Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Въвеждане на код за фабрично аудио

    Здравейте някой може ли дами помогне. Немога да си пусна сд-то нямам код и не мога да намеря GM050031728022 това е кода от щампата на ламарината.
  3. P1130

    Чека пак светна.Прочетох грешката и пак същото, след 600 км. Без никакви симптоми както карах рано сутринта в 5.00ч. отивайки на Дунава за риба и чека просто си светна. Ако не погледна таблото по нищо не може да се разбере,че нещо има. Прибрах се в 13.00 и чак в 17.00 намерих време да сложа диатностика. Почва да ми писва и спирам с ровенето по колата,тя си върви по добре от както я купих 2014 и имам чувството,че дори тя игнорира чека,а аз съм я замислил. Качвам малко снимки и ако някой иска нещо да сподели винаги съм отворен на разговор и обсъждане.
  4. Запотяват се стъклата

    обикновенно се случва когато не е сменен филтър на купето но при теб и по всяка вероятност е друга причината наскоро купена значи е пран салона и влагата е вътре купи си катешка тоалетна и сипи в пепелниците
  5. Последната седмица
  6. Запотяват се стъклата

    Здравейте, на всички! Нов шофьор съм и за първа кола баща ми ми купи Opel Astra H (хечбек) от 2005г. с 1.8 литра бензин/газ. Напоследък като стана по-студено, започна много да изпотява стъклата отвътре. Като пусна духалката ги изчиства много бързо, но ако имате някакви съвети как да се предотврати изобщо ще съм ви много благодарен.
  7. Запотяват се стъклата

    Здравейте, на всички! Нов шофьор съм и за първа кола баща ми ми купи Opel Astra H от 2005г. с 1.8 литра бензин/газ. Напоследък като стана по-студено, започна много да изпотява стъклата отвътре. Като пусна духалката ги изчиства много бързо, но ако имате някакви съвети как да се предотврати изобщо ще съм ви много благодарен.
  8. Ако това с червеното значи - "независимо от температурата", това не е вярно. Не обърнах внимание, че пуши бяло като не пали. Извинявам се за подвеждането. При мен подгрева се включва от 15 градуса надолу. При 10 градуса на две свещи изправни /0,7 ома/, много трябва да се върти за да запали.
  9. Този мотор не е комънрейл ( ехх .. де да беше ) единственото различие с добре познатите стари дизели от 80-те години е по-точното измерване на порцията гориво за по-добро изгаряне и разход чрез дебитомер датчици за температура и налягане съответно компютър който да управлява количеството гориво и егр клапан който да отговаря за еко нормата за тези години 1996-2005 с евро 2, 3
  10. добър майстор на дизели-Проблем със запалването

    То колегата това не трябва да го успокоява. Един добре работещ комънрейл би запалил от раз и без подгряване, а при две работещи и две не работещи изобщо не би ги усетил.
  11. Да, явно сте имали изгорели свещи които са довършили релето. За пръв път чувам, че така се проверява работоспособността на свещите! Сериозно ли е това?! Далече от такива "майстори" дето правят такива чудесии с жици. Има си тестери, мултицети и най-малкото пробни лампи.. Ужас! Важното, е че сте попаднал на правилен човек, който Ви е решил проблема с паленето, особено сега зимата!
  12. Благодаря на всички, които се отзоваха, на обяд си взех колата от ремонт и преди малко я пробвах на изстинал двигател-Запали от раз! Нямам представа, защо досега на всичките диагностики никой не беше успял да хване проблема, който се оказа доста очевиден-На този пич явно диагностиката му е много читава, защото отчете грешка-реле за подгряване на свещите/подгряващи свещи прекъсване- Това пишеше на екрана - Сменихме и двете и проблемът е решен! Това беше. 3 пъти преди това съм я слагал на диагностика, включително и в Булвария-НИЩО! И друго-Не пробвайте дали работят свещите за подгряване с жичка, която да давате на късо - Не е надежден начин! Лека и безаварийна!
  13. Смяна гумички на клапани - Варна

    Трудна работа! Всички искат да отворят мотора, за да могат да ти кажат, че главата е за шлайф, клапаните да се притрЪт, гарнитурки да се сменят, както и антифриз, масло и филтри. Може и ангренажа и той да си е "заминал", а и да ти кажат, че гори масло, защото ще му направят без пари "почти" основен ремонт като му сложат едни сегменти и ще се оправи. От къде ще заработят лев в таз криза, ако го правят за 40лв гумички и 2 часа гъзурене ?
  14. Много чест проблем е не добре уплътняващ горивен филтър. Корпуса му се измята с годините или неправилно затегнат, а може и уплътнението му да насечено и да дърпа въздух от там.
  15. Зравейте,ако може снимка на въпросния вакум клапан ,утре ще се опитам да го почистя.

