Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Топ Потребители


Популярно съдържание

Showing most liked content since 25.01.2018 от всички места

  1. 2 points
    Ангренажен ремък не свири В колата има аксесоарен ремък, който задвижва водна помпа, алтернатор, климатик..
  2. 2 points
    С проблема се справих разбира се със много труд най-вече като смених мястото на компютъра далеч от двигателя за да не загрява и да стои студен през цялото време. Със планка закрепих до акумулатора, одължих кабелите само на единия куплунг и сложих допълнителен кабел за (маса). При мен проблемите изчезнаха, но пак ти казвам че това е последното което може да направиш, при теб може да се окаже нещо друго.
  3. 2 points
    Здравей, ето някои основни неща, които трябва да знаеш: 1. ДПФ-а обикновено се регенерира сам през около 1000-1200 км. 2. За да започне регенерация трябва да е пълен, а двигателят да е достигнал работна температура. 3. Че е започнала регенерация се разбира по по-високият моментен разход - примерно ако караш извънградско с постоянна скорост ще видиш как изведнъж ти се покачва разхода без да си направил каквото и да било. След като приключи, разходът се връща към нормалните си стойности. Важно е, по възможност, да не прекъсваш процеса! 4. ДПФ-а се задръства по-бързо ако се кара предимно градско на кратки разстояния. 5. Ако ДПФ-а се е задръстил и трябва да бъде регенериран на таблото ще започне в движение да примигва лампата за подгрева - тогава загряваш двигателя до нормална работна температура - поне 85 градуса и караш колата около 25-30 км. на ниска предавка и високи обороти - около 2500-3000 об./мин. 6. Това 70% и 30% ти е показание за живота на маслото според компютъра. Принципно изгарянето на саждите става като се впръсква нафта в ДПФ-а и ако прекъснеш процеса, тази нафта влиза в маслото - затова ти и пада показанието за остатъчния му живот. 7. Няма нищо специално в избора на масло - гледаш си препоръчания вискозитит и караш!
  4. 2 points
    Здравейте колеги и за много години. Купих си спрей за почистване на карбуратор,свалих кората на мотора,откачих тръбата от въздушният филтър към дросела,огледах я за пукнатини и цепнатини - нямаше такива. Взех спрея и на няколко етапа с пръскане и почистване с парче почистих най идеално,изчаках десетина минути да изсъхне (изпари) хубаво, сглобих всичко по обратен ред и запалих колата.Мотора си заспа и за сега всичко е ок. До колегата Сгаевски : Дросел клапата е в комбинация с електронният педал на газта и е на него,и са капсуловани едно с друго,сиреч - дросела и стъпковият мотор са две в едно при Z18XE.
  5. 2 points
    Снопа кабели, захранващ консуматорите в задния капак, преминава през маншона отляво. През десния маншон минава единствено маркуча за пръскалката. Моите проводници бяха прекъснати, все едно съм ги рязал с нож, в една линия. Купих силиконови кабели и ги подмених всичките. Снопа, в двата края има куплунги. Изключваш го и на спокойствие подменяш проводниците. Едната букса е в самия капак, а другата, отдолу е зад лявата облицоваща кора на багажника. Ето тук, накрая има схеми: https://drive.google.com/file/d/0B59aHBFu0ZpyYVlCOTJkZEctSHM/view?usp=sharing
  6. 2 points
    Аз смених мястото на компа и сега нямам проблеми.
  7. 2 points
    Здравеи.мисля че със 3.74 ще е по добре.аз сложих 3.55.Да добре се разтовари и върви прилично разход нямам повече от 9на 100.изв.GPL.с много багаж.аутобокс и на АС.Но имам чувство че недостига мощтност на мотора за толкова дълга кутия.несъм специалист това усещам.И като сравнявам късатаW4.19 с сегашната 3.55 нещо по средата щее прекрасно.
  8. 2 points
    Колеги , един наш събрат апелира да се описва решението на даден проблем от чисто човешка гледна точка за да си помагаме взаимно , не като някой даде решение на даден проблем да си го решим и да не кажем на никого дори и на човекът дал ни решението. За това пишете и ако е възможно приложете снимков материал.
  9. 2 points
    Здравейте,да споделя как се сменя казанчето. Изобщо не е трудоемко Вдигате колата на крик,махате предна лява гума.При мен подкалника се държеше на едно винче отдолу на предната броня и на една тапичка ,малко по нагоре в дясно. Не махам целия подкалник ,а само го отмествам колкото да мога да бръкна до казанчето.То се държи на две болчета с глава за ключ 10.Едното се вижда и се маха лесно,но и другото се маха с напипване не е нужно да се маха предната броня.На самото казанче е и помпичката за водата ,тя се изважда нагоре.Откачате от казанчето само ,един маркуч който се държи на гърловината на казанчето и го изваждате надолу.
