Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Rusin Atanasov

Потребители
  • Мнения

    145
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Rusin Atanasov last won the day on Април 2 2018

Rusin Atanasov had the most liked content!

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Rusin Atanasov

  • Ранг
    автостроител

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra F Caravan X16SZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Стара Загора
  • Интереси
    audio

Последни посетители

588 профилни разглеждания
  1. Грешка p0301

    Като за начало, виж буксата на дюзата за окислиние, лош контакт или наранявания по проводниците, и я напръскай с WD40. След това виж този клип : и го направи на 1 цилиндър. Успех!
  2. Ел стъкла

    Привет, един типичен проблем е прекъсване на снопа кабели между вратата и купето. Махни гуменото маншонче и ще стане ясно. Ако са здрави, с мултицет провери идва ли напрежение спрямо маса на огледала и стъкло повдигач.
  3. Как купих Меривата

    Голяма история, отървал си се на косъм. Пожелавам ти много да се радваш на колата и да не се разваля!
  4. Налягане на гумите

    Привет, като отворите капачката за горивото има стикер с фабричните стойности на налягането в гумите!
  5. Парктроник

    Благодаря!
  6. Парктроник

    Привет, а може ли датчиците да са по в края за да хващат и малко в страни. Или така трябва да са по инструкция.
  7. Ветробрани

    Мерси!
  8. Ветробрани

    Привет, със задните ветробрани, сега като отвориш задните прозорци има ли онова гадно завихряне ?
  9. Привет, в твоят случай щом е климатроник възможно е да не се измери правилно. Защото той автоматично поддържа зададената температура и термометъра ти може да отчете високи стойности. За това преминаваш на ръчен режим като задаваш най-ниска температура, вентилатора на 2 степен колкото едвам да се усеща, въздуха да преминава през предните духалки само и да се върти вътре в купето. От 3 до 5 градуса би било добре. Важно е външната температура колко е висока, колко е нагрято купето и от самата кола. По принцип прието е около 9 градуса да се приема за нормално. Ако работата с фреон се извършва автоматично с машина редно е да има закачени шлангове на "топлата" и "студена " част. При продължителна работа от долу след спиране на двигателя трябва да има малка локвичка от конденза. Можеш да провериш дренажният отвор да не се е запушил. Едно почистване на системата макар и със спрей особено на вътрешната "пита" върши идеална работа.
  10. няма ръчна спирачка

    Преди да навиеш болтовете на самите супорти мажеш обилно с температурна смазка. Защото ако там няма смазване след време се изяждат и почват да ти тропат. Което не било хич приятно. С обикновена грес не става, примерно керамична, медна и др.
  11. няма ръчна спирачка

