Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

deyan01

Потребители
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно deyan01

  • Рожден ден 18.11.1981

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra G X16XEL
  • Защита от ботове / Protection from bots
    2013

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Русе
  1. Проблем с ключа на централното

    Здравейте, Собственик съм на Астра Г комби,99год. 1,6 16V бензинка както доста от съфорумците,и аз имам проблем с ключа на дистанционното.....не отключва колата. Вчера и днес обикалях ключари,майстори,алармаджии..... разбрах,че има проблем в платката и никой не се наема да я прави. Ако искам работещо дистанционно,ще трябва да си закупя платка от някъде. Къде мога да намеря такава? Ако взема друга,обучението само през Оп-ком ли може да стане?
  2. разход на гориво

    Астра G X16XEL 1,6л. 101 коня,комби Разхода в града ми е трудно да определя,имам сложен газов инжекцион,и си обръща когато загрее..... Разход на извън градско русе-бургас и обратно е 8-8,5 газ.
  3. Благодаря,колега,за отзивчивостта,и за снимката. Но докато приключа работа,вчера вечерта отидох да видя какво става с колата...... "Хубавците" смъкнали блока на управлението и нещо си позапоявали така,че когато се включи на бързата скорост вентилатора на климатика,да се включва на бързата си скорост и голямата перка(както трябва да си е). Единствено при достигане на момента да почнат да въртят на бързи скорости,отново ми светва лампичката за проблем с охлаждането на радиатора на двигателя,но в действителност перката се върти на макс. Лошото е че са ми бъркали по блока и вече е модифициран. Поздрави!
  4. Хората в сервиза се оказа че имат нов блок,в наличност,сложиха техния,защото и те се съмняваха в блока,но резултата бе отново същия........ Както казах доста странно наистина..... Благодаря Ви за отзивчивостта все пак!
  5. Ако е така,не би ли трябвало изобщо да не тръгва перката?!? при положение че работят на бавната степен,и двете перки се въртят. А,освен това,в авариен режим(извадихме буксата от прецисиостата на климатика) и двете перки започнаха да се въртят заедно за втората(по-бързата степен). И къде е резистора,за да го потърся?!?
  6. Здравейте,колеги! И аз като повечето писали за пръв път тук,едва ли уцелвам правилното място,но..... ще поспамя,нужен ми е съвет. Зимата си взех опел астра G,1999г., 1,6 16V,101 коня екотек мотора X16XEL ,комби. Не работеше климатика и я закарах на сервиз. Там ми смениха филтъра на газа,донапълниха системата,но се получи ситуация: при положение,че колата работи без климатик,всичко си е нормално,охлажда нормално. Когато пусна климатика и позагрее,се включват вентилаторите на климатика и на радиатора на мотора,на първа(по-бавната степен). Явно само така не успяват да насмогнат и се превключват на втора(по-бързата степен) на въртене. При това превключване обаче по-бързо започва да се върти само вентилатора на климатика,а този на радиатора на охладителната течност на двигателя спира да се върти(проблема е защо?!?) и на таблото ми светва лампичката за проблем с вентилатора за охлаждане.Дори ако при това положение спра климатика,то за охлаждане на двигателя започва да пуска вентилатора на климатика,лампата за проблем на таблото ми свети и реално вентилатора на двигателя не се включва. Проблем е също,че сам вентилатора на климатика не може сам да охлажда нито двигателя сам,нито радиатора на климатика,а да не говорим ако трябва да ги охлажда едновременно. Когато охлажда само вентилатора на климатика,но може да охлади до толкова,че намали високото нялягане на фреона в системата до нормални(работни) интервали на налягане(създава се свръх налягане в системата). Някой дали има някаква идея защо спира вентилатора на радиатора на колата,и то само когато двата вентилатора трябва да започнат да се въртят в по-бързия режим?Два дена майсторите ми гледат колата и се чешат яко,преглеждаха управлението,кабели,куплунги.......... Колата ми е все още в сервиза и не знам какви вече поразии могат да ми направят докато се мъчат да измислят нещо,ясно е че е ново и за тях...... Благодаря Ви!
×