Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

alex_rt

Потребители
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно alex_rt

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra A14XER LPGTECH 324 OBD , Fiat Brava 1,6 IAW49F Fobos 1
  • Защита от ботове / Protection from bots
    2012

Последни посетители

159 профилни разглеждания
  1. при достигната работна температура двигателят работеше една идея неспокойно с леко тресене. Това е често срещано явление при този двигател, масово се сменя софтуеър и проблема се разрешава. Използвайки Launch X431 за има няма и 2 минути направих корекция от стандартно зададените 680 оборота сега са 800. Прилагам снимки как става това, темата е чисто информативна. Дано на някой му бъде от полза.
  2. Помощ при покупка на Astra J

    бюджетен вариант-1,4 Т с газ. 1,6 за газ не е много подходящ, а за 2.0 дизел имат ''навика'' да блокират, но може би той е оптимален вариант. Като цяло и трите мотора не са особено здрави....
  3. Съвет за покупка на ASTRA J 2.0 CDTI 160 HP

    Подгряването не работи. Няма причина да се изключва така.
  4. Съвет за покупка на ASTRA J 2.0 CDTI 160 HP

    Проблемни или да ги нарека капризни са и автоматиците и ръчните кутии (м32). В инсигния се влагат също, има писано за тях. Като цяло по-непретенциозни са мъртъвците 1,4 100 к.с. ; 1,6 115 к.с. и 1,3 дизела. Същите в астра са и с друга кутия F17 , която е с 5 предавки.
  5. Тропане от предното окачване

    Ето какво пишат руснаците , дано модераторите не махнат линка. https://www.drive2.ru/l/502251689961587858/
  6. Тропане от предното окачване

    С писане трудно се описва звук, но има слабо място в спирачните апарати, супортите се износват.
  7. Покупка на Астра J

    Проблемите с термостатите и с топлообменниците са основно при бензиновите мотори. При 1.7 DTR термостата не е пластмасов (като при бензиновите).Кофти уплътненията са дефект който е отстранен ако не греша към края на 2010 г. Салбо място са компресор на климатика и алтернатора. Конкретно за това, което си гледал е слабо място и ск.кутия (М32)-трябва да се следи нивото масло, защото ако падне има проблеми с виене на 5 -а и 6-а предавки.Кутията е скъпа и не се намира много лесно. Обръщам внимание че тези астри , за разлика от инсигния, която се сглобява само в Германия, се сглобяват в Германия, Полша и Русия.
  8. На обороти няма парно Astra J 1.4 turbo

    По табло температурата на двигателя на 90 градуса ли е? Ако там всичко е наред, то е възможно е редуктора на газовата да е вързан така, че системата да няма дебит за радиатора на парното и затова и да няма топло. Принципно изключвам като вариант проблем с термостата, защото обикновено излиза съобщение на таблото за проблем.
  9. проблем с въздохопроводите

    Пускай youtube и търси как се разглобява -това е евтината версия. Другия вариант е да платиш на някой, но предвид опита на сервизите не знам дали няма да я поломят повече.
  10. Мнения за Астра J 1.4 турбо LPG

    Ако колата е нова няма за какво да се притесняваш. На доста по-късен етап идват проблеми с термостат, тръбички по охлаждането, бобина, казанче за охладителната течност. Наблюдава се често и безпричинно губене на станциите на радиото. Добре е да следи внимателно нивото на маслото в ск. кутия. При намаляване на маслото дефектират 5 и 6 предавки. Накратко и най-общо казано е това.
  11. Проблем с компресор на климатроник - Opel Astra J 2012

    Имам сходен проблем с компресора. Работи си, но когато загрее хубаво колата и климатика не е включен има цикличен стържещ шум. При включване на климатика шума изчезва.
  12. Реален разход на Астра J

    A14XER- 100 к.с. , средна скорост 23,6 км/ч, засичане на 400 км като това са около 40 студени старта. Разход 10,2 л бензин по борд компютър (на газ 10,9л/100- реален разход)
  13. Накладки?Какви?

    ATE
  14. Данни от МАФ и МАП датчици

    Здравей, За какво са ти нужни въпросните стойности? Аз съм с A14XER и понякога имам притрисане и гаснене при първия старт. Грешки няма, свещите са ми нови. Четох, че и при твоя мотор го има този проблем. Сменях клапана за бензиновите пари- няма ефект. Конкретно при мен - 2-4 г/с трябва да е стойността на МАФ.Не ми е проблем да измеря и с друга апаратура въпросните стойности (имам поне още 3 диагностики) Поздрави
×