Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Топ Потребители


Популярно съдържание

Showing most liked content since 29.10.2020 от всички места

  1. 1 point
    обикновенно се случва когато не е сменен филтър на купето но при теб и по всяка вероятност е друга причината наскоро купена значи е пран салона и влагата е вътре купи си катешка тоалетна и сипи в пепелниците
  2. 1 point
    Много чест проблем е не добре уплътняващ горивен филтър. Корпуса му се измята с годините или неправилно затегнат, а може и уплътнението му да насечено и да дърпа въздух от там.
  3. 1 point
    Горивната система не е под налягане, а с вакуум. При тези симптоми си с въздух по тръбичките. Ако си сменял маркучета на обратната /излишната/ нафта, ако си сменял горивен филтър, или пипал нещо по всичкия горивопровод - от там е. Маркучетата за обратната нафта, ако са спечени доста трудно излизат от дюзите. Остават парченца, които трябва махнеш. Можеш да пробваш да затапиш маркучето дето събира четирите дюзи. От дюзите почти нищо не пикае при работа на двигателя. Демек разкачаш маркучето от тройника и го затапваш. При покой, ако някъде има разхерметизирване, нафтата бяга към резервоара, щото той е на ниско. Тази ръчна помпа никаква не я върши. Търси от къде влиза въздух. Общо взето зор се намира, но попрочети нещо. Пиши в гугъл - има много добри теми. Нафтата охлажда електрониката на помпата! При липса на нафта в помпата и дълго въртене на стартер, може да ти замине електрониката.
  4. 1 point
    Жалко, че не снимах но и не се бях подготвил. Имах намерение да направя едно по добро почистване и добър оглед. Иначе имах цялото време на света и нищо не ми пречеше. Но мога да помагам със съвети кое и как да се направи, така, че ако има някой колеги желание нека пита. Ще е майтап ако всички тези различни грешки които ЕКУТО даваше се просто причина на това нещо, то смяната на толкова неща са били на празно.
  5. 1 point
    @Стаевски @beos Мисля,че реших проблема след година и повече ровене. Преди седмица реших пак да почистя дросела, че оборотите на празен ход сутрин до като загрее пак започнаха да играят и успоредно с това да проверя за спукан вакум маркуч около него и датчик който може да е причина за изкарване на грешката Р1130. Този път реших да сваля дросела и да го почистя много по добре. Свалих тръбата от дебитомера към дросела, свалих двата маркуча на охладителната система където минават през дросела като буксата не я изключих тъй като се притеснявам да не иска после обучение което щеше да е логично. Със спрей за почистване на дросели почистих най идеално и после взех едно огледало да погледна на вътре в колекторните тръби на които стои дросела как е положението. Видях, че всичко беше опушено и със спрея почистих колкото може. Но най важното за мен в случая беше, че вътре в колекторите напречно видях нещо като датчик който пресича от край до край "зигзаобразно" входа, около 5 сантиметра под дросела стои в колекторите. Най старателно го почистих като сложих сламката на спрея и датчика от черен стана месингов като много внимавах да не го докосна, нараня или одраскам с нея, никакъв допир. Между другото скъсах гарнитурата и се наложи да поръчам нова която дойде след около два часа 4 лв струва, през това време всичко се беше изпарило защото спрея е силно летлив. След два часа събрах всичко и запалих колата. Никакъв проблем с оборотите до като загрее, но при следващото палене се налагаше да подавам газ при запалване иначе не иска да запали. На другият ден този проблем от самосебе си изчезна. След още един ден изчистих грешката с диагностиката и до сега и врътнах едни 500 км и чека не свети. Ще ви държа в течение колеги и пак ви благодаря за съдействието което получих от вас. До скоро.
  6. 1 point
    Подкрепям напълно. Само да добавя... При атмосферните двигатели, за да има ряз особено във високите, е необходимо да има известно съпротивление в изпускателната система. Това включва, разбира се, и катализатора и неговото подменяне с тръба невинаги дава търсения ефект. Уж се увеличава малко мощността, но всъщност се нарушават изчислените условия за перфектната работа на даден мотор и при лоша конфигурация ефектът може да бъде и нулев. Дори дължината на изпускателната система може да се окаже доста важна. Това не значи, че моторите не могат да се тунинговат, но това е въпрос на много опит и експерименти. По подобен начин и спукан колектор може да влияе на работата на мотора, защото точно в началото на системата има пробойна и се нарушават условията. А те са важни, защото се променя и термодинамичната характеристика, а без правилна такава, моторът не е същият.
  7. 1 point
  8. 1 point
    Заповядайте в обновения ни сайт https://vrperformance.net
  9. 1 point
    Колегата по-горе го е написал... Като за начало смени първо филтъра. От филтрите, които са на пазара, имам информация, че Манн и Шампион са с добри клапани. Ако не се оправи, пробвай с малко по-гъсто масло. Ако и това не помогне, виж в конструкцията на маслената помпа и маслените магистрали какви клапанчета има и дали могат да се сменят, като паралелно измери и налягането на маслото. Едва при ниско налягане може да се допусне, че или помпата сдава багажа, или наистина лагерите са за смяна...
  10. 1 point
    И в тази тема да напиша какъв е размера на тия пусти О-пръстени, дето никой не се сети да измери. Сега след като дадох 30 кинта за смотания ремонтен комплект, дето реално струва 3лева и двайсе стинки, взех че ги измерих, за да не се набутва повече никой с 30 кинта за 4 о-пръстена и ненужни железца. Данните са за Behr система О-пръстените са с размер 17,5 x 2,5mm (вътрешен-дебелина)
×