало, даже перката на вентилатора ми е спирала. После се оправи сама и не съм имал проблеми.
  4. Малко продължение по темата. Първо да си призная, аз съм лаик на тема автомобили, но ще предам цялата случка както съм я разбрал. Сигурен съм, че по - технически грамотните колеги ще ме корегират, ако кажа някоя глупост. Така сега по темата. Проблемът с по - трудно влизащата трета скорост започна да се усеща по - често. Отидох при майстора си. Той ми обясни следното. Ако няма виене, значи няма проблем вътре в самата скоростна кутия. Трудното влизане е от системата за сихнронизиране. До колкото ми обясни и видях. От скоростния лост излизат две жила, едното бяло, другото черно. Те влизат в една лостова система, мисля че, "селектори" им каза, не съм сигурен. Какво се случи: 1. Сменихме маслото на скоростната кутия - оказа се, че има стружки в маслото. Дали от разработването на колата, дали от нещо друго, като лоши сплави и кофти изработка - не знам. 2. Той каза, че с времето се появяват луфтове по лостовата система и това може да предизвиква по - трудно влизане на предавките.Лостовата истема е доста финна и единия вариант е от тях да се получава трудното влизане на третата предавка. При мен, след смяната на маслото, всичко започна да се случва по - плавно и мазно. Вече направих 60 км каране и добре я усещам. Стискам палци да се е решил проблема. Просто след смяна на маслото на скоростната кутия, трябва да се покара и да се види, как се усеща. Ако това не помогне, моя майстор каза, че има вариант да се настрои и лостовата система ама там било финна и пипкава работа. Това е от мен. Дано съм помогнал.
  5. Astra J 1.6 Turbo теч на антифриз

    Ето развитието. До колкото разбрах от разговора с приемчика става въпрос за някакъв Г - образен накрайник. Има тема за това в другия форум Astra J с изтекъл антифриз! Казаха ми, че като са я надули да видят къде е теча, накрайника се е пръснал. Човека си каза: "Добре че стана при нас." Държал се е накосъм .... Извадих късмет, но предполагам, че при други условия това можеше да създаде доста по-сериозен проблем.
  6. Благодаря на всички за изказаните мнения. Явно Opel са позагърбили качеството. Жалко, аз си харесвам Astra - та, но май ще си ми създава проблеми оня ден ново 20 :D един проблем, който се водеше решен Astra J 1.6 Turbo теч на антифриз се появи пак. Аз продължавам да си я обичам Астрата :D, правих си я по поръчка, чаках я, болеше ме сърцето при всеки проблем. Обаче Opel си се излагат. Аз ще си я гледам и обичам ама ако трябва да давам по 2000 лв всяка година, ще ме накара да се разделя с нея. В този ред на мисли. Колегите с по - нови коли, на които скоро им е изтекла гаранцията. Искам да ви попитам, къде сервизирате автомобилите си и доволни ли сте ? Знам, че има првила ама по едно лично съобщение е ОК :D
  7. Astra J 1.6 Turbo теч на антифриз

    Здравейте, След 2 години и малко от предишната тема отново има теч на антифриз. Подробности в петък. ПС- Ако някой колега може да предложи сервиз, различен от Официалните, които се оправят с по - нови коли ще съм благодарен. Колата беше за масло и филтри в Generous преди има няма месец, уж всичко бяха огледали. Като цяло започвам да оставам с едно усещане за немърливост от тяхна страна.
  8. Благодаея колега, ще прегледам
  9. Ами при мен за сега се държи добре, но е хубаво човек да си знае потенциалните слабости на автомобила. В един от английските форуми намерих това: англиски форум на Vaxhall Може би това ще е интересно на колегите, цитирам дословно: The 6 Speed M32 Gearbox is fitted in the following models Astra VXR Astra SRi turbo 2.0 / 1.6 Astra 1.9 CDTi 120 / 150bhp Corsa VXR Corsa SRi Turbo Meriva VXR Vectra 1.9 CDTi 120 / 150bhp Astra 1.3 / 17 CDTi M20 Gearbox, same thing Also Some Alfa's, Saab and Fiat's There is a very common issue with these gearboxes, the symptoms can vary, some complain of whining but no movement in the gearstick, and some complain of movement but no whining! but this is what you should be looking out for: - When you lift the clutch up in 1st gear, while holding the gearstick, it will move back into you hand, sometimes 10-20mm! - When Driving along in 5th and/or 6th, when you come on and off the throttle, the gearstick 'twitches' compared to 3rd and 4th which will have nothing - Whining in 1st, sometimes 2nd, 5th and/or 6th, -Corsa's (Only) when turning right at 30mph+ you get a what is best described like a disc rubbing noise The problem with the gearbox that gives all of the above problems, is all down to one bearing - the bearing ontop of 6th gear, The bearing rollers wear which causes the movement in the gearstick, and also pits causing the whining... Извинявам се предварително ако го има вече някъде из форума, но аз не успя да го намеря. От това, което гледах хората споделят че проблемите са се получили над 70 000 - 80 000 miles. При мен за сега няма го няма, но е хубаво човек да си следи. Явно тази скоростна кутия не е от най - надежните и ще трябва да се наблюдава :D Това за информация, че човек никога не знае: Имаше един колега с Insignia, но не мога да намеря поста, не се сещам в този форум ли беше или в другия форум.Той споделяше, че при него се е появило виене. Обясняваше, че е сменил лагер и масло на скоростна кутия. Сподели, че не го е правил в някой от официалните сервизи и му е стрвало око 300 лв, което е доста по - прилично от 2500 - 3000 лв които искат в официалния сервиз. Аз като гледам, гаранците са ги удължили на 5 години, което е по - добре. Нядявам се и твоята да е с 5 години, поне да си караш по - спокойно. Моята беше с 2 години, което си е несериозно, ама тогава не го съобразих това. Човек се учи
  10. До колкото четох по чuждите форуми, 6 степенната скоростна кутия на Astra J била някаква си M32, от коята се оплакват. Най - често се оплакват от виене и има доста съобщения за подменени гаранцинно скоростни кутии: http://www.astraownersnetwork.co.uk/archiv...p/t-176465.html Ако ми замине скоростната кутия на 5 тата година, ще се замисля дали повече да си купувам Opel :(
  11. Здравейте, Иама Astra J 1.6 Turbo от малко над 4 години. Харесвам си колата, обаче днес забелязах, че треата влиза по - трудно от време на време. Четох, че има хора, които са имали проблеми със скоростната кутия и ми е интересно да чуя мнението на колегите във форума. Имате ли някакви идеи и препоръки ? Нормално ли е да се случва от време на време или е хубаво да направя нещо ? Някой имал ли е проблем с влизането на предавките ? До сега са работели доста плавно и определено усеюам разлика.
  12. Здравейте колеги, От една, две седмици осещам леко омекване на предала на спирачката. Под омекване разбирам, че трябва да натиста една идея повече за да спира. Просто усещам някаква разлика. Някой имал ли е подобен проблем ? Аз ще я закарам да я видят и ще споделя опита си Поздрави
  13. Astra J 1.6 Turbo теч на антифриз

    Термостата замина на около 30 000 км. Другото много рано към 15 000 - 20 000 го усетих.
  14. Astra J 1.6 Turbo теч на антифриз

    Ами на мен са ми излизали две от детските болести. Едното беше тропане на спирачните автомати, управиха го гаранционно. Сега и термостата и него го оправиха. Да се надявам, че това да са проблемите.
  15. Astra J 1.6 Turbo теч на антифриз

    Опс, грешка Мерси на колегата.
×