Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beos

Администратор
  • Мнения

    3570
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Обществена Репутация

10 Good

3 Последователи

Относно beos

  • Ранг
    Y20DTH@X20DTR
  • Рожден ден 19.01.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G qp Z22SE; Astra G Y20DTH; Astra F X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?
  • ICQ
    115231135

Profile Information

  • От
    Варна

Последни посетители

3329 профилни разглеждания
  1. Ако не си я запалил до сега - започни с диагностика и дай код на изписаните грешки! Защо почистване на клапаните? Каква е компресията на мотора? Има елементарен метод за проверка дали компресията се губи от прегорял клапан или счупени сегменти или прегоряло бутало.
  2. ЕКО Вектра С

    Напишете кода на мотора - има го в големият талон под формата на номер на двигателя. 2.2 Дизел във Вектра Ц вероятно става дума за Y22DTR - евро 3 екологичната му норма
  3. централно със дистанционно-проблем

    Бутона с човечето което бяга от Опела е когато имаш фабрична аларма, да може да изключиш обемните датчици, когато оставяш прозорците отворени в горещите дни или дете в колата когато пребягаш за вестник отсреща. Има мод, за този бутон като вътрешно централно заключване. Свързва се към комфорт модула на колата и когато го натиснеш заключва вратите.
  4. Дизел,1.7 cdti.дали взима въздух от някъде..

  5. Проблем при запалване.

    С кой мотор е колата? Дизел може би ?
  6. Opel Astra F GSI 2.0 16V 150к.с

    По е лесно и евтино е да си купиш кола 200 кончета, от колкото да влизаш във филми. Или направо си намери друга такава направена кола и прехвърляй от нея в твоята! Защото: - оставаш известно време без кола; - трябва да си в много в час с това което искаш да направиш; (какво турбо, какви дюзи, кой ще го управлява) - трябва да знаеш как се кара и обслужва такава кола; - колкото пари до сега да си сметнал, че ще ти струва умножаваш по 3; - не е само да върви, трябва и да може да спира и да държи въртящият момент; Или накратко ти трябват следните неща: - колектор за турбината -стоков или къстъм 200 - 800лв - турбина - стокова, обновена, хибридна или точната - 200 - 2200лв - дюзи - нови или стари 150 - 400лв - инсталация, компютър, датчици и други джаджи с настройката - 800 - 1500лв - скоростна кутия - 6 степенна с преправяне - 600-1200лв - спирачки - хубави - според зависи колко си чел от какво ще съвпадне и от къде - 300-800лв - генерация - зависи кой колко е скъперник да ти я направи - но сложи едни 300+ лв - бутала и биели - ако вземе се унесеш в надува - там сам ще си провериш колко струват И няма да е "фабрично" 200 коня и подводни камъни постоянно ще има .. ( верно, че правените 200 коня вървят повече от фабричните.. но с една добра основа може да продължиш нагоре ) Удари чертата и се замисли, дали не е по-изгодно ако искаш да е поле да не вземеш Astra G OPC 2 с Z20LET мотор
  7. Проблем с Астра - загубена мощност

    След смяната на датчика трябва да е наред - имах на X14XE такъв проблем - дори не се наложи чистене на грешката.
  8. Опел Мерива 1.6 Бензин (Гас)

    Сменяйте маслата и филтрите преди 10000км не гледайте в книжката какви глупости пишат - всички имат идея да убият мотора и да ходите в сервиз или да си купите новият модел ...
  9. Серво/ел.усилвател

    При Астра Г е само един тип - хидравлична рейка с електрическа помпа.
  10. Грешка 47 - C18XEL

    Този мотор не е ли с OBD 2 - не съм сигурен дали грешката ти е двуцифрена..
  11. Opel Zafira B 1.6i 16V CNG 94 Hp

    Матановите Зафири Б са с 15литров бензинов резервоар. Мотора е същият като на Зафира А 1.6 CNG Страдат от метанови дюзи след доста пробег. Главата е по-различна от стандартната 1.6 16V. Доста таксита има от тях - не е зле да разпиташ шофьорите им какви болежки имат.
  12. гори масло

    Здравей! Като начало е добре да кажеш повече за нея. На колко хиляди километра е, с кой мотор е, каква е Астрата. Какво масло слагаш марка и индекс на него. Кога забеляза, че маслото гори - от смяна на смяна или сте сменили маслото и след 1000км виждате, че няма 300мл? Едва ли има колега с паранормални способности да разбере от написаното по-горе за тези въпроси които съм задал.
  13. Малко повече глупости съм писал ... Вакуумният усилвател на спирачната помпа имах предвид, има бушони там заедно с релета, и до самият акумулатор малката кутия странично на него. Не е зле да се прегледа за окислени контакти.
  14. Според мен има нещо свързано с ABS-a или датчика на предна лява главина който лъже колата че боксува. Друго което си мисля, че имаш проблем с масата на стоповете отзад за да вади такова съобщение. Това с гасенето и даването на контакт пък си се свързано с ABS помпата. Трябва да се направи диагностика на модула да се разбере какво точно казва той. Провери все пак всички предпазители, освен тези до самият акумулатор и тези до вакуумният усилвател, възможно е да са окислени и да правят проблем с лош контакт. Успех!
  15. Омасляване на динамото

    Разгледах по-подробно за какво става дума това отзад на алтернатора е вакуум помпа, която за да работи/смазва и трябва масло.
×