Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Steady

Потребители
  • Мнения

    150
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Steady

  • Ранг
    ръждясъл

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Kadett E 20SEH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Нови Искър
  1. За снимки трябва да има снимки това е така, за упването честно дали в тоя дали в другия примерно съм гледал в 10 часа вечерта една обява на обяд на другия ден е на 8-ма страница. За това кой да пуска обяви, от една страна е лошо да може всеки но от друга пък не е толко зле. Добре е че доста хора може да имат нещо за продаване и то изпада някой път нещо по рядко по ценно което ще го оценим ние които караме коли с тази марка и е по добре да се вземе от някой фен откокото от друг. Поради тази причина мисля да има свобода в този раздел, но може ограничение макс 2-3 обяви, а не всяка кола на части да се пуска наново. Това с мненията е тъпо, защото ще стане има няма някой си драска да си спами да направи мнения , а няма кой да му ги чете и да гледа какво е писал. Относно защо е толко спрял форума, лично аз нямам какво да пиша всеки ден, и то не съм само аз, много от ентусиастите напуснаха спорта и всеки жена деца, криза, работа, караници, безпаричие им е повлияло и спряха да пишат. От друга страна то 90% от темите са кажете ми какво трябва и как да го направя, амо къде не са написали елата ми го направете и платете да имам такова и такова нещо. Аз като се интересувам сядам и чета, и след това питам, но не само да си питаш. На много хора им омръзна да отговарят и полза никаква не че изкарат пари, но има и хора които им е работата това нещо и съответно който иска отива плаща и му се свършва. Това е мое мнение, хора милиони, мнение различни. Поздрави!
  2. кадет 2.0 8 клапана , извънградско софия - гоце делчев засичано пълно пълно, 8 и 8.1 на връщане, около 110-130км/ч като знам колко км съм минал не само по километраж ами и от това че е засичано 100 пъти с други коли и ми казаха колко км са за да знам със сигурност как да смята а не да се доверявам на моя километраж.. Градско между 8.8 и 9.6 в зависимост от коя бензиностанция и как се кара с ГИ съм.
  3. Колко ни струва социалната истерия?

    Към колегите по горе. Покрепям клегата от първия пост. Бил съм в северна страна и съм видял какво е. Скоро бях в норвегия и сутрин се съмва около 9:30 а вечер е тъмно в 15:30 - за зимата говорим. Лятото обратното - толко часа е нощ. За там съм съгласен да има такъв закон защото има резон в идеята. Тук аджеба ми кажете при положение че пече слънце да си *** мамата не се диша навън, блести, жмиш докато караш че се не вижда нищо, па на всичкото отгоре и някой си запалил свещниците за по хубаво. Аз съм на мнение първо да оправят пътищата, маркировката и пътните знаци, след това да заставят хората с закони да спазват движението по пътищата. Какво движение извършваме ние като нямаме пътища, как може да има закон за нещо което реално едва съществува. Пример: от няколко дни минаваме на няколко места с пешеходен знак и легнал плицай - редно е да има знак за пешеходна пътека и неравност по пътя 30 м преди тях. Някокло случая или са 5 м , а пък вчера минавам през мойто село то си е почти софия, но както и да е и гледам легнал полицай, пешеходна пътека и знака е 5 м след тях и то предупредителен. Ние нямаме прости елементарни животоспасяващи знаци по пътищата, колегата ми се загрижил - ами ако точно тоя с фаровете го видиш. Приятелю айде да не разсъждаваме така защото стигаме до въпроса кое е първо. Все пак учим правилник за движение по пътищата и там нз да има въпрос който е свързан с включени ли са ни фаровете и той ли е с предимство. Поздрави!
  4. НЕ прочетох всичко, но трябва да платиш данък само за месеците в които колата е твоя ии е била твоя.Преди година купих вектра, на която не бяха платени данъците от 2003 година насм. Един приятел я взе и той си оправя данъците, но стана таак, собственика ( този който по документи не беше собственика) , но този който я караше си плати данъците до 2011 г нз си кой месец, и от този месец натам я плати моя приятел, демек плати почти за цяла година, защото по късно си оправяха документите. Та плащаш само за тоа което го пише в нотариалната заверка на покупко продажбата - съответно регистрацията в кат , защото както знаем се прави в едноседмичен срок. Останалото да си го оправя който желае.
  5. Слага се на кабела от бубината към таблото съпротивление мисля че беше 150 ома или килоокма. Сега не помня точно пък и не ми се разглабя да проверявам. Пробвай и ще разбереш.
  6. При положение че си си написал отговора защо питаш. Неслучайно се казва малък и голям кръг. Според теб дали се променя посоката при положение че така да се изразя трасето си е едно и също, само в единия случай го удължаваш?От къде ви изхождат тия гениални инжинерни мисли.
  7. здравейте колеги

