Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Днес
  2. Вчера
  3. Браво супер тема и супер обяснения, правя я важна!
  4. Последната седмица
  5. Последици след катастрофа

    Автомобила е за морга
  6. Последици след катастрофа

    Претърпях катастрофа с Astra H GTC 1.7cdti. Ударих се с около 100 км/ч в мантинелата. При удара ми падна цялото колело с пружината, макферсона и т.н. След това колата продължи да се движи още около 150м и се спря
  7. Ламбда сонда

    Не.Не съм. Нещо не го откривам или не зная къде да гледам. Абе лудницата става пълна. Да видя къде е и ще обработя буксите му и ще му пусна една допълнителна маса. Всъщност до сега не съм го и търсел никога. Когато го намеря и му разкача буксата и я обработя ще иска ли обучение след като я включа? В тубата намерих нещо -
  8. Ламбда сонда

    Буксите на компютъра преглеждал ли си ги? Спрейчета....туй-онуй?
  9. Здравей, sim40. Съветвам ви да потърсите двигателя си тук, според кода от указателя. Имат много удобно търсене на части, а доставката до София отнема 5-6 дни.
  10. Ламбда сонда

    С проблема се справих разбира се със много труд най-вече като смених мястото на компютъра далеч от двигателя за да не загрява и да стои студен през цялото време. Със планка закрепих до акумулатора, одължих кабелите само на единия куплунг и сложих допълнителен кабел за (маса). При мен проблемите изчезнаха, но пак ти казвам че това е последното което може да направиш, при теб може да се окаже нещо друго.
  11. Както бях писал в предна тема астрата ми умря на пътя, оказа се платка на гнп-то. Причината да думне платката се оказаха оголени кабели на авансаторния клапан. Поправиха платката при един от най-добрите на тея платки помпи, като тая му беше 90-та и човека се ползва с много добра репутация. След като изолирахме кабелите и запоихме всичко, сложихме платката и сега си пали от раз. Не се чува да чукат аванси да пуши да се дави колата да лопа, всичко е окей. Обаче като се качихме да я разтикаме се оказа, че като почне да надува турбината в един момент все едно изключва и колата забива. Съответно на 3та с 50км/ч макс. Сменихме маркучите на вакуума, даже и единия соленоид, раздвижихме актуатора, смениха се и 2 гарнитури на всмукателния колектор и проблема се свежда до следното. Палиш колата е студена, не иска да се изреже, ако караш няма мощност. Като загрее обаче се оправя и започва да дърпа нормално без да забива. Така можеш да я гасиш и палиш колкото искаш и си работи като хората. Ако престои обаче през нощта на сутринта пак мъка. Чакаш да поработи малко, форсираш 4,5 пъти да изчисти звука и после няма яд. Забелязах леко омасление по маркучите на вакуума откъм турбината. Самата турбина няма луфтове и затягания. На диагностика няма грешки освен P1625 - Main Relay. От живите данни мога да споделя следните стойности: При 800 об/мин Температура на маслото: 70 градуса Air pressure sensor: 1 bar Air mass meter: ~ 400 mg/H Pump Speed: 401 rpm EGR Command: 3913 mg/H Fuel quantity : 7 mg/H Fuel quantity wished : 7mg/H Fuel temperature: 59 gradusa Някой има ли идеи?
  12. Както бях писал в предна тема астрата ми умря на пътя, оказа се платка на гнп-то. Причината да думне платката се оказаха оголени кабели на авансаторния клапан. Поправиха платката при един от най-добрите на тея платки помпи, като тая му беше 90-та и човека се ползва с много добра репутация. След като изолирахме кабелите и запоихме всичко, сложихме платката и сега си пали от раз. Не се чува да чукат аванси да пуши да се дави колата да лопа, всичко е окей. Обаче като се качихме да я разтикаме се оказа, че като почне да надува турбината в един момент все едно изключва и колата забива. Съответно на 3та с 50км/ч макс. Сменихме маркучите на вакуума, даже и единия соленоид, раздвижихме актуатора, смениха се и 2 гарнитури на всмукателния колектор и проблема се свежда до следното. Палиш колата е студена, не иска да се изреже, ако караш няма мощност. Като загрее обаче се оправя и започва да дърпа нормално без да забива. Така можеш да я гасиш и палиш колкото искаш и си работи като хората. Ако престои обаче през нощта на сутринта пак мъка. Чакаш да поработи малко, форсираш 4,5 пъти да изчисти звука и после няма яд. Забелязах леко омасление по маркучите на вакуума откъм турбината. Самата турбина няма луфтове и затягания. На диагностика няма грешки освен P1625 - Main Relay. От живите данни мога да споделя следните стойности: При 800 об/мин Температура на маслото: 70 градуса Air pressure sensor: 1 bar Air mass meter: ~ 400 mg/H Pump Speed: 401 rpm EGR Command: 3913 mg/H Fuel quantity : 7 mg/H Fuel quantity : 7mg/H Fuel temperature: 59 gradusa Някой има ли идеи?
  13. Earlier
  14. Лампата с гаечния ключ...?

