Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Проблем с Зафира Б и топъл старт.

    Малко допълнение по темата-колата ми я гледа един майстор и сподели че проблемът с паленето е от демпферния маховик.Според вас възможно ли е това?Обясни ми че датчика на коляновия вал четял от зъбите на маховика и ако е разбит може да прави този проблем с трудното запалване.
  3. Последната седмица
  4. Ключ за заключване

    Това е раздел за Зафира А. Ако задържиш ключа, какво прави?
  5. Earlier
  6. 1.4 двигателите, знам, че са едни от най-читавите при меривите. Нямат и проблем с газ, за разлика от моя, който е и най-претенциозен на газ. Това z16xep е най-дървения двигател, който опел са правили а в комбинация с ИЗИТРОНИК става най-дървената кола изобщо, която някога опел са пускали... Не пожелавам и на враговете си z16xep на газ, не може да изкара и 50К км без да се правят клапани. Моята глава беше шлайфана 3 пъти за 3г, накрая нова, но и тя ще даде фира. Просто не е проектирано за газ каквито и свещи и клапани да се слагат. Изитроника - НО КОМЕНТ. Е тази тема е моя: Забравих мейла с който съм пускал. Въпреки, че човека в темата помогна всячески, аз не успях да се справя. Не се справиха и поне 3ма майстора. Дори един уж гоуем разбирач, който е правил и ламбо, съвсем си остави ръцете, та за няколко месеца ЧЕТИРИ пъти "ползвам" репатрак После и един (единствения даже) специалист по изитроници, в орландовци някъде беше, и той вдигна ръце. Просто няма специалисти в БГ за такива кутии. А самата "разработка" на опел, сигурно е най-несполучливата технология, която са пробвали, от самото си създаване. Най-ме е яд, че исках да сменя целия двигател са се скоростите. Да сложа точно z14xep с ръчни скорости. Не го направих, не намерих и майстор да се наеме. Внос от англия + смяна тук, щеше да ми излезе хилядарка, макс 1500. От тогава 4К набити и пак съм в легнало положение.. Добре, че поне за сега ми се размина само с бобина, иначе директно отиваше на скрап, кола на 10на години... опелско произведение на изкуството
  7. Знаеш как да ощастливиш човека! По отношение на силикона и велосипедната гума - благодаря за съвета - все пак е работещо решение!
  8. Нови няма да намериш. Или търси по моргите или пробвай да ги залепиш със силикон и вътрешна гума от велосипед, че е по-тънка.
  9. Проблем с бобина, свещи, или за ремонт

    Да ти се връща час по-скоро и да вземеш нещо, което да ти хареса. Почти бях сигурен за бубината при тези "симптоми". Аз съм патил от нова евтина бубина и винаги имам едно на ум. Преди време, попаднах на обява в ОЛХ-а, човек разпродаваше двигател като моя (1.4) на части, при това на около 100000км. Купих от него бубината и изпускателния колектор, който е заедно с катализатора за 50лв. двете. В момента карам с неговата, а моята е в колата за резервна. Между другото, аз съм доволен от моята. Макар че, за 5 години съм хвърлил над 2000лв за належащи ремонти, не смятам да я махам, поне докато върви. Миналата седмица направих за 4 дни 1500км. преход, без никакви проблеми и среден разход от 7.6/100 газ. Повече от това...
  10. Привет!, Някой може ли да даде информация/съвет как точно се казват и откъде мога да намеря такива уплътнения, за предпочитане - нови (моите и двете са скъсани). Колата е Мерива А, 2008г, но въпросните уплътнения вероятно са еднакви от 2003 до 2010г. Проверих в няколко морги, но състоянието им беше като при мен. Благодаря предварително!
  11. Бобината е! Не се надявах да е бобина, че е на няма и 2К километра сменена, а и това масло.., както и майсторските съмнения Явно за това има и бобини по 500лв, май пукат често евтинджосите. Дано му се радвам още 5-6 месеца на опелското произведение на изкуството, до като го сменя завинаги Жив и здрав да си! Късмет на всеки километър Да ти изкара безпроблемно меривката много хиляди км още, но ти желая повече - да ти падне една торба пара от някъде и да си вземеш друга нова и по-хубава кола
  12. Опел