    говориш за НЕ или ХЕ??? уточни че нещо се обърках. Ако си с НЕ си с металния дебитомер. Ако е така номера ти е 0 280 202 208 намери си един смени го и тогава казвай омръзна ми от този опел. Защото с форда няма да стигнеш далеч.
  8. Проблем Астра Ф спирачки

    Разрешили сте проблема с регулирането, за най лесно се случва като си змажеш всичко отзаде за да върви естествено лесно, навиваш на ръка регулиращия механизъм до положение че барабана да влиза на мъка. След това или го разхлаби или го напухай малко насила. Говоря не та строшиш накладките а да влиза с малко напън. Това е лесно за да не се чудиш дали се върти нормално на ръка или не. След като го направиш лягаш и си обтягаш жилото колкото прецениш, като ръчната се обтяга така че да хваща от 3 зъб. Но има хора които не обичат толко и я дват по хлабаво. Смазваш отдолу на жилата на ръчната шпилката и гайката че следващия път няма да можеш да отвиеш и с това приключва всичко.
  9. Предни амортисьори

    Освен билщайн друго не слагай, Но винаги има но ти препоръчвам също МEYLE, KAYBA, и тогава останалите. Като ценови диапзаон - мейле са най евтини, след това билщайн предполагам ( трябва да проверя) и може би каяба са най скъпи. Другите които колегите казват не са лоши, но съм имал кофти попадения и за това не ги използвам, а това че някой ти предлага ИТН и там какво го написа ще ти кажа недей си купувай нищо от евро07, само ако ниъде другаде го няма, не казвам че всичко е боклук но на 80% нищо не става от тях. А че ще имаш отстъпка че как та те вкарват на безценица а после ти режат главата.
  10. Въпрос за Дюзи ХЕ - SEH ?

    Късно пиша ма той ти ги е написал на СЕХ-а оригинално са 194 кубика мисля по спомен на ХЕ-то са 214 и 244 - разликата сам я виждаш. Дали можеш да сложиш можеш дали има разлика има (личен опит) моя извод от това ми дейстявие е усеща се разликата в вървежа но много приятно се усеща и в джоба. 80 лв бенз на старите цени ми ги издуха за няма 200 км - вярно че не я жалих но си харчи повече както и да го погледнеш. Поздрави!
  11. тоя е за маслото - другия ти е около жилото за газта демек между алтернатора и ангренажа.
  12. по точка 1 не стават. Тигра комбо и корса са на една база всичко друго не става.
  13. Дигитално табло Омега А

    Че и това е нещо. Аз имам един такъв и сега ще го проверя дали не е същия.
  14. Дигитално табло Омега А

    а датчика колко импулса е. Попринцип на задно е или 8 импулсен или 10. кажи буквите или номера на датчика.
  15. Дигитално табло Омега А

    Чек контрола е вграденв таблото- представлява данни за някои основни неща по колта - крушки за предни светлини, крушки задни светлини и стоп машинка, ниво на маслото, ниво на стъкломиещото, датчик за накладките и ниво на охладителната течност. Това представлява и са тия средните шест лампи. Като цяло е добра екстра, защото тества всичко като запалиш колатаи можеш да си направиш сметка какво става около теб. Чека и таблото са независими. Можеш да го изолираш като вържеш кабелите на чека към маса за да не те дразни като светят. Таблото ще си работи нормално.
×