Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Rusin Atanasov

Потребители
  • Мнения

    144
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Rusin Atanasov last won the day on Април 2 2018

Rusin Atanasov had the most liked content!

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Rusin Atanasov

  • Ранг
    автостроител

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra F Caravan X16SZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Стара Загора
  • Интереси
    audio

Последни посетители

567 профилни разглеждания
  1. Ел стъкла

    Привет, един типичен проблем е прекъсване на снопа кабели между вратата и купето. Махни гуменото маншонче и ще стане ясно. Ако са здрави, с мултицет провери идва ли напрежение спрямо маса на огледала и стъкло повдигач.
  2. Как купих Меривата

    Голяма история, отървал си се на косъм. Пожелавам ти много да се радваш на колата и да не се разваля!
  3. Налягане на гумите

    Привет, като отворите капачката за горивото има стикер с фабричните стойности на налягането в гумите!
  4. Парктроник

    Благодаря!
  5. Парктроник

    Привет, а може ли датчиците да са по в края за да хващат и малко в страни. Или така трябва да са по инструкция.
  6. Ветробрани

    Мерси!
  7. Ветробрани

    Привет, със задните ветробрани, сега като отвориш задните прозорци има ли онова гадно завихряне ?
  8. Привет, в твоят случай щом е климатроник възможно е да не се измери правилно. Защото той автоматично поддържа зададената температура и термометъра ти може да отчете високи стойности. За това преминаваш на ръчен режим като задаваш най-ниска температура, вентилатора на 2 степен колкото едвам да се усеща, въздуха да преминава през предните духалки само и да се върти вътре в купето. От 3 до 5 градуса би било добре. Важно е външната температура колко е висока, колко е нагрято купето и от самата кола. По принцип прието е около 9 градуса да се приема за нормално. Ако работата с фреон се извършва автоматично с машина редно е да има закачени шлангове на "топлата" и "студена " част. При продължителна работа от долу след спиране на двигателя трябва да има малка локвичка от конденза. Можеш да провериш дренажният отвор да не се е запушил. Едно почистване на системата макар и със спрей особено на вътрешната "пита" върши идеална работа.
  9. няма ръчна спирачка

    Преди да навиеш болтовете на самите супорти мажеш обилно с температурна смазка. Защото ако там няма смазване след време се изяждат и почват да ти тропат. Което не било хич приятно. С обикновена грес не става, примерно керамична, медна и др.
  10. няма ръчна спирачка

