Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

mirostop

Потребители
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно mirostop

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 6.02.1986

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B X16SZR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    павликени
  1. Моля за мнение и съвет. ЗА и ПРОТИВ

    и аз се чудя в/у същата дилема,задавам си въпроса какви пари би ми излязло и заслужава ли си главоболията за ц20не или ц16се,но искам да го карам и на газ
  2. климатизира жабката,пускаш климатика лятото и го отваряш и ти духа хладно в жабката това е,друго няма дано съм помогнал колега
  3. Аз карам на газ вече 20 000км,точно с тоя мотор дето уж не му понася газ,като я слагах и аз си мислех,че нищо няма да се получи.Пътувам Павликени- Варна редовно и разхода ми е 6литра-100км,като я карам до 90 и 100 на магистралата.Със 145 гуми съм отред и 165 отзад.Много съм си доволен,но така и не усетих това,че колата ми не върви.По някога ми се случвало при потегляне с малко газ да претресе мотора(почти да изгасне,по моя вина) и след това не върви,обръщам на газ и карам 2-3 мин. след това всичко е 6 според мен knock sensora си измества центровката.А нямам ламбда стимулатор ,но никакви проблеми не ми прави. P.S. И аз съм съгласен,че и бензина износва двигателя...ако искате да не се износва не карайте !!! Дупките по пътищата и те пре*ат окачването,но не знам някой да се е отказал да си кара колата заради тях
  4. така е на моята сложен е както го пише в инструкциите,въпреки че маркуча по който тече газта е по дълъг няма проблем,за 20 000 км един път гърмя,защото и сипах някаква много скапана газ,иначе съм доволен.Ако ти е настроена добре,нямаш ядове,ако не е ....ще ти побелее главата един съвет смени си свещите като ще слагаш газ,и си намери добър газаджия с газ анализатор,или се порови сам да си направиш настройките с мултицет.късмет със слагането.
  5. ми на бензин като караш при връщане на педала на газта моното ти намаля притока на бензин,до минимума(несъм сигурен но на бмвто ми по разходомер направо пада на 0)...а когато караш на газ връщаш газта,но количеството газ пуснато от изпарителя се определя от вакума който прави двигателя,високи обороти голям вакум=>обогатена смес...ти си върнал газта,дросел клапата е затворена,но стъпковото моторче е отворотено...двигателя ти си иска въздух за да се движиш с 50 км/ч и какво става,смуче си въздух,но комп. на колата не може да ти намали количеството на газта,тя си се определя от вакума за това не спира на газ ...и това е според мен,и при мен е така като се замисля.
  6. до колкото съм чел помпата е хубаво да върти бензина за да не се изпразва горивопровода и да "пази" инжекторите (за да ги охлажда до някаква степен),но когато върти без да работят ижекторите ,горивото се връща в резервоара,но минава през регулатора на налягане (което тормози помпата) така,че избора е дали да пазиш 4рите или повече инжектори или да пазиш помпата.Но това не важи за моно-тата защото при тях инжектора е на по голямо разстояние от главата и не са подложени на висока температура,и по добре си спирай помпата и инжектора да ти е мирна главата. Това съм чел,извинявам се ако не е вярно .
  7. Пробката на резервоар ??

    ми то май няма такова нещо мн пъти съм лягал под моята,неможе да не съм я видял....от Опел са я спестили
  8. Бензинова помпа

    ми износени четки в повечето случеи,като я чукнеш се наместрват за момент и после тръгват,но с времето интервала на "чукане" намалява и помпата ще спре напълно,има хора дето казват,че ги рециклират успешно но си е рисковано
  9. термостатът е под ангренажния ремък не е чак толкова сложна задача,но тря се сваля ремъка и после пак да се зацепва,сваля се и капаците на ремъка
  10. Спортен филтър

    това не кабел,а маркуча който е влизал в кутията на стария ти филтър,той е за да превклучва колата от топъл въздух засмукан от изпускателните кулектори и атмосферен,и да ще засмуква въздух,но е маркуч не кабел поне според мен мисля,че трябва да се запуши.... П.С. и не ти трябва тоя филтър,сложи го но на големите матори 1.6GSi 2.0 ... но колата си е твоя повярвай ми няма да усетиш никаква разлика във вурвенето,но и в дъждовно време заобикаляй големите локви,че бая водица качва ремъка на алтернатора и да не си удавиш хубавата колица заради един филтър
×