  10. 2 points
    Сменяй докато е време амбреажния лагер, че мен ме остави на пътя и докато се добера до сервиза (4-5 км. с 5 светофара) се изпотих три пъти. Добре, че се имам за добър шофьор, иначе щях да викам неволята. Проблемът е, че там е лагер-помпа и си е цифра. 200лв за лагера и 150лв труд.
  11. 2 points
    P 0400 може да е и от липса на вакум.Прегледайте снадките на вакумните маркучи,соленоидите също.Няма да е лошо да се изчистят и колекторитеhttps://www.youtube.com/watch?v=0ZagqCUYPCg
  12. 2 points
    С кой модел управление е на климатика? този: или този? Разликата е, че едната Мерива е с климатик, а другата с климатроник. Има вероятност да не работи самият съединител на компресора или да няма фреон в система ако не се пуска по обичайният начин.
  13. 1 point
    Причините може да са много - липса на фреон, компресор, изобщо всякакви механични повреди. От там нататък може и да са някакви електронни чудеса. За първи път чувам да изчезнат иконките. Може би тук някаква диагностика би свършила работа. Успех!
  14. 1 point
    Колега не знам дали си решил проблема, но на този модел няма фабрично изкарани кабели за аукс!!! Можеш да го активираш с опком, но само ще ти изписва на дисплея аукс и нищо повече!!! На моделите преди 03.2007г няма фабрично изкарани кабели до буксата! Така, пе и да сложиш кабел няма нищо да стане! Миже единствено чрез презапояване!!!
  15. 1 point
    Виж горивния филтър aко не е cменян cкоро
  16. 1 point
    https://sauto.bg/datchik-kolqnov-val-za-opel-meriva-17-dti-16842-b-swag-c-40933680.html този датчик дава тези проблеми. 1- от решенията
  17. 1 point
    Да, така предполагам защото кавото и да правих накрая се оказа компа, но ти пробваи това онова, проследи нещата, увери се сам.
  18. 1 point
    Преди да монтираш, отвори и гресирай осите на рамената. Има една зегерка, внимавай да не я изгубиш, че аз вчера затрих някъде дясната. Вместо зегерка, навих тел от коаксиален кабел и временно ще е така, докато взема нова зегерка.
  19. 1 point
    В момента съм минал около 25000 с "менте" рейката и всичко е наред. И не е 160лв. а е 133. Старата, оригинална рейка я занесох на майстор, който срещу 50 лв. и смени втулката и изправи пръта. Според него, колата или най-малкото, някоя от гумите е удряна странично, поради което, пръта със зъбите в рейката е бил крив.
  20. 1 point
    Проблема е в алтернатора и слаб акумулатор! Провери все пак дали е омаслена самата рейка! Закарайте колата в сервиз да и направят диагностика, за да се изясни ситуацията по проблема (едва ли ще вземат повече от 40-50лв.) Самата хидравлична помпа е електрическа и консумира доста ток. Вероятно четките на алтернатора са отишли и затова няма мощност да подаде към електрическата помпа. А за цените които сте написал, вероятно доста са Ви подвели Това е 20 годишна кола, която както сам казахте е за 1000лв, втора употреба части може да сверите цените с http://www.megaparts.bg или във фейсбук групите за части на Опел - около 10 са в момента такива. Смятам, че за първа кола, е добър избор, евтина поддръжка, много части и малък разход.
  21. 1 point
    Когато почне да пренадува турбината,компютъра реже подаваното гориво за да предпази двигателя и турбината от претоварването и колата влиза в авариен режим.Като върне педала и влезе в неовходимите параметри лампата гасне и мощноста се връща.Грешката обикновено е Р0234 .При недостатъчен надув компютъра го приема като пробив във въздушния тракт.Факта, че няма записана грешка значи,че е имало някаква аномалия (под 4 секунди) затова теста с педалите не е дал резултат.И да я дигностицира сега няма да покаже нищо.Трябва релно време в различни натоварванияда види какво става,но тогава форума няма да е необходим. Тук даваме само предполагаеми причини,без диагностично доказани проблеми.Факта,че не се обажда повече,доказва ,че съм прав.Според мен всички теми без краен резултат трябва да бъдат премахнати.И пак казвам най-важни са симтомите,диагостиката е само помощтно средство.
