Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beos

Администратор
  • Мнения

    3593
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    12

beos last won the day on Март 4

beos had the most liked content!

Обществена Репутация

16 Good

3 Последователи

Относно beos

  • Ранг
    Y20DTH@X20DTR
  • Рожден ден 19.01.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Z22SE; Astra G Y20DTH; Astra F X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?
  • ICQ
    115231135

Profile Information

  • От
    Варна

Последни посетители

3781 профилни разглеждания
  1. Проблем с предавките

    Вероятно теч или въздух към лагер помпата или се е предала горната/долната помпа на съединителя. Когато не може да отдели добре съединителя скоростта на валовете в нея не е изравнена и трудно сработват синхронизаторите за превключване на предавка.
  2. Ремък

    Ангренажен ремък не свири В колата има аксесоарен ремък, който задвижва водна помпа, алтернатор, климатик..
  3. Диагностика

    Свещите в какво състояние са? Правилно ли са подбрани по топлинно число?
  4. Вдигането на обороти е заради неправилна смес и по-скоро от вземане на въздух. Без правилна диагностика няма как да съм сигурен. А и заглавието на темата е за смяна на ламбда сонда - възможно е точно от нея да идва и проблема с неправилното определение стехиометрията на горивото. Това може да е от не добре работещи свещи или бубина или кабели - трябва да се смъкне пластмасовият капак и на тъмно да се прегледа дали нямаш пробили кабели. Също е възможно и някоя от свещите да са пробили изолатора и да не дават добра искра. Трябва да се прегледа и разстоянието им между електродите. Това може да е неправилно работещ датчик за обороти на коляновият вал или разпределителен вал - така описано като "претропване" е по-скоро детонация която е в следствие на това, че не може да определи кога да се подаде искра. Да, този маркуч имах предвид. Неправилното му поставяне (криво поставен) може да смуче въздух и пак да прави магарии. За съжаление само с това мога да помогна, жалко, че не се хващате да си поизцапате ръцете. Принципно старите ни Опели се карат от хора дето могат сами да си ремонтират колите, защото ремонта в сервиз е близо до стойността на колата :( Майсторите не им се занимава с тях да си губят времето като могат да оправят по-нови коли където могат да вземат повече пари за ремонта им.
  5. Това е горивопровод към бензиновата рейка и регулатора. Там не би трябвало да се чува свистене на въздух. Обаче, точно бензиновият регулатор се управлява от вакуума от всмукателният колектор. Трябва хубаво да се огледат всички маркучи дали не са протрити или извадени. Прегледай и към сервото за спирачките. Малките гумени маркучи в които влизат пластмасовите тръбички също може да имат проблем с нацепване от времето и температурата. Много често много слабо забележимо е напукването на големият маркуч между горната част на всмукателният колектор и самият дросел, без разглобяване и внимателно преглеждане и направо по-добре смяна няма да се размине.
  6. Това няма общо с работата на 3 цилиндъра. Нещо май не им се занимава да разглоби и да смени един маркуч дето свързва горният колектор с дросела дето струва 10лв НОВ. Имаш проблем с засмукване на въздух, може да е някое малко маркуче, огледай хубаво, може са нацепени или извадени.
  7. Покупка на Зафира б

    Нещо като ръчна скоростна кутия, но електроника и механика сменятскоростите, не е точно автомат, но нямаш съединител. Повече е познат като РОБОТ. В отговор на въпроса - да, нормално е, скоростната кутия и предавателното число на диференциала са кофти на Зафирите и доста обороти вдигат за едни 100км/ч.
  8. Вода в купето

    Има ли люк колата?
  9. На бензин ли прави този проблем или само на газ?
  10. Задна дясна врата не се отваря

    Кабелите в гофрата към врата проверени ли са? Този проблем обикновено е от там.
  11. Здравейте, искам да попитам, някой имал ли е следния проблем и ако е как го е решил или да помогне с решаването му.

    Опел Мерива 1.7 cdti
    Сутрин при палене правеше и още прави следния проблем: паля, работи секунда и гасне, после паля, работи, минавам 20-30 метра, спирам и гасне. След това през деня съм палил и гасил над 100 пъти без проблем. Смених датчика за външна темп и открих, че това го прави ако темп навън е под 6-7 градуса. В момента я паля, леко газ да мине 1000 оборота, задържам, пускам и няма проблем. Ако не го направя това си гасне, преди 7-8 дена ми гасна при палене 12 пъти. Сменил съм маркучите на обратнотп гориво на дюзите, те също са ок, сменени са о-пръстените на щуцерите на дюзите и на горивния филтър. Свещи и реле са ок. Странното е, че го прави само на студено време, в топлото време е "палиш-караш". Има съмния за въздух по системата, но ако има такъв, няма ли да го прави и през топлото време? Моля за съвети или помощ, благодаря предварително.

    1. beos

      beos

      Аз съм по същият начин :)  Само, дето е Y20DTH. сменени са всички маркучи за излишна нафта и О-пръстени на дюзи по 2 на дюза, няма подобрение. Мисля, че проблема идва с въздух, който се засмуква от помпата - самата помпа не е херметична. Знам, че има едни дихтунги дето са за маркучите и едни болтове корпусни болтове, но имам и още една кола и не се занимавам да я правя. Рядко я карам, дори последното ми каране беше преди 4 месеца и тия дни трябва да я запаля, че трябва преглед да минавам :(

    2. yarovkg

      yarovkg

      Ще закачам прозрачните шлаухи да гледаме и ще пиша :)

  12. Питане за устройство

    Може би е блутут допълнително слаган.
  13. Ламбда сонда

    Хм.. интересен проблем, ще следя развитието на събитията. Дано скоро откриеш от къде прави тия номера.
  14. P0340 P0355 - Датчиците на разпределителният и коляновият вал са доста чест проблем в този мотор ( най-вече този на коляновият вал). Започнете с датчика на коляновият вал, обикновено той подава объркващата информация и вдига грешки за останалите. Заложете на хубав датчик на BOSCH - всички останали са доста нескопосано направени. P0400 - ЕГР клапан. Понякога с почистване се решава проблема, но във Вашият случай едва ли?! Клапанът до колкото виждам по помпата е с електронни управление.
  15. ел. схема за опел 1.4si

    Тук има схеми за Corsa B - http://opel-corsa.5go.ru/html/13_37_1.htm и по-конкретно тази би трябвало да Ви свърши работа
×