Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

PetyrPetrov

Потребители
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно PetyrPetrov

  • Рожден ден 19.07.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B Y22DTR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    2013

Contact Methods

  • AIM
    pe-sho
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна
  1. Здравейте. Взех си колата с такъв въздушен филтър, но беше мръсен и го свалих.Година и половина... ДВЕ ... се каня да го чистя.... но така си седи и седи. Само с такъв препарат ли може да се изчисти. Някаква друга тактика за почистването му... >? :confused:
  2. Vectra B проблем с паленето

    Колеги, благодаря Ви за съветите и обменянето на полезната информация. Нека Бог богослови y22dtr и всички Опели .Sokol 1, когато бях при първия майстор ( квартален и приятел ) той спомена че е гледал цедката, но не е била чак толкова мръсна, за да ми прави тези проблеми колата....Тогава не спомена нищо за клапанче ... И когато ми правише тези номера, още отначалото преди да сменя маркучите отпреде и чашката на горивния филтър..... ако беше видял каква нафта стигаше до двигателя щеше да припаднеш.... черна с плаващи боклуци вътре :confused: :crazy: .Незнам дали беше от кофтито нафта или .... Засега вектричката си пали, няма проблем.Надявам се това да е било проблема и да е всичко ОК ;)
  3. Vectra B проблем с паленето

    ...Здравейте! Съжалявам , забавих се с отговора поради леки затруднения при влизане в форума ( забравих си паролата ... и не ми пращаше до майла ми за възтановяването и)... но отново съм в "играта" Вектрата я взех онзи ден от сервиза. "Майстора" ми обясни че когато свалили ГНП и я надули на еди си колко бара, през някаква клапичка просълзявало дизел. Показа ми на някаква подобна дизелова помпа и до колкото видях... тази клапа представлява като болт завит на ГНП-то... незнам колегата sokol1 дали е имал впредвид за същатата както каза по-рано. Но като гледам схемата която е публикувал е нещо такова... ако не и същото Само не разбрах дали са я сменили или ремонтирали....или просто завили. И след смяната и на горивния филтър отново за всеки случай да бъде сигурен, колата запалила нормално. Изчакали са я един ден без да я препалват ... и на следващия ден също всичко било добре. При мен сутринта също добре се представи, запали сравнително бързо с 2-3 завъртания - без мъки.... ще видим как ще се държи и по-нататък. Дано всичко е наред че човекът ми е махнал помпичката отпреде, която толкова много ме спасяваше някой път...(ама само някой ) Мерси за поканата за срещата.Тази вечер не можах да дойда, но следващата неделя или когато е следващата среща ще ЦЪФНА ;)
  4. Vectra B проблем с паленето

    Колеги, колата съм я оставил на сервиз , защотото се усложни работата. Има моменти когато дори и с помпичката отпред пали трудно при което ми пада акомулатора . И следва голямото палене чрез даване на ток Дори последния път не запали и реших да я дръпнем до един сервиз в краен квартал на Варна . Обадиха ми се днес от там и набързо ми казаха за някаква клапичка на ГНП-то и някакъв маркуч. След подмяната им, колата си палила нормално, но ще я изчакали 1 ден да видят крайния резултат. Вероятно е това за което говори колегата Sokol1, но нека да не прибързваме .... утре ще се разбере (каза че ше ми обясни подробно, ако всичко друго е наред). Незнаех че помпата за 2.0DTH e 1700лв. толкова скъпа. Не искам да си помислям за мойта колица Ако е така работите стават доста сложни :icon_angry:
  5. Vectra B проблем с паленето

    Атмосферните условия според мен нямат никакво значение.Когато закупих вектричката .... и лятото и зимата (въпреки че трудно палеше зимата на минусови температури ) 1 година колата нямаше проблеми.Всичко започна от края на лятото на 2012г. , когато бях на една вила извън града и я паркирах под наклон (страничен- от към шофьорската страна колата беше по нависоко съответно от другата).След престой от около 12 + часа (когато решихме да тръгваме) колата припали леко .... тоест задържа някакви минимални обороти 500 - и изгасна.И до ден днешен преди да запали (с помоща на помпичката) напълно така си прави. Пробвал съм и номера със баирите, които е писан навсякъде из форума ... но няма ефект - и на равно, и със задницата надолу, и със задницата нагоре... същия проблем се появавя. Изпробвал съм да я карам и с повече дизел също ... въпреки че тези експрерименти за мен са безсмислени.... Да добавя... когото двигателя е топъл... дори и след 5 часа... пали от четвърт оборот... няма никави проблеми.
  6. Vectra B проблем с паленето

    ... Колега Jelqzkov, Здравей! Действително пали по бързо, при въртенето и попмането едновременно ;)
  7. Vectra B проблем с паленето

    Ще пробвам и с смяната на всичките маркучи. Ако я запаля... изпушва отзад ДА! Дори когато я мъча и върти също изпушва макар и да не запали. Вектричката си я взех с светене на чека.Когато запаля ... светва за малко и изгасва. Закачахме я няколко пъти и има грешка в помпата. Но това мисля че ще е последното мащабно нещо докато стигна до заключението на проблема.
  8. Vectra B проблем с паленето

    Здравей ,pachoo! Другите маркучи по горивопровода не са сменяни, само тези които са отпреде при двигателя. Може да пробвам и с другите, но интересно защотото някой път си пали и с въздуха по маркучите, някой път не. Другото нещо което съм забелязал е - Тя попринцип трудно си пали, нужни и са примерно около 6 - 7 завъртания, но когато тръгна да я паля ... тя почва да се мъчи и след да кажем 3-4 завъртане все едно влиза въздух в системата и почва да върти на сухо.... Относно показанията за стрелката на резервоара не съм забелязал но го е правила и когато има 10 литра ... и когато има и 20литра. Подгревната свещ е сменена защотото само едната ми беше изгоряла и решихме да пробваме, но се оказа без резултат :(... а дори и без една подгревна свещ мисля че няма да има проблем за двигателя да запали.
  9. Vectra B проблем с паленето

    Здравейте, колеги! Имам проблем и ще се радвам да чуя и вашите мнения по въпроса, а и тези които са се сблъскали с това.Преди една година, година и половина се сдобих с Вектра Б- Y22dtr. Но сега уви, има някакъв проблем който е много странен за мен, а и за повечето майстори. След престой примерно повече от 12 часа така да го кажем, вектричката ми пали много трудно да не кажа въобще не пали.Но това става само когато и кефне ... някой път пали някой път не иска. Започнахме от това че има въздух по системата и следователно сменихме маркучите отпред с прозрачни-идващия маркуч от резервоара , кутията която се намира горивния филтър, самия горивен филтър, и маркуча за обратна нафта.Проблема не се отстрани, остана си същия- Преди да запаля колата , отварям винаги капака и виждам че маркуча има балони въздух - понякога и така си запалва понякога НЕ. В другата ситуация по маркучите няма въздух ... и пак- понякога си пали понякога не. Но в каквато и ситуация да е преди да запали е голяма голяма мъка. Сменена е една подгревна свещ, но резултат никакъв.Сменени са и уплатненията на горивно впръскващата система със един повдигач на клапаните.Проблема си седи и не може да се открие и не може. В момента когато не иска да запалва ... на маркуча от горивния филтър сам сложил една помпичка която чрез нея си улеснявам мъките докато открия проблема, който се оказа доста задълбочен. (помпам с нея докато някой от вътре върти и запалва) Ще се радвам да чуя няколко мнения по въпроса или с други който са имали същия проблем Благодаря предварително.
×