  22. 1 point
    Няма вече начин да се заобиколи.Регистрирайте си я в общината, данъци 5 години назад и минавате преглед.Реално при регистрация, ще ви искат данъци до 10 години назад, попълва се заявление за отпадане по давност на тези над 5 години, след 1 месец отпадат и тогава се плащат следващите.
  23. 1 point
    А вихровите клапи как са?Виж рейката на вихровите клапи дали си е на мястото
  24. 1 point
    Намерих ключар, който ще ми обучи нов чип и ще нареже ключа. За пловдивчани, на Филипово, ул. Победа, преди Мега Марина е в една оранжева къща.
  25. 1 point
    Механичните повреди на рейката са: 1. луфт във втулката на пръта на рейката. Сваля се рейката и се носи за рециклиране в сервиз за рейки. Някои сервизи за рейки ги свалят и качват сами. 2. разбити накрайници. Всеки гаражен майстор може да ги смени. След смяната е задължителен стенд преден мост. 3. Тракане от шлицовия привод между електромотора и червяка на кормилната колона. При въртене на волана изчезва Смазва се със специална смазка на GM. Заместител е същата от Хюндай. Имам я в къщи, утре ще пиша каталожния и номер. Ето
  26. 1 point
    Смесен разход 6,7 бензин с климатик и скорост не повече от 120кm/h. Русе-Козлодуй-Русе 560km
  27. 1 point
    05.08.2018 София - Созопол АМ Тракия 120-140 км/ч 9л бензин от Еко 11.08. Созопол - София /експериментално/ 110км/ч 6.2л бензин отново от Еко
  28. 1 point
    По моргите за коли.В магазин едва ли ще имат точно тази част.
  29. 1 point
    Матановите Зафири Б са с 15литров бензинов резервоар. Мотора е същият като на Зафира А 1.6 CNG Страдат от метанови дюзи след доста пробег. Главата е по-различна от стандартната 1.6 16V. Доста таксита има от тях - не е зле да разпиташ шофьорите им какви болежки имат.
  30. 1 point
    И при мен беше същата история. От Бургас до София - един петък в началото на април. Близо до Пловдив на Шела аксеалният лагер се разсвири - цяла филхармония. И така до София. Добре, че беше колегата СОКОЛ, че в събота ми смени целия комплект, за което му благодаря.
  31. 1 point
    Има няколко причини за тресене при потегляне, но две са основните: Едната е в съединителя и се получава, когато омекнат пружините на феродовия диск, или когато същото се случи с демпферната/диафрагмената пружина на притискателния диск. Когато съединителя е нов и пак тресе, то той може да е менте. Случвало ми се е да попадам на нов феродов диск, чиито пружини се въртят свободно в гнездата си. Другата причина за вибрации при потегляне е бедна горивна смес на минималните обороти. Коригира се или с обогатяването и, или с леко увеличаване на минималните обороти. И в двата случая се налага професионален сервизен софтуер. Приказки от типа "голямо купе с малък мотор" са несериозни.
  32. 1 point
    Здравейте, В крайна сметка се отказахме от кола с газово и взехме 1,4 бензин, 2009-ти набор. Евентуално ще се сложи газ, но по натам във времето. Освен това и дадения екземляр се оказа в по-добро състояние от преди това гледаната /тая на газ с въпросната с-ма за мазане/. За сега козметичните косурите, които намерих са: леко чекната тапицерия на задна дясна врата и леко одраскване на предната броня, т.е. нищо фрапиращо. От към техн. част не съм особено в час, но авера в сервиза ще си каже. За мен задни дискове са за смяна /образувало се е ръбче/ със сигурност. Следващата седмица предстои по-ши*баната работа, т.е. регистриране в КАТ Русе, че при нас там е........"ма*ата си е*ало". И след това веднага в сервиза. Те някоя снимка за цвят. Като я наконтим ще снимам пак.
  33. 1 point
    Аз си купих 1м маркуч за 8лв. Цетката беше в перфектно състояние. Колата вече няма никакви проблеми. Работи страхотно.
  34. 1 point
    Мисля че не е правен но за да се свали рейката мисля че не се махат кормилните накрайници .... Колата небяга на никъде като карам направо и пусна волана няма никакво дърпане в каквато и да е посока
  35. 1 point
    Кривата полуос ще бие при въртене и ще тресе по време на движение. Но, ако е крива ще щрака в завой. На ляв завой - от дясно и обратно. Неравномерното износване по дължината на грайфера е от повреден (изтърващ) амортисьор. Да не се бърка с напречното износване, което е от нарушена сходимост на колелата.
