Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beos

Администратор
  • Мнения

    3575
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

beos last won the day on Април 13

beos had the most liked content!

Обществена Репутация

12 Good

3 Последователи

Относно beos

  • Ранг
    Y20DTH@X20DTR
  • Рожден ден 19.01.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Z22SE; Astra G Y20DTH; Astra F X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?
  • ICQ
    115231135

Profile Information

  • От
    Варна

Последни посетители

3358 профилни разглеждания
  1. ел. схема за опел 1.4si

    Тук има схеми за Corsa B - http://opel-corsa.5go.ru/html/13_37_1.htm и по-конкретно тази би трябвало да Ви свърши работа
  2. Нови амортисьори

    тампоните са еднакви - няма значение ляв/десен
  3. централно със дистанционно-проблем

    Покрай братовчед ми разучавам този модел автомобил Не ми е при сърце и не съм се интересувал кое къде е, но логиката показва, че трябва да е с комфорт модула заедно - в прага долу в краката на пътника (калника) от вътрешната страната на колата. Има вероятност да има изгорял предпазител или липсващ такъв, но разбрах, че точно при Вектра Б този модул дава дефекти!
  4. Аномалия с хидравликата

    Вероятно има проблем тогава с плюсовата клема към акумулатора или с не добра маса на към алтернатора. Слабо място на този модел е че самите клеми са изляти и кабела прави едни странни чупки и често там е хлабав и дава лоша връзка. Както вече по-горе самата помпа е голям консуматор на електроенергия и според мен проблема е електрически, щом над 2000 оборота казвате, че хидравликата я има. Можете да опитате с подмяна на клемата, но преди да отрежете старата клема вижте дали имате достатъчна дължина за да се включи към акумулатора (При мен стана с пускане направо на нов кабел) Много вероятно сменените четките да са само на думи или некачествено направен ремонт/профилактика на алтернатора.
  5. Аномалия с хидравликата

    Проблема е в алтернатора и слаб акумулатор! Провери все пак дали е омаслена самата рейка! Закарайте колата в сервиз да и направят диагностика, за да се изясни ситуацията по проблема (едва ли ще вземат повече от 40-50лв.) Самата хидравлична помпа е електрическа и консумира доста ток. Вероятно четките на алтернатора са отишли и затова няма мощност да подаде към електрическата помпа. А за цените които сте написал, вероятно доста са Ви подвели Това е 20 годишна кола, която както сам казахте е за 1000лв, втора употреба части може да сверите цените с http://www.megaparts.bg или във фейсбук групите за части на Опел - около 10 са в момента такива. Смятам, че за първа кола, е добър избор, евтина поддръжка, много части и малък разход.
  6. Ако не си я запалил до сега - започни с диагностика и дай код на изписаните грешки! Защо почистване на клапаните? Каква е компресията на мотора? Има елементарен метод за проверка дали компресията се губи от прегорял клапан или счупени сегменти или прегоряло бутало.
  7. ЕКО Вектра С

    Напишете кода на мотора - има го в големият талон под формата на номер на двигателя. 2.2 Дизел във Вектра Ц вероятно става дума за Y22DTR - евро 3 екологичната му норма
  8. централно със дистанционно-проблем

    Бутона с човечето което бяга от Опела е когато имаш фабрична аларма, да може да изключиш обемните датчици, когато оставяш прозорците отворени в горещите дни или дете в колата когато пребягаш за вестник отсреща. Има мод, за този бутон като вътрешно централно заключване. Свързва се към комфорт модула на колата и когато го натиснеш заключва вратите.
  9. Дизел,1.7 cdti.дали взима въздух от някъде..

  10. Проблем при запалване.

    С кой мотор е колата? Дизел може би ?
  11. Opel Astra F GSI 2.0 16V 150к.с

    По е лесно и евтино е да си купиш кола 200 кончета, от колкото да влизаш във филми. Или направо си намери друга такава направена кола и прехвърляй от нея в твоята! Защото: - оставаш известно време без кола; - трябва да си в много в час с това което искаш да направиш; (какво турбо, какви дюзи, кой ще го управлява) - трябва да знаеш как се кара и обслужва такава кола; - колкото пари до сега да си сметнал, че ще ти струва умножаваш по 3; - не е само да върви, трябва и да може да спира и да държи въртящият момент; Или накратко ти трябват следните неща: - колектор за турбината -стоков или къстъм 200 - 800лв - турбина - стокова, обновена, хибридна или точната - 200 - 2200лв - дюзи - нови или стари 150 - 400лв - инсталация, компютър, датчици и други джаджи с настройката - 800 - 1500лв - скоростна кутия - 6 степенна с преправяне - 600-1200лв - спирачки - хубави - според зависи колко си чел от какво ще съвпадне и от къде - 300-800лв - генерация - зависи кой колко е скъперник да ти я направи - но сложи едни 300+ лв - бутала и биели - ако вземе се унесеш в надува - там сам ще си провериш колко струват И няма да е "фабрично" 200 коня и подводни камъни постоянно ще има .. ( верно, че правените 200 коня вървят повече от фабричните.. но с една добра основа може да продължиш нагоре ) Удари чертата и се замисли, дали не е по-изгодно ако искаш да е поле да не вземеш Astra G OPC 2 с Z20LET мотор
  12. Проблем с Астра - загубена мощност

    След смяната на датчика трябва да е наред - имах на X14XE такъв проблем - дори не се наложи чистене на грешката.
  13. Опел Мерива 1.6 Бензин (Гас)

    Сменяйте маслата и филтрите преди 10000км не гледайте в книжката какви глупости пишат - всички имат идея да убият мотора и да ходите в сервиз или да си купите новият модел ...
  14. Серво/ел.усилвател

    При Астра Г е само един тип - хидравлична рейка с електрическа помпа.
  15. Грешка 47 - C18XEL

    Този мотор не е ли с OBD 2 - не съм сигурен дали грешката ти е двуцифрена..
×