  12. няма ръчна спирачка

    Зависи как си ги отворил буталата. Прави се с въртеливо движение, не е само с натиск. Ако само натискаш много силно може да повредиш механизма....макар че ме съмнява. Самото бутало има две резки, най-лесно е с малък ъглошлаиф и подходяща тръба правиш да паснат с тях две зъбчета. Въртиш по часовниковата стрелка и с малка щанга натискаш, после пак въртиш и така. Става бавно, но това е начина. Освен ако нямаш под ръка специален инструмент за това.
  13. Супер си се справил! При изитроника акумулатора трябва да ти е в много добро състояние и клемите му, заради многото електроника и високата консумация. Възможно е да трупа грешки и от това. Общо взето свръзки и куплунзи по колата с напредване на годините трябва да имат добър контакт. Препоръчвам ти след като си изчистил грешките да изключиш акумулатора на колата и тогава да пипаш . Особено масите в двигателният отсек и около скоростната кутия. Купи си контактен спрей около 10 лв. и ще ти спести доста главоболия. Не че класическото WD-40 не става, просто един специален спрей е по-добре. Изваждаш букса оглеждаш за окисление, ако има, почистване механично, пръскане със спрей и 2-3 пъти включване и изключване на буксата течността хубаво да попие на всякъде. За смяната на течността първо това https://forums.drom.ru/german/t1152292507.html Човека споделя че преди адаптация сменил течността защото ако не го е направил давало грешки общо казано. Има логика да е така, но нямам практически отговор. Течността е обикновена DOT4, като с една спринцовка изсмукваш старата, избърсваш ако има боклуци и наливаш нова. Има една защитна капачка, покриваща вал за ръчно задействане на съединителя. Направено е примерно ако имаш проблем на пътя и скоростите блокират да можеш да отделиш съединителя, както и за сервизна дейност. В единият клип използват винтоверт за въртенето става просто по-бързо, а в другият клип на ръка с отверка. Идеята е да има винаги чиста спирачна течност в казанчето и като обезвъздушаваш, новата да изтласка старата и ако има боклуци и тях. Не жали спирачната течност не е скъпа, работи до като протече чиста. И като я смениш ще се кефиш много на превключването. За адаптация дано си добър с руския: https://www.drive2.ru/l/2479931/ и много други. За грешка 1607 от тук https://spb-auto.livejournal.com/21533783.html цялата тема е полезна. Общо взето мотор задвижващ съединителя се нуждае от четки. Работа за някой, който е на Ти с електрониката. Не е невъзможно , иска се прецизност. В тубата има много клипове, като се отвори там може да се видят лагерчетата на моторчето и да се почисти там от мръсотията. Сетих се че, когато се свали модула с моторчето на него има един клапан за спирачната течност. Той може да е запушен и/или при разглобяването му се чупи една тръбичка. За да се провери виж този клип: Ако всичко това ти се вижда сложно, защото е много, бих ти препоръчал следното: 1-Проверка на акумулатора и буксите, крушките на стоп светлините - извади и напръскай с контактен спрей и пак постави обратно. Всичкото това става на премахнати клеми на акумулатора. 2- Провери нивото на спирачната течност и при нужда долей, има си белег до къде трябва да е. Надявай се да е бистра и да няма боклуци :-) 3-При свързването на акумулатора, електрониката както на мотора така и на скоростната ти кутия приема "нови" данни и има вероятност стари проблеми да изчезнат или да намалят. Макар че истинската работа е това, което ти описах по-горе. По официалните сервизи на Опел правят адаптация за около 50 лв. по стара информация. Ама щом имаш ОП-СОМ може да ги спестиш. Също ще ти сменят течността на изитроника. Вариант е да видиш някой форумен сервиз. Пишеш че повечето проблеми са при загрял мотор, това може да е и ЕКУ. А P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction......това е за ламбда сензора и трябва да ти изкара диагностиката още данни. Примерно: P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) B-013 P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2) B-013 P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) B-013 P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) B-032 Може да е от самият сензор, от уплунга му и от други неща. Грешка p0620 е проблем с генератора, той може да се провери на бързо с мултицет. Това им е слабо място, нещо като: лагери, четки, напрежение и уплътнение на вакум помпата, от което навлиза масло в генератора и става лошо. Успех! Пиши тук ако се нуждаеш от още инфо!
  14. Нямам практически опит с такива скорости и само съм чел за тях. Малко като кучето дето искало да става касапин само с гледане Обаче една адаптация с китайски оп-ком може да се направи. Струва 30лв а клипове и обяснение не липсват, почти съм сигурен че и ти @opel4o40 можеш да си я направиш дори по-добре от повечето майстори. Смяната на спирачната течност също не е нещо безкрайно сложно. И всичко това ще ти излезе около 60лви ще са едни от най-добре вложените ти пари в колата. Ако напишеш от кой град си сигурно ще има колега, който да помогне.
  15. Изитроника когато работи е нещо хубаво и много приянто за каране. Бях се засилил към такава скоростна кутия, но накрая друго се оказа, както и да е. Някой от проблемите му са: Най-лесното е да смениш крушките на стоповете, защото те са част от системата и ако имаш проблем веднага светва F. Ако имаш окислени контакти същото. Адаптация се прави през няколко си хиляди километра и е задължителна за безпроблемната работа на кутията. Редовна смяна на спирачната течност в казанчето, като при това се изпомпва колкото се може от старата преди да се налее нова. Четките на електромотора се износват и има много клипове кака се сменят. Всичко това може да се провери от всеки "майстор" - в кавички защото кадърните са много малко, но ги има. А този мотор ако се газифицира май се поставят съвсем други клапани. За това - оправи си кутията и мотора, а не сменяй с други. Защото филма ще е много по-голям така. Успех!
×