Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

sevdo

Потребители
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно sevdo

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F C16NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    2012
  1. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Ами пращам само врачански обяви прави сметка. Въпроса е, че мислех и за покупка на кола от София, но пък цената е такава, че разправията и смяната на номерата, докарване ще са 1/5 от цената - което е необосновано. От гетото на Враца съм. Още ме побиват тръпки като се сетя едно венто как беше оставено на тухлички по барабани и дискове преди година - две. Крадат се лайсни и други неща от по - екзотични коли. Това венто повече лети джанти не видя ... и вече няма проблеми ...
  2. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Явно си пристрастен към газовия инжекцион и специално ти я пратих за коментар . Не ме интересува фейса, а и да ти кажа имам страхове че ще я оставят на дискове някоя нощ (в такъв квартал съм) та съм мислил ако вземам такава кола с лети, ще ги заменя в някоя гумаджийница за комплект зимни и летни с 8 железни 15-ски и да додам там някакви пари, а тези 16-ски изглеждат добре. Ще му се обадя на човека, обявата е отдавна от повече от месец, но явно не се търси много колата ще видим.
  3. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Е, то все отнякъде е почнато, дали е от автокъща или вкарана, въпроса е че човека са го позалъгали още там, бронята позакрепена с допълнителни винтове и т.н. А и той май не се е грижил кой знае колко де. Сменил първоначално за 900 лв нещата и до там (не че е малко). А за автокъщите, просто нямам думи, като почнат да ме убеждават колко лесно се оправя някой проблем, ми оправи го бе джанъм, що си подбиваш цената и оставяш проблема и да "разказваш на място" как се оправя. Един автоджамбазин ми вика - еее то тече на полуоската - голяма работа, само се стяга тук и тук на семеринга ) и готово, ми извади отвертка и стягай като е толкова лесно. Да не говорим колко е опасно скоро чух случай във врачанска автокъща как човек си купил кола не скъпа за 3500 лв и така си е останала в КАТ при регистрацията - оказала се крадена. А те нали му я записват на човека все едно той си е внесъл за да избегнат нотариуса и нещата приключват. Човека си ходи пеш и без 3500 лв .. Айде да видим за тая какво мислите ЦЪК за тая.
  4. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Благодаря ви за мненията. Търсенето продължава. Поне по автокъщите са понапудрени и поне година ще изглеждат добре .
  5. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Не те разбрах Здравко. За вектрата от темата ли ми говориш дали е регистрирана - да - от три години се кара в БГ и съответно екотакса не би трябвало да се плаща при пререгистрация (нали е само за нови коли внесени в БГ?). Доколкото знам сега за кола нерегистрирана (от автокъща примерно) - екотакса, номера и застраховка - си е горе долу 400 лв, а само прехвърляне и нотариус (него май ще го мина и без пари) ще бъде 100 лв макс.
  6. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Здравей Здравко. Ами и мен нещо не ме грабна - точно това мислех да му предложа - не повече от 2700 лв, преди сервиза ако е съгласен - сервиз и допълнително разбиране. Все пак всичко е пари. Оттук натам си има за оправяне за поне 1100 - 1200 лв. Да не говорим че гумите са галоши и т.н. Аз парите така или иначе ги имам и за повече, ама не са за харчене всичките . Идеята ми беше да взема някаква база що годе добра и да си я оправя по мой си начин с мои части, в които да съм сигурен. А регистрацията така или иначе е направена, което си е доста и може нещо друго да се оправи за тия пари.
  7. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Благодаря за отговора колега. Z18XE не е ли 125 к.с. Този е 115 к.с. поне в обявата. Значи вероятността за сериозен ремонт и сума след некачествено сваляне на капака е голяма. Не знам от колко време кара с такъв течащ двигател, човека ми изглежда съвестен и честен. И каза всички проблеми реално. Мен би ме дразнило така да тече поне като я взема. Друг е въпроса, че на стария ми опел двигателя накрая не се виждаше от масло - и от трите гарнитури течеше. Забравих да кажа, че при работещ двигател на вектрата отворих капачката на маслото - абсолютно никакво подухване не усетих. Досега от толкова много огледи на такава не съм попадал всичките духаха като компресори. Каква е сумата ако евентуално се окаже, че е датчика да сменям на климтика?
  8. Здравейте, Гледах ТАЗИ Вектра, на собственик е (регистрирана и т.н.), купена от автокъща преди три години. Основно градско е карана. Искам да попитам за цената - твърде висока ми се видя защото: предната броня си е леко разкривена, не можах да видя подробно дали са кривени гредите мисля че не са; дясната лайсна на прага покрай предната врата се е откачила от щипката, не знам дали не е нещо криво но май само е откачена; климатика е пълнен, но изтекъл за месец (някакъв датчик се сменял, но според мен може и да е радиатор, компресор и т.н.); обслужена е преди 20 000 км (толкова е и карана в БГ), но антифриза съответно мисля че и водната помпа не са сменяни, антифриза е много тъмен, отварях казанчето при запален двигател, не надува и маркучите; чува се едно леко съскане като изпускане на въздух като си доближа ухото до двигателя - иначе работи много равномерно; навеждах се под двигателя имаше малко масло - може и гарнитурата на картерния капак да е заминала, проблем е (въпреки че досега не съм видял много опели без омаслен картер ). Основния проблем е, че е омаслен двигателя под капака на клапаните, а четох някъде че на този модел не се сменяла само гарнитурата, а и капака което струвало 600 лв ??? Сменял съм на моноинж. - 20 - 30 лв макс. Добрите неща са, че са сменяни колектори изпускателните - били гърмяли и нормално да се сменят ??, мисля че каза че и цялата генерация е сменяна, отзад а и на снимката не съм бъркал в ауспуха, но изглежда чист, няма масло и не пуши, отзад по окачването втулки (торсионни като на френските ли са и това не знам какво е), тампони. Дискове и накладки. Регистрирана което ми спестява още 400 лв. Искам да попитам дали си заслужава въобще да я караме на сервиз (собственика е навит) за допълнително гледане и да се набутвам и за сервиз и ако да - горе долу колко да пробвам да сваля? Ако някой може да ми каже номенклатурния номер на двигателя X18XE1 (този бил с цена 600 лв за смяна на гарнитура клапани) или X18XE. Благодаря ви предварително.
  9. Относно покупка на Vectra A