    Здравей на всички някои знае ли Опел Астра г караван 2001 82 дизел коня верига има ли защита на клапаните с един приятел сменихме гнп то но след това видяхме че сме счупил кубилиците момчето проба там белези да направи но късно е вече че сам благодарен на всеки озовал се
  13. Не мисля, че е добра идея да се пуска кабел от дисплея на радиото към осветяването на таблото. Изобщо не съм привърженик на побългаряванията и разните такива решения. Вчера направих запитване към Fugo, които са предлагали реле Wehrle, но ми отговориха, че в момента могат само да предложат с поръчка някаква английска версия на това реле на цена от 38 лв, но плюс доставка от 55 лв. за 2 дни, което обаче не е изгодно, което и те самите казват. Изглежда Wehrle са спрели да произвеждат релето по една или друга причина. Учудвам се, че темите за тези релета за DRL са позатихнали във форумите, и то при положение, че на пазара не се предлага нищо в момента, а във всички стари теми по форумите линковете не работят и реално няма читава актуална информация за разумен начин човек да си реши този проблем.
  14. Данке! Ще се пробва задължително, че полудех вече.. За 2г. 4-5К ремонти глътна, сега (на части) най-добрата оферта 700лв, колко дадох само за ремонт на глава (единя от двата)
  15. Здравейте, Дойде време да се разделя с орела си. Гледан и поддържан добре. Линк към обявата https://www.cars.bg/offer/5f21725ad3da4671d468e6c2 За повече инфо звънкайте: 0899010771 Цената може да се коментира Поздрави, Ясен
  16. С такова реле е първата версия на Астра G. Официалния вносител за Пловдив - Опел Стефанов го предлагафа за около 70 лв преди 6-7 години. Трябваше ми за служебна кола, но като и разгледах инсталацията, въобще нямаше предвидена част за това реле. Нямаше и в софтуера. Аз съм активирал дневните светлини с ОР СОМ и само таблото не свети. Замислям се, да пусна кабел от дисплея на радиото, от осветяването му към осветяването на таблото с уредите. Дали ще стане...?
  17. Здравейте, темата е полезна, но в крайна сметка излиза, че остава проблемът с недостатъчно осветяване на таблото, което за мен е проблем. Всъщност именно заради това търся решение за автоматично включване на светлините, тъй като аз иначе не забравям да ги включа ръчно, но таблото и километража ми се затъмняват. В друга тема, в друг форум четох за съществуването на някакво оригинално Opel реле за дневни светлини, за което дори имало предвиден конектор някъде из таблото, може би зад ключа за фаровете, не съм сигурен в последното. Това, което пишат е, че действа без никакви недостатъци, но пък било скъпо, а и не го намирам никъде да се продава. Някой пробвал ли е такова реле? Някой даже беше копирал уж схема на оригиналното реле, взета от полски форум. Но "схемата" не е точно схема, а е снимана платката от двете страни и има частична информация за елементите. Все пак остават много неясноти, инак бих си направил сам релето. Ще се радвам на всяка полезна информация по въпроса, благодаря!
  18. Проблем с бобина, свещи, или за ремонт

    Аз си мисля, че модула от бубината на първи цилиндър е избил и не подава искра. Пробвай с друга бубина.
  19. Зафира B; 1,9 CDTI; 2006 г Загубих си дистанционния ключ за дистанционно автоматично заключване на петте врати. Как мога да заключвам - с механичния ключ или има друг начин? Зключва се само шофьорската врата.
  20. Ключ за заключване

    Изтрита
  21. Ключ за заключване

    Изтрита е темата от мен
  22. Кастифон

    Някой знаели как да намеря кода за кастифона на Опел Вектра ц 2004 година
  23. Кастифон

    Някой знаели как да намеря кода за кастифона на Опел Вектра ц 2004 година
  24. По време на стабилен път, минавам на 3 цилиндъра, загуба на мощност. Обди2-то изкарва misfire, без да упоменава къде и какво, само misfire и толкова (може да ми е куц софтуера). Трия грешката и още при първо запалване - пак я вади. Свалям бобината и свещите. Тази на първи цилиндър изглежда по-черна и с налеп като от старо масло. По резбата от към блока - белези от прясно масло. Бобината, същия накрайник (при първи цилиндър) - по-студен. Проверявам компресия на ръчичка - няма осезаема разлика между цилиндрите. Разменям свещи в различна конфигурация - винаги остава на три цилиндъра. Накрайника на бобината (пак при първи цилиндър) при всички конфигурации на свещи остава значително по-студен от другите. При всички конфигурации, свеща на първи цилиндър е по-студена от останалите. Правилни ли са ми опасенията, че нямам проблем нито със свещи, нито с бобина. Най-вероятно сегмент? Тоест пак ремонт... пс: Бях объркал раздела, което не ВИ оправдава по никакъв начин, да не ми дадете насока дали съм прав, или не, защото скапаната кошница седи вече 2 седмици на паркинга, като мъртва искърска риба и честно - чудя се какво да правя с това опелско произведение на изкуството, за което ако тъгна да пиша, тоя форум ще е бая тесен, "вервайте ми" (царо)
  25. Ключ за заключване

    Зафира B; 1,9 CDTI; 2006 г Загубих си дистанционния ключ за автоматично заключване на петте врати. Как мога да заключвам - с механичния ключ или има друг начин? Зключва се само шофьорската врата.
  26. Обслужване на Astra H Z17DTH

    Масло - Mobil 1 ESP 0W-40, а филтри - всичко над среден клас.
  27. Обслужване на Astra H Z17DTH

    Въпроса ми е с какви масла и филтри карате вие? Мерси предварително🙏
  28. @Стаевски Възможно е приятелю. Шом ти го казваш значи е така Аз миналият месец сменях предни дискове и накладки на трв но немското и задни накладки плюс профилактика на апаратите,течността я сменях преди три години и до година пак.Във Вторник минах на ТГП и колата спира на смърт.Момчетата от пункта когато я прекараха на валяците казаха,че това дъртото им взело акъла със спирачната си система. На Хондата също смених задни дискове и накладки,и там поисках профилактика на задните апарати. На Омегата преди години не и обръщах внимание на спирачките и щях да убия семейство,от тогава спирачните системи на колите ги поддържам на 110%.
  1. Зареди още активност
×