Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beos

Администратор
  • Мнения

    3643
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    22

beos last won the day on Януари 4

beos had the most liked content!

Обществена Репутация

28 Excellent

4 Последователи

Относно beos

  • Ранг
    Y20DTH@X20DTR
  • Рожден ден 19.01.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Z22SE; Astra G Y20DTH; Astra F X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?
  • ICQ
    115231135

Profile Information

  • От
    Варна

Последни посетители

4213 профилни разглеждания
  1. Разпитайте Ваши познати които са доволни от сервизите в Бургас. Няма значение марката на автомобила.
  2. Принципно за този мотор трябва четвърто поколение газов инжекцион. Важното е да са спазени основни неща като евросонда и свежа бутилка (защото всяка има годност 10 години). Всичко останало е добре да се ориентирате в това кой ще Ви я постави системата и дали има добро реноме в това дали може да настрой системата както трябва. Дали има необходимото оборудване и дали извършва монтажа както трябва. Не се подвеждайте по именити марки - основните производители са Италия, Полша, Турция и Китай. 90% от Италианските се правят в един завод. Така, че избирайте кой ще Ви я постави и дали ще може да я настрой системата както трябва. Съвет от мен, който карам вече 3-та година на газ - Не гледайте да икономисвате от монтаж и избор на качествени компоненти свързани с безопасността и по следващо обслужване на системата. Самата система с работата си ще избие парите които сте вложили в системата по-бързо, ако тя е безпроблемна! Моята система е газов компютър ABЕ с OBD II диагностика, с изпарител Zavoli Zeta S, както и другите компоненти са италиански. Близо 50 000км вече съм изминал разход 10литра газ на 100км в режим полуградско каране всеки ден по 50км. На дълъг път стигам и на 8литра с мотор Z22SE - 2.2 16V в Астра Г купе.
  3. Какво точно му беше на релето? Залепнало или окъсява някак си?
  4. Би трябвало да Ви покаже кой блок не работи на диагностика. Не бързайте да се хвърляте в ремонти, преди да знаете кой блок не работи.
  5. ПОМОЩ ! АНТИФРИЗ! Opel Astra H 1.7 CDTI

    Дано не са уплътненията около дюзите
  6. Възможно е мотора на вентилатора с времето да се е окислил или замърсил и да е окъсил и да прави така, че да е залепнало предишното реле заради големият ток който е преминал през него, а от там и проблемите които имате в момента.
  7. Проверете клемите на акумулатора дали са добре затегнати. Също възможен проблем е самите кабели да са охлабени от "масата" и генератора. Друг възможен проблем е отиващ си акумулатор и генератор които при по-голяма консумация да правят пад на напрежението и компютъра на колата да не може да отработи този пад и двигателя гасне.
  8. Стартер корса Ц

    Бендикс, хлабави връзки на кабелите може би. Достъпен е ако разполагате с канал или подемник. https://opel.7zap.com/en/car/x01/p/1/14-2/
  9. Проблем с рейката

    Не винаги цената определя качеството Напоследък доста части които смених по колата (маркови и скъпи) отказаха. Интересно е колегата да сподели каква марка рейка е взел за 133лв Лично аз си мисля, че е луд късмет!
  10. Проблем теч на масло

    Дано не е затегнала турбина, а може би спада на налягането на маслото вкарва колата в авариен режим.
  11. Проблем теч на масло

    Маслото което смазва турбината се влива в картера. Проверете нивото на маслото!!! Ако я карате така може да затегне мотора заради загуба на масло или да се запалите ако масло попадне на горещият изпускателен колектор. Не я карайте в такова състояние колата, иначе ще се наложи по-сериозен ремонт.
  12. Проблем теч на масло

    По-добре не запалвайте мотора. Много ми прилича на маркуча който излиза от турбината. През него маслото се стича към картера. Там решението е много ненормално с пластмасово съединение (тип щуцер )между маркуча и самият мотор, което с времето се разпада.
  13. Проблем теч на масло

    Това прилича на маркуч за картерни газове. Къде се намира това какъв е мотора и в каква кола?
  14. Бял пушек от ауспуха

    Здравейте! Не сме автосервиз, а и диагностика "по картинка" е трудно да се каже в какво точно е проблема с колата. При такъв развой на събитията които сте описали е възможно да е замръзнала вода в главата, което е равносилно на сериозен ремонт и вложение на средства. По моя преценка минимум 1500-2000лв в зависимост от частите и алчността на сервиза за такъв ремонт. За максимум като цена не искам и да си помислям, ако е в официален сервиз на марката
  15. След доста време подобрения по колите ми се насъбраха доста части които събират прах, а могат да бъдат полезни на някого. Предпочитам да не ги пращам чрез куриери, ако имате желание да ги получите свържете се с Ваш човек във Варна за да ги предам на него, а той да Ви ги изпрати ако сте от друг град. Възможност за договаряне на цената на някои от позициите. - Оригинални рефлекторни фарове Hella (ляв и десен) смъкнати от колата ми - със здрави крачета за закрепване, леко помътнели - 60лв за двата - Оригинални рефлекторни фарове Hella (ляв и десен ) закупени с цел преправянето им с лупи. - на единият (от страната на пътника) липсва долното краче. Матирани на шкурка 1500 - и след слагането на лупите щяха да бъдат лакирани ( така и не се стигна до отварянето им). - 40лв за двата. - Средна конзола за климатик - 30лв - Средна конзола за климатроник - 60лв - Управление на климатроник - 50лв - TID дисплей с LED крушки - 15лв - Волан стандартен с управление за музиката и въздушна възглавница в не лошо състояние - 45лв - Волан с въздушната възглавница от Vauxhall Insignia А с лентов кабел и датчик за позицията на волана (кит) в отлично състояние - 180лв - Задна броня за bertone цвят -20H / 34L, 36U - 60лв - Прагове комплектни с капачките bertone - черни - 80лв - Предна броня с халогени и всички решетки с леки остъргвания - сива цвят Z147 - 90лв - Задна броня за Астра Г комби с леки остъргвания - сива цвят Z147 - 90лв - Вътрешно огледало обикновено - 20лв - Лети джанти 15-ки - оригинални за версия SPORT 5x110, прави без заварки с малки забележки по боята - 140лв - Лостчета за чистаки и светлини - 10лв за брой - Задни механизми (ляв и десен ) за ел. стъкла с ел. инсталацията и копчета им за управление - 80лв - Sony DSX-A210U 4x55W USB - с изведен USB порт на задния панел - 70лв - JOYING - 7" мултимедия Android 8 - 1DIN - със смъкващ се дисплей който може да се регулира по височина - GPS, Bluethoot, Wi-Fi, Micro SD,USB, микрофон и входове за видеорегистратор и камера за заден ход, изходи за суб буфери и усилвател, с възможност за управление на медията от волана. Закупен преди година, тестван за работоспособност и прибран. Линк към производителя - цък 300лв - Лети джанти 17-ки Borbet оригинални от Signum - 5х110 с доста козметични забележки закупени за възстановяване на боята - така и не стигах до тях - 240лв - Салон за Astra G 2/3 врати и bertone - седалки и кори -синя алкантара. Всичко е в отлично състояние без шофьорската седалка на която единствената забележка е изтъркан плат на мястото където се седи. - 150лв - Перфектна турбина GT1549S без луфтове! - 150лв - Задни врати за комби (лява-дясна) цвят черен металик с/без брави, дръжки и стъклата - 40/30лв за брой. И още много други дреболии за които не се сещам в момента. За снимки или повече информация пишете ми лично съобщение!
×