    Абе така е шагренови прагове, та напукани маркучи ... та накрая нищо, чешахме си езиците . Нищо, ще има и други. А може някой съфорумец да е дебнал тук във форума и тайничко да е прибягал към нея. Ще се появи след някой ден във форума .
  10. Относно покупка на Vectra A

    Ами да май. Това се случва вече за 4 - 5 път. Харесам си някоя кола и за не повече от 2-3 дена изчезва. А има някои "сривове" стоят с месеци. Просто нямам възможност да реагирам в работно време през седмицата. Единствения положителен извод, който си правя че за тези месеци откакто търся кола, ми се "наби" окото за добрите - щом толкова бързо изчезват. Преди гледах по - отгоре. Собственика на тази къща има афинитет към запазени антики. Продава и по - нови разбира се. Преди месец продаваше някакъв акорд за 2500 лв мисля беше 1998 г. на 115 хил. км (уж де, но пак като вектрата). Ходих гледах го но пак не можах да се освободя и изчезна. Благодаря ви за мненията все пак. Ще питам и за други
  11. Относно покупка на Vectra A

    Ами като мерки съм колкото теб, но съм по - възрастен (36г.) и определено съм спокоен шофьор. Аз казах и по - горе, запознат съм с динамиките на мотора и интериора на астрата, а и не мисля че е кой знае колко по - тежка вектрата от астрата (ако извадим и газовата която няма да слагам се получава точно толкова). Проблема е чисто физическото остаряване на материалите, след 3-4 години мисля че всички тръби, маркучи,уплътнения, кабели ще са срив... (ако не са и сега). Гледам в Турция забранявали коли над 20 г. Не че съм се засилил да ходя там, но може да наложат тази мода и тук ... Тези пари не са много, но пък регистрацията и първоначалното обслужване са си цифра, а аз не мисля че ще мина ресурса на ремъците и ролките, понеже минавам по 7 - 8 хил км. на година. (реално трябва да я карам 7-8 г.). След 2 години пак трябва да избирам кола, регистрация, а това си е голяма загуба на време. Плюсовете лично за мен са че е непретенциозна кола, няма да ми пука къде ще я оставям, а и имам инцидентни пътувания по села (багаж, лоши пътища). Минусите са че няма да съм сигурен в нея да тръгвам на дълъг път, а това за мен е най - важно. P.S. Аз ще я огледам подробно в събота, така че засега мисля че темата се е изчерпала (освен ако някой няма мнение за шагреновата защита на прагове за коли от Австия, дали стандартно така правят или са сменяни).
  12. Относно покупка на Vectra A

