Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

biricata

Потребители
  • Мнения

    55
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно biricata

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 4.10.1982

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Bertone Z20LET
  • Защита от ботове / Protection from bots
    2013

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Въпрос за двигателите на Astra G Coupe

    Ами това си е най-добрия избор по принцип. Като кнсумативи цените са сходни с другите. По-сериозните ремонти обаче са цифра в сравнение с атмосферките. Като разход на мен ми дава от 13 минимум до към 17 съм ги докарвал. Това на бензин. Аз нямам газ,но колеги масово му слагат и са доста доволни стига да е качествена и с правилна настройка.
  2. Въпрос за двигателите на Astra G Coupe

    Да горят. Причината естествено не е в моторите а в собствениците. Защото един качествен ремонт за този проблем може да надхвърли 2000лв почти колкото цената на целия автомобил. Съответно не се правят или само се закърпва положението криво-ляво за да може да се продаде. И от там им тръгва кофти славата на тея мори и простотии от сорта "екотек = масларник". Всичко е до това на какъв екземпляр ще попаднеш и дали човека преди теб си е харесвал колицата и я е поддържал качествено. Успех с търсенето и да се похвалиш после какво си взел
  3. Въпрос за двигателите на Astra G Coupe

    Разликата е само в купето и моторите са еднакви.
  4. Наскоро рових по инсталацията на чистачките и без да искам я закъсих. В резултат на това изгоря бушончето 30 А. Бях прятно изненадан, че над бушоните има гнезда с резервни оригинални големи и малки от всяка стойност.
  5. Днес и аз си монтирах лостче с потенциометър, но честно казано останах малко разочарован. Потенциометъра регулира в диапазона от 6 до 16 секунди... Има ли вариант да сваля долната времева граница и да стане примерно от 3 до 16 секунди. В горните постове виждам схеми с подмяна на резистора и предполагам, че ще стане по този начин. Ако има някой по-запознат нека да каже дали е постижимо подобно преправяне на релето. Също така забелязах, че ГМ кода на омеговото реле което ползвам се различава от по-горе показаните талива. Това оказва ли някакво влияние? Ето го:
  6. Каво се означава с последните букви на скоростните кутии и каква е разликата. За пример F23SR и F23SRT
  7. TID дисплея нов оригинален е точно 487,88 лв. За MID нямам информация но със сигурност ще е с едни 100 лв отгоре. Плюс още някакви пари за програмирането на дадена кола :biggrin: По скоро ремонта на лентовия кабел ще е към 60-те лева. Чувал съм че ги правят в GSM и телевизионни сервизи. Ако имаш нужните умения и инструменти можеш и сам да го отремонтираш. Има много изписано в нета как точно се прави Ето тази за парите си е добра бройка
  8. "Мижене" на фаровете и дисплея на MID-a?

    Такова "премижаване" най често се получава при въртене на волана когато помпата на хидравликата се натовари, но то е много слабо. За пръв път чувам за забавяне от алтернатора. Ако ти прави някъде отечка или е нещо по алтернатора или диодите ще ти съсипе новия акумулатор. По-добре да ти я погледне още някой майстор по възможност жичкаджия.
  9. Тези 1300 оборота на снимката от първата обява да се надяваме че са на току що запален мотор през зимата Доста добра бройка Втората също изглежда добре, поне от тази една снимка (липсва ножа на бронята) +1 за кожен салон Иначе виж темата на колегата. Може да ти е от полза Да си кажа аз какво виждам : 1- (златната) липсва хром лайсната на багажника , за ремонт дисплей, стоповете не са от бертоне(трябва да са леко опушени) , джанти !? Иначе от вътре е ОК 2- (т.синята) липсва хром лайсната на багажника , за ремонт дисплей, леки тюнинг отенъци.......... от вътре ОК 3- (сива,Варна) липсва хром лайсната на багажника , липсва радио, средната конзола окендзана, липсващи задна и странични емблеми.. 4- (сива,София) Има си всичко + крило отзад, джантите са малко грозни, някакво гадно фолио по централната конзола. В най оригинален вид от 4-те
  10. Продават се такива диоди заедно с цокъла и си имат съпротивление. Не ти ги препоръчвам..... На предишната кола слагах такива и точно след една седмица ги разкарах. Ето линка да видиш закакво става въпрос http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=931845
  11. Парно на Астра Г-потят се стъклата

    Не винаги е проблема в клапата. След като купих колата установих проблема с потенето и проверих клапата която работеше идеално..... След което се натъкнах на това................ :wooow:
  12. Проблем с алтернатора

    Често срещан проблем, като в повечето сервизи пускат успоредно нов кабел и не се занимават с оригиналния. Лошото е ,че повечето не спазват нужното сечение на дублиращия кабел.
  13. Fun Картинки без коментар

    Една V E K T R A от тази сутрин :biggrin:
  14. Не е много арт но все пак....
×