Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Топ Потребители


Популярно съдържание

Showing most liked content since 20.03.2019 от всички места

  1. 2 points
    Здравей, ето някои основни неща, които трябва да знаеш: 1. ДПФ-а обикновено се регенерира сам през около 1000-1200 км. 2. За да започне регенерация трябва да е пълен, а двигателят да е достигнал работна температура. 3. Че е започнала регенерация се разбира по по-високият моментен разход - примерно ако караш извънградско с постоянна скорост ще видиш как изведнъж ти се покачва разхода без да си направил каквото и да било. След като приключи, разходът се връща към нормалните си стойности. Важно е, по възможност, да не прекъсваш процеса! 4. ДПФ-а се задръства по-бързо ако се кара предимно градско на кратки разстояния. 5. Ако ДПФ-а се е задръстил и трябва да бъде регенериран на таблото ще започне в движение да примигва лампата за подгрева - тогава загряваш двигателя до нормална работна температура - поне 85 градуса и караш колата около 25-30 км. на ниска предавка и високи обороти - около 2500-3000 об./мин. 6. Това 70% и 30% ти е показание за живота на маслото според компютъра. Принципно изгарянето на саждите става като се впръсква нафта в ДПФ-а и ако прекъснеш процеса, тази нафта влиза в маслото - затова ти и пада показанието за остатъчния му живот. 7. Няма нищо специално в избора на масло - гледаш си препоръчания вискозитит и караш!
  2. 1 point
    тампоните са еднакви - няма значение ляв/десен
  3. 1 point
    Проблема е в алтернатора и слаб акумулатор! Провери все пак дали е омаслена самата рейка! Закарайте колата в сервиз да и направят диагностика, за да се изясни ситуацията по проблема (едва ли ще вземат повече от 40-50лв.) Самата хидравлична помпа е електрическа и консумира доста ток. Вероятно четките на алтернатора са отишли и затова няма мощност да подаде към електрическата помпа. А за цените които сте написал, вероятно доста са Ви подвели Това е 20 годишна кола, която както сам казахте е за 1000лв, втора употреба части може да сверите цените с http://www.megaparts.bg или във фейсбук групите за части на Опел - около 10 са в момента такива. Смятам, че за първа кола, е добър избор, евтина поддръжка, много части и малък разход.
  4. 1 point
    В някое представителство на марката или по моргите.
  5. 1 point
    Здрасти. Това и аз си го мислих.Ако пак го направи ще разръчкам по веригата.Ще започна от задна лява защото от известно време спря да и работи централното,тоест кабелите пак са се прекъснали а беше в ел сервиз специално да подменят кабелите на задните врати преди две-три години.Явно нищо не са подменили а само са запоили прекъснатите и може от там да е дошъл проблема.Ще видим.Ще пиша ако има нещо.
  6. 1 point
    Всъщност аз сложих джанти ЕТ49 и въпреки че дават за Мерива макс. ЕТ43..., джантите ЕТ49 стават и не опират никъде. Пиша го, ако е полезно това за някой.
  7. 1 point
    цилиндрова глава шлайфана и избробвана с въздух, нови вложки с повдигачите на клапаните, без кобиличките - 60лв. колянов вал - 40лв шайба колянов вал - 20лв бутала - 20лв за брой водна помпа - 20лв Оптяжна ролка за ангренажен ремък - 30лв маслена помпа - 40лв, маслена вана (картер) - 20лв повдигач на клапан - 5лв за брой датчик за температурата - 7лв изпускателни колекторни тръби - 20лв всмукателни тръби колекторни тръби - 20лв делко с палец без дистрибуторната капачка - 20лв ланд сонда карана 2 месеца - 25лв бензинова помпа - 30лв предна лява врата окомплектована със ключ! 50,00 лв. задна броня 25,00 лв. стопове 10,00 лв. жило километраж 15,00 лв. компютър - 20лв, бобина запалване 20,00 лв. лостче светлини къси/дълги/мигачи 10 лв. лостче чистачки 10 лв. динамо - 20 лв. стартер - 40 лв моноинжекция 30 лв. стъпков мотор моноинжекция 20 лв. спирачени дискове предени - общо 20 лв кормило - 20,00 стъклоповдигач врата - 15,00 лв. предно моторче за чистачки - 30лв вентилатор за парно - 20лв копче за парно - 10лв предни макферсони със амортисьорите - 30лв. за брой. задни амортисьори Monroe Reflex за опел кадет - 70лв полуоски, лава и дясна по 30лв кормилна рейка със дълги щанги става и за астра 1.4 - 30лв Има и други части питайте!
  8. 1 point
    Не знам за "калострофобията" ;D ама компютъра пробвай да го хванеш със свински опашки mhihi.gif P.S. Нека се аВстрахираме от факта, че тоя номер със смяната на двигатели никога няма да се осъществи- Технотеста не е чак толкова скъп.. просто посмъртно няма да озаконят подобна кола smile.gif а бе колега ти в кой свят живееш бе............. ако искам и със заешки опашки ще ги хвана това си е мой проблем а колкото до озаконяването ти смотан ли си или кво????????????// как ти се струва ауди 80 купе с дизелов двигател 1.6 на ауди и смяна на талона 60лв много говориш ама нищо не знае6 а колкото до техно теста е 170лв ако искам и самолетен двигател ще му сложа смотаняк
  9. 1 point
    Демек хонинг, не че е от голямо значение просто отбелязвам :Р
×