    Айде бе хора, аз чакам да ме откажете от тая стара кола, а мен ме влече и всичко говори да ходя да я вземам ). Няма как да се откача от работа през деня, но в събота отивам - то се е видяло. Според мен няма такова заводско изпълнение с тоя шагрен, но пък ако собственика толкова си я е обичал и е направил предварителна консервация с тези еластичните антикорозионни и противоударни китове върху оригиналните прагове - още по - добре . Четох сега по форумите, че го правели върху оригиналните прагове европейците в алпийските страни предварително, но пък може и да са джамбазки трикове. Моята астра пък примерно нямаше такова нещо - и за 2 3 години беше като пчелна пита, праговете вече ги нямаше, отдолу беше направо отишло всичко и затова някакси от тези прикрити ръждички се плаша. Няма начин да я правя и тази. Въпроса е че и сега като гледам по снимките - няма никакви ръжди и най - отдолу по вратите, около пантите - моята и там беше я разяло...
  13. Относно покупка на Vectra A

    Днес минах през къщата и за съжаление не е толкова перфектна, а и няма как де. Просто беше една мечта . Праговете май са правени и пръскани с някаква защита, защото са ... нали се сещате - грапави, иначе отгоре са с цвета на колата. Не вярвам заводски така да ги правят грапави, поне на другите коли, които не са правени - са гладки като ламарините на вратите.Отдолу да кажем няма никаква ръжда но е доста черно - т.е. пак е пръскана с някаква защита пък не е галванизираното покритие на ламарините и пружините . Ламарината под рез. гума също изглежда доста запазена и защитена, но не се знае кога ще пъкнат проблемите. Отзад надписите ги няма , но няма никаква вероятност да са паднали просто, защото никъде не личи да е имало надписи. Знаете какво значи това. Иначе цвета е като оригиналния - синьо-зелен металик ... но толкова. Реално никъде не видях и точка ръжда, но шегреновите прагове някакси ме върнаха назад. Друг е въпроса че оглеждах голф-ове за по 4000 5000 лв със същите грапави прагове и с тръгнала ръжда НО ... хубаво евтино няма . Говоря само отзад, защото къщата беше затворена и я гледах през оградата и това което можех да видя отзад ... Мерси за отговорите все пак.
  14. Относно покупка на Vectra A

    A дали може да се каже дали е германска. Прегледа е май австрийски, но не зная как изглеждат немските. По принцип не съм състезател и повече от 100 км/ч не вдигам, не карам и по магистрали. Колата ми трябва основно за в града, тя не е типично градска кола, но пък двигателя и е. За динамиката - астрата ми беше перфектна пък беше комби и вектрата тежи малко повече по технически данни ... Климатик не обичам по принцип не ми понасят резки смени и да имаше нямаше да го ползвам. Сега не знам как стоят нещата с регистрацията и застраховката вече е около 400 лв всичко за да тръгне автомобила, а обслужването - 350 - 400 лв (водна помпа, дискове, накладки, спирачна течност може би е добре и стандартните неща) ще ме уредят ли ?
  15. Относно покупка на Vectra A

    Да, благодаря за отговорите . Ще ида тези дни. Гледам умишлено няма снимки отзад та ще видим какво е положението и там ... Точно това че не търся бегачка и не искам да се набива на очи. А тези пари по принцип, които съм приготвил засега ще ми трябват (то на кой не му трябват) и за други, много по - големи харчелъци пък 2000 лв по - малко си е добре.
×