    Благодаря предварително

  16. фарове за мъгла Мерива 1.6 2009

    Някой знае ли някой да продава фарове за мъгла с пластмасите и хромираните рингове.
  17. Въвеждане на код за фабрично аудио

    от къде си пиши ми на лс да то оправим
  18. Парно на зафира А

    Ми не е баш тъй. Ако е с кран в бинокъла, същия байпасира радиаторчето в купето. Топлото циркулира само по маркучите, но не и през радиаторчето. Единия маркуч топъл-другия студен имаме само при задръстване на радиаторчето. Ако не духа топло се проверява жилото дето мести клапата топло/студено. Зад кората от към краката на пасажера /при ляв волан/. Ако е с кранче в бинокъла: То се командва от изключвателче цъкащо при крайно студено положение на врътката. Понякога крана се спича и застава в положение байпас. Може при положение топло да го чукнеш леко с отверка и ако вземе, че отвори, му разкачи буксата от сами него. и си правиш топло/студено само чрез клапата. Не пречи нищо. Иначе: Купуваш бинокъл без клапан, махаш средната конзола, радиаторчето и около него, сменяш 4 бр. о-пръстени. Молиш се да не протече и да ти подгизне мокета, дето няма съхнене като е в колата. Всичко това с използването на нецензурни думи.
  19. Горивната система не е под налягане, а с вакуум. При тези симптоми си с въздух по тръбичките. Ако си сменял маркучета на обратната /излишната/ нафта, ако си сменял горивен филтър, или пипал нещо по всичкия горивопровод - от там е. Маркучетата за обратната нафта, ако са спечени доста трудно излизат от дюзите. Остават парченца, които трябва махнеш. Можеш да пробваш да затапиш маркучето дето събира четирите дюзи. От дюзите почти нищо не пикае при работа на двигателя. Демек разкачаш маркучето от тройника и го затапваш. При покой, ако някъде има разхерметизирване, нафтата бяга към резервоара, щото той е на ниско. Тази ръчна помпа никаква не я върши. Търси от къде влиза въздух. Общо взето зор се намира, но попрочети нещо. Пиши в гугъл - има много добри теми. Нафтата охлажда електрониката на помпата! При липса на нафта в помпата и дълго въртене на стартер, може да ти замине електрониката.
  20. Препоръчайте ми сервиз за смяна гумички на клапани , без да се отваря главата. Мерива 1.4 , бензин , 2006г.
  21. Здравейте колеги, Дойде време да пусна за продажба вектрата, която ми служеше добре доста години. Колата е с доста екстри за модела, някой от които включват: - датчик за изгоряла крушка на фарове и стопове; - датчик за ниво на течност на чистачките; - датчик за предупреждение при изтощаване на батерията на дистанционното на ключа; - двузонов климатроник; - махагон по таблото и вратите; - щори на задните врати като сенници; - автопилот за поддържане на скоростта; - четири електрически стъкла с пакет комфорт и възможност за вдигане/пускане през дистанционното на автомобила; - регулиране височината на шофьорската седалка, както и има лумбална опора на седалката. Колата е с платен данък за 2020 година, ГО до края на 2020, преглед до 20. 11. 2021 и винетка до май месец 2021 година. Колата е с оригинални джанти на Опел със зимни гуми на 2 сезона и 7мм грайфер и с нея вървят и 4бр летни гуми Fullda. Колата се кара с масло GM 5w30, както е дадено по книжка и за около 10хил. км се доливат 200-300мл. Акумулаторът е на 1 година, 65ah със силен стартов ток и има още 2 години гаранция. Преди 10хил км са сменени предни и задни дискове и накладки. Разход на гориво: - градско 8-10л/100км - извън града 5. 3-6. 3/100км Колата е използван активно до момента и причината за продажбата е закупуването на по-нова такава. Дата на производство: декември 2003 г. Тип двигател: Бензинов Мощност: 122 к.с. Евростандарт: Евро 4 Скоростна кутия: Ръчна Категория: Седан Пробег: 249 700 км Цвят: Сив металик Цена - 4200лв.Възможност за коментар на цената само на място. Линк към обявата в мобиле - https://www.mobile.b...603992085203018 Всички снимки тук - https://drive.google...4r2?usp=sharing Телефон за връзка - 0879 434 807
  22. фарове за мъгла Мерива 1.6 2009

    по всяка вероятност не са заводски вградени и някой убавец ги пали с реле през клема 15 трябва да се провери
  23. фарове за мъгла Мерива 1.6 2009

    Предпазителите са ОК, това е първото което проверих
  24. Earlier
  25. Въвеждане на код за фабрично аудио

    Здравейте, при мен има малко тъп момент. Преди време си махнах фабричния код на siemens vdo CDR 500, и в продължение на 2 години и повече не съм имал грижи, преди няколко дни при паленето на двигателя излезе SAFE на дисплея, в момента в който натисна AS бутона излиза 10 SAFE и с това всичко свършва, дайте идеи, моля Ви
  26. добър майстор на дизели-Проблем със запалването

    Имах дизели 10 години и все се налагаше да се прави по нещо, за това ги и разкарах. Хубав мотор но майстори няма за него. Опел дизел никога не съм имал и не мога да помогна в случая,но този колега @Стаевски предполагам, че ще ти бъде много от полза. Можеш да му пишеш.
  1. Зареди още активност
×