  11. няма ръчна спирачка

    Зависи как си ги отворил буталата. Прави се с въртеливо движение, не е само с натиск. Ако само натискаш много силно може да повредиш механизма....макар че ме съмнява. Самото бутало има две резки, най-лесно е с малък ъглошлаиф и подходяща тръба правиш да паснат с тях две зъбчета. Въртиш по часовниковата стрелка и с малка щанга натискаш, после пак въртиш и така. Става бавно, но това е начина. Освен ако нямаш под ръка специален инструмент за това.
  12. Супер си се справил! При изитроника акумулатора трябва да ти е в много добро състояние и клемите му, заради многото електроника и високата консумация. Възможно е да трупа грешки и от това. Общо взето свръзки и куплунзи по колата с напредване на годините трябва да имат добър контакт. Препоръчвам ти след като си изчистил грешките да изключиш акумулатора на колата и тогава да пипаш . Особено масите в двигателният отсек и около скоростната кутия. Купи си контактен спрей около 10 лв. и ще ти спести доста главоболия. Не че класическото WD-40 не става, просто един специален спрей е по-добре. Изваждаш букса оглеждаш за окисление, ако има, почистване механично, пръскане със спрей и 2-3 пъти включване и изключване на буксата течността хубаво да попие на всякъде. За смяната на течността първо това https://forums.drom.ru/german/t1152292507.html Човека споделя че преди адаптация сменил течността защото ако не го е направил давало грешки общо казано. Има логика да е така, но нямам практически отговор. Течността е обикновена DOT4, като с една спринцовка изсмукваш старата, избърсваш ако има боклуци и наливаш нова. Има една защитна капачка, покриваща вал за ръчно задействане на съединителя. Направено е примерно ако имаш проблем на пътя и скоростите блокират да можеш да отделиш съединителя, както и за сервизна дейност. В единият клип използват винтоверт за въртенето става просто по-бързо, а в другият клип на ръка с отверка. Идеята е да има винаги чиста спирачна течност в казанчето и като обезвъздушаваш, новата да изтласка старата и ако има боклуци и тях. Не жали спирачната течност не е скъпа, работи до като протече чиста. И като я смениш ще се кефиш много на превключването. За адаптация дано си добър с руския: https://www.drive2.ru/l/2479931/ и много други. За грешка 1607 от тук https://spb-auto.livejournal.com/21533783.html цялата тема е полезна. Общо взето мотор задвижващ съединителя се нуждае от четки. Работа за някой, който е на Ти с електрониката. Не е невъзможно , иска се прецизност. В тубата има много клипове, като се отвори там може да се видят лагерчетата на моторчето и да се почисти там от мръсотията. Сетих се че, когато се свали модула с моторчето на него има един клапан за спирачната течност. Той може да е запушен и/или при разглобяването му се чупи една тръбичка. За да се провери виж този клип: Ако всичко това ти се вижда сложно, защото е много, бих ти препоръчал следното: 1-Проверка на акумулатора и буксите, крушките на стоп светлините - извади и напръскай с контактен спрей и пак постави обратно. Всичкото това става на премахнати клеми на акумулатора. 2- Провери нивото на спирачната течност и при нужда долей, има си белег до къде трябва да е. Надявай се да е бистра и да няма боклуци :-) 3-При свързването на акумулатора, електрониката както на мотора така и на скоростната ти кутия приема "нови" данни и има вероятност стари проблеми да изчезнат или да намалят. Макар че истинската работа е това, което ти описах по-горе. По официалните сервизи на Опел правят адаптация за около 50 лв. по стара информация. Ама щом имаш ОП-СОМ може да ги спестиш. Също ще ти сменят течността на изитроника. Вариант е да видиш някой форумен сервиз. Пишеш че повечето проблеми са при загрял мотор, това може да е и ЕКУ. А P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction......това е за ламбда сензора и трябва да ти изкара диагностиката още данни. Примерно: P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) B-013 P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2) B-013 P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) B-013 P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) B-032 Може да е от самият сензор, от уплунга му и от други неща. Грешка p0620 е проблем с генератора, той може да се провери на бързо с мултицет. Това им е слабо място, нещо като: лагери, четки, напрежение и уплътнение на вакум помпата, от което навлиза масло в генератора и става лошо. Успех! Пиши тук ако се нуждаеш от още инфо!
  13. Нямам практически опит с такива скорости и само съм чел за тях. Малко като кучето дето искало да става касапин само с гледане Обаче една адаптация с китайски оп-ком може да се направи. Струва 30лв а клипове и обяснение не липсват, почти съм сигурен че и ти @opel4o40 можеш да си я направиш дори по-добре от повечето майстори. Смяната на спирачната течност също не е нещо безкрайно сложно. И всичко това ще ти излезе около 60лви ще са едни от най-добре вложените ти пари в колата. Ако напишеш от кой град си сигурно ще има колега, който да помогне.
  14. Изитроника когато работи е нещо хубаво и много приянто за каране. Бях се засилил към такава скоростна кутия, но накрая друго се оказа, както и да е. Някой от проблемите му са: Най-лесното е да смениш крушките на стоповете, защото те са част от системата и ако имаш проблем веднага светва F. Ако имаш окислени контакти същото. Адаптация се прави през няколко си хиляди километра и е задължителна за безпроблемната работа на кутията. Редовна смяна на спирачната течност в казанчето, като при това се изпомпва колкото се може от старата преди да се налее нова. Четките на електромотора се износват и има много клипове кака се сменят. Всичко това може да се провери от всеки "майстор" - в кавички защото кадърните са много малко, но ги има. А този мотор ако се газифицира май се поставят съвсем други клапани. За това - оправи си кутията и мотора, а не сменяй с други. Защото филма ще е много по-голям така. Успех!
  15. Покупка без тест драйв ? - Astra H 1.7 cdti

    Първо Бардал 6в1 за първоначално прочистване след това БДС-то. Чистиш егр клапан, MAF и MAP сензори, турбо поне със спрей през въздушният филтър и хубава нафта. Препоръчвам авио дизел, чувам че и ромпетролската е добра. А от Газпром Ж-драйва направо ми се драйфа - твърдо Не! Може и партидата да не е била добра, но не ми се рискува втори път. Данни за дюзи само ако е загряла хубаво колата. Погледни и маркучите за излишната нафта да не са напукани. Клапана за турбо има една мрежичка, която трябва да се почисти да пръснеш вътре WD40 да излезнат боклуци ако има много. Макар че разглобяване там е най-добре. Клапана за картерни газова е гумен и като се размекне пуска във входящите колектори масло, от което дросела и около него всичко е омазано. Ако се намери добре, ама ......... Честита Астра и много да те радва!
×