Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beos

Администратор
  • Мнения

    3620
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    18

beos last won the day on Октомври 18

beos had the most liked content!

Обществена Репутация

25 Excellent

4 Последователи

Относно beos

  • Ранг
    Y20DTH@X20DTR
  • Рожден ден 19.01.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Z22SE; Astra G Y20DTH; Astra F X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?
  • ICQ
    115231135

Profile Information

  • От
    Варна

Последни посетители

4061 профилни разглеждания
  1. Да, явно сте имали изгорели свещи които са довършили релето. За пръв път чувам, че така се проверява работоспособността на свещите! Сериозно ли е това?! Далече от такива "майстори" дето правят такива чудесии с жици. Има си тестери, мултицети и най-малкото пробни лампи.. Ужас! Важното, е че сте попаднал на правилен човек, който Ви е решил проблема с паленето, особено сега зимата!
  2. Смяна гумички на клапани - Варна

    Трудна работа! Всички искат да отворят мотора, за да могат да ти кажат, че главата е за шлайф, клапаните да се притрЪт, гарнитурки да се сменят, както и антифриз, масло и филтри. Може и ангренажа и той да си е "заминал", а и да ти кажат, че гори масло, защото ще му направят без пари "почти" основен ремонт като му сложат едни сегменти и ще се оправи. От къде ще заработят лев в таз криза, ако го правят за 40лв гумички и 2 часа гъзурене ?
  3. Много чест проблем е не добре уплътняващ горивен филтър. Корпуса му се измята с годините или неправилно затегнат, а може и уплътнението му да насечено и да дърпа въздух от там.
  4. Здравей! Да има реле което отговаря за подгревните свещи. Преди да почнете да сменяте всичко наред, направете замерване дали идва ток до самите свещи, елементарно е. Самото реле иначе се намира до двата вакуумни клапана до акумулатора - оребрено е и когато има изгорели свещи често и то се скапва.
  5. Премахване на катализатор

    Да Карах близо 2 месеца без крайно гърне и колата нямаше тази мощност, която се усещаше преди.
  6. Премахване на катализатор

    Едва ли е катализатора. Има много варианти за нестабилната работа на мотора. - Бубина - проверете с работеща такава от друга кола, която няма този проблем. Прекалено е скъпа да се рискува на сляпо да се купува такава. Обикновено се проявяват неприятности когато мотора влезе в работна температура 80-90 градуса. - Свещи - само и единствено оригинални 3 полюсни свещи - без никакви иридийви чудесии. - ЕГР - може да е забил в полуотворено положение. - Гумички на бензиновите дюзи - С времето се разсъхват и смуче въздух и сместа не е достатъчно коректна. - Спукан изпускателен колектор - много често явление при този мотор, усещат се миризми в купето. Този проблем не съм наясно как въздейства върху работата на мотора, но пишат, че след смяната му се нормализира празният ход.
  7. Ниски обороти и гаснене

    Възможно е самият клапан да е в отворено (открехнат леко) състояние и за това да прави тези описани от Вас проблеми. Най-добре е да направите тест с процентното му отваряне в различните режими на мотора или диагностика в правилен сервиз където могат да тестват/подменят и да се убедите в работата му.
  8. Разбира се, трябвало е освен помпата да вземете поне чипа от ключа и гривната около патрона, за да избегнете препрограмиране на ЕКУ-то.
  9. P1130

    В клапана има мембрана която се управлява вакуумно. В тунинг регулаторите има винт ( и манометър) с който можеш да регулираш налягането в бензиновата рейка. Колкото по-голямо налягане - толкова повече гориво за единица време при команда за впръскване. Но без валове и софтуер е излишно гориво в ауспуха Регулатора е прост механизъм - влиза гориво и има пружина, която от завода е зададен със стойност примерно 3 бара и мембрана която прави така, че пружината да охлабва натиска или да подсилва натиска и да пропуска към обратно излишното гориво (налягане) към резервоара. При натискане на педала в смукателният колектор се получава разрежение (вакуум) към който е свързан и въпросният клапан за регулиране на налягането в рейката. Когато мотора работи на празен ход и по-малки обороти вакуумът е по-слаб и не се нуждае от максималното налягане на бензиновата помпа (около 4-5 че и до 6 бара ), а когато са по-високи обороти вакуумът е по-голям и съответно издърпва и притиска повече пружината, която не позволява налягането да е по-малко от 3 бара.
  10. P1130

    Това е сравнително прост мотор и ЕКУ-то няма информация директно от датчик за налягането в рейката. При новите мотори с директно впръскване има такива датчици на помпата за високо налягане и в края на рейката комбиниран с клапана за регулиране на налягането и горивото което се връща в резервоара. На самата рейка има вентил който служи за диагностика на налягането на горивото. Под пластмасова капачка има игличка - нещо като този на гумите. Служи за диагностика на подаване на горивото от бензиновата помпа. За да е високо налягането трябва да проверите маркуча за обратното гориво и регулатора му. В този мотор е странно как се получава информацията за налягане Възможно е някакви алгоритми в ЕКУ-то за времето на впръска и количеството гориво което преминава през него и отчитането на богата смес от ламбда сондата.
  11. Дизел в Маслото!!!

    Ако колата върви нормално и няма проблеми с ускорението е добре да се погледнат живи данни или лог за корекция на подаване на гориво към дюзите. Ако е голяма корекцията вината е в тях. Ако не върви както трябва търсете проблема в дебитомер, температурни датчици. За жалост много мотори имат този проблем с DPF.
  12. P1130

    https://opel.7zap.com/bg/car/t98/g/0/53-5/ Намира се на горивната рейка в единият край където влизат маркучите за гориво.
  13. P1130

    Мисля, че регулатора на горивото на този мотор се управлява с вакуум. Възможно е да са спукани меките връзки към дросела или самият регулатор в които влиза тръбичката за управлението му.
  14. Дизел в Маслото!!!

    Съмненията Ви на майстора за некоректно подаващи гориво дюзи ли е? Защо не намерите стенд където да измерят количество и качеството им? Диагностика в Стефанов би трябвало да покаже дали има следящ параметри за работата на DPF и дали е правилно изключен.
  15. Дизел в Маслото!!!

    Според мен DPF филтъра не е премахнат коректно от компютъра на колата. Влиза в режим на регенерация и от там проблемите които описвате.
×