  36. 1 point
    Когато обмислях покупката миниван, понеже се колебаех между Мерива, VW Туран и Тойота Корола Версо се наложи известно разузнаване.Та тогава прочетох, че независимо от това, че Мерива А преди 10-12години печели симпатиите за миниван в Германия, всъщност собствениците посочват неудобния подлакътник като един от недостатъците на колата. Аз съм 186см, следователно и ръцете са ми дълги, но ако трябва да държа кормилото с дясната ръка, то лакътя ми е почти в самия край на подлакътника; превключването на скоростите в тази позиция също не е песен. Така че за успокоение на онези, които нямат фабричен подлакътник мога кажа следното - удобство е, ама не е нещо кой знае какво и според мен интервенция по седалките за поставяне на фабричен такъв не е оправдана инвестиция.
  37. 1 point
    не ме интересува каква е причината за продажбата но със сигурност не е от липса на кабели при тези коли няма кабели към лостчето .може би нещо не си рабрал .
  38. 1 point
    Да, разбрах че навсякъде е GM - евтиното и кой знае колко става... Налях Castrol Magnatec 5W40 и мисля е по-добре от него
  39. 1 point
    Решението е CAN-BUS интерфейс, с помощта на който можеш да управляваш повечето купени допълнително маркови плейъри от фабричното дистанционно на волана. Чрез него запазваш и борд-компютъра на фабричния дисплей, както и възможността за настройки. Ето ти пример с Kenwood: http://caraudio.bg/p...caw-canun2.html Плейър избираш според собствените си изисквания и възможности: http://caraudio.bg/category/45/bez-cd-mehanizam.html?Marka=2
  40. 1 point
    След 8 години сигурно е сменил колегата вече и колата.
  41. 1 point
    Трябва програмиране към дисплея или както се казва разговорно да ги "ожениш".
  42. 1 point
    При Y20DTH 101 коня става и без махане на филтъра.
  43. 1 point
    Е как да отговаряш на новопостъпили? Кажете!!! Откакто е пуснал темата не е влизал във форума...... Извинявам се за спама.
  44. 1 point
    Здравейте, днес сменяхме на мой колега предните накладки на неговата Корса В и реших да споделя с вас етапите на самата смяна. Тя не е никак сложна и всеки може да се справи без проблем. След като колата е вдигната на крик и предното колело е поставено под предният мост /да не би крика да изтърве/, махам скобата на супорта още преди да е демонтиран. С отверка се откопчава от горе: и после от долната страна: Прибирам буталото на вътре с помоща на отверка пъхната в страни на спирачният апарат за да може при поставянето на новите накладки те да влезнат в диска по-лесно, заради по-големият си слой феродо: Развивам двата болта на супорта с шестогарамен ключ №10. Такъв съм си купил от добра марка защото при развиването се изисква повече усилие заради лепилото против саморзвиване фабрично поставено на болтчета. На снимката е оцветено в синьо: Болтовете се намират от вътрешната страна на спирачните апарати-червените стрелки показват самите отвори на демонтираните вече болтове: Махам старите накладки и ако е необходимо още свивам буталото на спирачното цилиндърче с дръжката на малък чук: Ето така изглеждат стари и нови накладки: Новите на пипане са "меки" , аз ги натискам с нокът - това не е 100% тест, но на място в магазина е някакъв ориентир. Снимки на опаковката: Следва по обратният ред монтиране на новите накладки. При монтаж на болтовете ползвам подходящо лепило против саморавзиване, което е с цвета на фабричното: Лепилото: Указание: Лепилото е взето от някой от магазин от типа на "Бриколаж" и "Практикер" преди време и не е скъпо. Вече монтирани нови накладки: До колкото знам до като улегнат новите накладки трябва да се спира внимателно в рамките на едно 200-250км и да се пазят от прегряване. В началото ще има миризма на ферото и чести загрявания докато "прилепнат" по спирачният диск. С уважение, Русин Атанасов
  45. 1 point
    Привет колеги и поздравления за темата. Тези дни и аз ще имам честта да се сдобия с Опел и тази информация е доста полезна,тъй като ще ми се наложи да свалям бронята на Вектрата,защото има малко работа по нея.
  46. 1 point
    Написах го по нагоре мисля, недостатъчно охлаждане на транзистора, от там прегряването му и изгарянето му....
  47. 1 point
    И 62 ампера пак ще ти свършат работа, моя е такъв
  48. 1 point
    Благодаря,Кобрата,! Проблема е,че акумулатор с такива характеристики,за такива пари,не може да се намери!Поне не и във Варна!
  49. 1 point
    Нямам предвид мотора.Наблягам на думата КОМБИ.Какво точно в комбито на Corsa B /X14XE/ може да е проблемно?
  50. 1 point
    Демек хонинг, не че е от голямо значение просто отбелязвам :Р
×