    Здравейте, колеги! Доста време се замотах с моя проблем "лампата с гаечния ключ". Не е да не съм правил нищо. Като за начало и най-евтино смених термостата. Напразно, защото нищо не се промени. Мразя да сменявам здрави части, но... Понеже пак е лято и температурите са високи, та нещата взеха да стават сериозни. Засилих "натиска" върху майсторите и се оказа, че третата степен/скорост на перката на водния радиатор не се включва. Оказа се, че е изгорял (не съм го видял лично) термо-диод в регулатора на скоростите на перката. Но и компа на колата не подава сигнал към релето, което включва третата скорост. Започна се едно диво търсене на въпросния регулатор. Първо трябва той да е здрав, а после да мисля за компютър. Тъй нареченият blowing fan regulator е производство на Valeo. Номерът по Valeo е 1379151, номерът по GM е 870734D-H 160505. Оригинален не се произвежда, алтернативен също. Странно, ужасяващо, но факт. Лошото е, че и по моргите липсва. Намерих го в една морга в Италия, но и там "количеството" било изчерпано. Изглежда, че го продават в комплект с перката и дифузьора. Лошото е, че и такъв комплект не намирам. Някой може ли да помогне ? За сега сме побългарили регулатора, като втора и трета степен са вързани накъсо, за да се включва винаги третата след първа, но това не е решение, защото връзката е лоша и не винаги се получава желания ефект. Освен това, когато изключа мотора след продължителна езда и при показание на стрелката 90 градуса, вентилатора не продължава да работи (за кратко време на трета степен) и след това като го стартирам лампата пак светва. Ще съм благодарен, ако някой ми помогне да намеря този регулатор. След това с компа няма да е толкова трудно. Вече съм намерил на едно две места, както и специалист, който да го обучи. Благодаря предварително за всички мнения и съвети.
  15. Търся читав двигател за Вектра Б,2.0 16 бензин.
  16. Ламбда сонда

    Днес чека пак светна.Никакви симптоми за проблем обаче няма.Нито прекъсва,нито тресе,нищо. Колега би ли споделил подробно как си се справил с проблема ако обичаш.
  17. Таблото работи безупречно, само стъклото (плексиглас) е счупено. Който има проблеми с неговото табло и има здраво стъкло , това е решение на проблема му.
  18. Таблото работи безупречно, само стъклото (плексиглас) е счупено. Който има проблеми с неговото табло и има здраво стъкло , това е решение на проблема му.
  19. Таблото работи безупречно, само стъклото (плексиглас) е счупено. Който има проблеми с неговото табло и има здраво стъкло , това е решение на проблема му.
  20. Ламбда сонда

    В Събота избуших катализатора,и до днес нищо не е светело.Колата се кара всеки ден.Ще видим как е и след десетина дена ще дам отчет.
  21. Ламбда сонда

    Да, така предполагам защото кавото и да правих накрая се оказа компа, но ти пробваи това онова, проследи нещата, увери се сам.
  22. Съединителя не зацепва

    Оказа се че се е счупило някво каре! И отново сме на пътя
  23. Ускорява на тласъци

    снимай двигателя без капак отгоре и ще ти го посоча или утре ще кача снимка
  24. Ускорява на тласъци

    Какво е това, какво представлява, може ли малко повече информация, за скъп ремонт ли да се подготвя ?
  25. Ускорява на тласъци

    ел. клапан на рейла горе .
  26. Ускорява на тласъци

    От известно време забелязах че меривата ми ускорява на тласъци след 2200 оборота на 4 и 5 предавка . Когато оборотите стигнат 2500 изведнъж падат до към 2100 2200 - няма плавно ускорение а върви на тласъци , мнения , на какво може да се дължи?
  27. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Иначе някой знае ли, къде в София или околността, някой може да смени само 5тата скорост на F17 ск.кутия?
  28. Продавам добре поддържана Опел Астра H, 1.8, 16V (125 к.с.), COSMO пакет, изпълнение полу-кожа, мултиволан, климатроник, спортни педали, регистрация/ГО + нисък данък, висок клас Аудио, CDC40 Opera CD, оригинални Ксенонови фарове/би-ксенон/, сензори за дъжд и светлина, автоматично затъмняващо огледало и автоматични дневни светлини (дългите с 20% осветеност на крушките), 17-ки алуминиеви оригинални джанти Опел с летни гуми Pirelli P7 Cinturio (може да се добавят и 4 железни джанти + тазове (15-ки) с зимни гуми). Цвят: светло сив металик. Колата е внесена от Швейцария закупена от частно лице и в България е регистрирана и карана само от мен (без манипулации от търговци). Направен е основен ремонт по-двигателя и нов радиатор на климатика. Колата е в много добро техническо и визуално състояние (екстериор и интериор), което може да се види и на снимките. Няма светещи чекове по таблото или някакви други грешки, което може да се провери, ако желаете и в сервиз. Карана е по-малко от година в България и има монтиран газов инжекцион от висок клас - A.E.B. Италия (цена над 1100 лв.) с бутилка на мястото на резервната гума и зареждане до капачката на бензина. Два ключа и сервизна книжка от предишния собственик. Може да се види на място в гр. Благоевград или София след предварителна уговорка. *** Допълнително предлагам заден OPC лайн спойлер за таван (в цвят черен) и CDC40 Opera с функция AUX и mp3 четец. Година на производство: 2004 Пробег: 200000 Цена: 6750 лв. За контакти: Мобилен/Вайбър 0885 82 82 00 или на ЛС Снимки:
  1. Зареди още активност
×