Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Топ Потребители


Популярно съдържание

Showing most liked content since 30.04.2020 от всички места

  1. 1 point
    В клапана има мембрана която се управлява вакуумно. В тунинг регулаторите има винт ( и манометър) с който можеш да регулираш налягането в бензиновата рейка. Колкото по-голямо налягане - толкова повече гориво за единица време при команда за впръскване. Но без валове и софтуер е излишно гориво в ауспуха Регулатора е прост механизъм - влиза гориво и има пружина, която от завода е зададен със стойност примерно 3 бара и мембрана която прави така, че пружината да охлабва натиска или да подсилва натиска и да пропуска към обратно излишното гориво (налягане) към резервоара. При натискане на педала в смукателният колектор се получава разрежение (вакуум) към който е свързан и въпросният клапан за регулиране на налягането в рейката. Когато мотора работи на празен ход и по-малки обороти вакуумът е по-слаб и не се нуждае от максималното налягане на бензиновата помпа (около 4-5 че и до 6 бара ), а когато са по-високи обороти вакуумът е по-голям и съответно издърпва и притиска повече пружината, която не позволява налягането да е по-малко от 3 бара.
  2. 1 point
    Това е сравнително прост мотор и ЕКУ-то няма информация директно от датчик за налягането в рейката. При новите мотори с директно впръскване има такива датчици на помпата за високо налягане и в края на рейката комбиниран с клапана за регулиране на налягането и горивото което се връща в резервоара. На самата рейка има вентил който служи за диагностика на налягането на горивото. Под пластмасова капачка има игличка - нещо като този на гумите. Служи за диагностика на подаване на горивото от бензиновата помпа. За да е високо налягането трябва да проверите маркуча за обратното гориво и регулатора му. В този мотор е странно как се получава информацията за налягане Възможно е някакви алгоритми в ЕКУ-то за времето на впръска и количеството гориво което преминава през него и отчитането на богата смес от ламбда сондата.
  3. 1 point
    Ако колата върви нормално и няма проблеми с ускорението е добре да се погледнат живи данни или лог за корекция на подаване на гориво към дюзите. Ако е голяма корекцията вината е в тях. Ако не върви както трябва търсете проблема в дебитомер, температурни датчици. За жалост много мотори имат този проблем с DPF.
  4. 1 point
    https://opel.7zap.com/bg/car/t98/g/0/53-5/ Намира се на горивната рейка в единият край където влизат маркучите за гориво.
  5. 1 point
    Здравейте колеги, Публикувам тази снимка, за да покажа как изместих моя компютър на Мерива 1,6 - 87 к.с. Без да удължавам кабели, колата изгасна по време на движение. Отидох на диагностика и показа, че проблема е в компютъра. Вече един месец е преместен и не прави проблеми. Аз мисля, че е по-добре така отколкото да дам на моргите 250 лв за друг компютър втора ръка.
×